Goh, verrassendquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:59 schreef 2cv het volgende:
Waarim ik dat meld ? Omdat ik niets zinnigers te melden heb.
Omdat de temperatuur nu al is afgenomen en ik moest leren?quote:
De temperatuur is inderdaad 'nu al afgenomen'quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat de temperatuur nu al is afgenomen en ik moest leren?
Omdat ik aan het koken was en dat zo moeilijk gaat in het park.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik aan het koken was en dat zo moeilijk gaat in het park.
Hoe ging je SE trouwens Chips?
Had Leander zn stoere zonnebril ook op vandaag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Ik zat bij mijn ouders in de tuin en ben nu rood ende gespikkeld
Nee, die wil hij inmiddels vooral graag opetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had Leander zn stoere zonnebril ook op vandaag?![]()
Noess.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, die wil hij inmiddels vooral graag opeten
Geef hem een maand en hij leert het nut er wel van in zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noess.En er zat nog wel zon mooie UV 400 bescherming op !
Mooi zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Geef hem een maand en hij leert het nut er wel van in zien
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noess.En er zat nog wel zon mooie UV 400 bescherming op !
Ga jij eerst? Ik ben een volger.quote:
Waarom ga je dan wel telkens naar de dokter voor je hart? Geef dan het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef 2cv het volgende:
Omdat we anders overbevolking krijgen. Als niets of niemand sterft, zouden we nu letterlijk schouder aan schouder staan en konden we nog niet omvallen als we het zouden willen.
Voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan wel telkens naar de dokter voor je hart? Geef dan het goede voorbeeld.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:29 schreef JH87 het volgende:
Prrrrrrrrrompompom. Lief zijn voor elkaar dames en heren.
hierquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef JH87 het volgende:
Ik ook. Maar de achtertuin van de ouders doet het ook goed met Hoegaarden en wijn op voorraad.
moet ik even over nadenken. Ik ben bang dat ze er toch niet op gaan liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef LoudGirl het volgende:
@ Maok: ik heb vier stoelkussens over. Wil je er één of meer als poezenkussen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef maok het volgende:
[..]
moet ik even over nadenken. Ik ben bang dat ze er toch niet op gaan liggen.
Ze zijn inderdaad vanmorgen gekomen. Ze zijn nu het huis aan het verkennen en lijken het hier wel leuk te vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
loudgirl, volgens mij las ik dat de poezels vandaag zouden komen..
Bah, ik had vanmorgen een botsing met de grote afvalbak buiten, en nu doet mijn pink flink zeer.. Ik heb hem maar even getapete, maar dat typt zo lastig...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:16 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteravond met m'n ouders nog wat knopen doorgehakt en blijf nu waarschijnlijk nog een drie jaar langer student.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef JH87 het volgende:
PANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKEN
Alle drie op één pannenkoek?quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie à la crème.
Bedankt, nu wil het liefst braken.quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie à la crème.
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.quote:
Jaaaa, zo wel!quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als toetje, met ijs en bessen.![]()
Of als ontbijt.
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.
Echt? Echtecht?quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Ja. Jaja.quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt? Echtecht?
Jeetje.
Ik leef echt voor kaas.
Nee, machtig mooi juist. Kaas.quote:Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Jaja.
Wat een kutleven heb jij dan..![]()
jij ook al nietquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Grote broer nadoen, je weet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |