Gefeliciteerd.quote:Op zondag 5 april 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Mijn oude brommertje is niet meer total loss. Goedemorgen!
even denken, langs wierumerschouw, oostum, hekkum, garnwerd, terug naar wierumerschouw en dan weer naar de stad... (ik weet niet zeker of de volgorde zo klopt, maar hier zijn we wel allemaal geweest)quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
Een gehuchtentocht dusquote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef teigan het volgende:
[..]
even denken, langs wierumerschouw, oostum, hekkum, garnwerd, terug naar wierumerschouw en dan weer naar de stad... (ik weet niet zeker of de volgorde zo klopt, maar hier zijn we wel allemaal geweest)
Ja, veel over betonpaden, lekker rustig.... Maar wel een mooie tocht hoor..quote:
Hebben ze je buik al ontdekt als slaapplek?quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef maok het volgende:
Navond, het is hier heel gezellig met de katten.
Achter die kutwolk ?quote:
Nee, joep is ook nog niet op schoot gekropen. Hij wil liever op de leuning van de bank blijven zitten om geaait te worden om er vervolgens bijna af te vallenquote:Op zondag 5 april 2009 20:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hebben ze je buik al ontdekt als slaapplek?
Oppakken en op je buik leggen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, joep is ook nog niet op schoot gekropen. Hij wil liever op de leuning van de bank blijven zitten om geaait te worden om er vervolgens bijna af te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |