Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Is wel grappig altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Misschien kun je Bob. jouw nummer geven en dan kunnen haar vriendinnen jou het nummer van de dierentuin sms'sen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:50 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...![]()
NL Elftal geweest he. En een aanrijding gehad op de heenwegquote:Op donderdag 2 april 2009 01:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, spannende dingen gedaan in Amsterdam?
Meer water drinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
En ik wil slapen, maar ik heb elke zoveel minuten kramp in mijn benen waardoor ik weer een tijd lang door mijn koude kamer moet gaan strompelen. Voor de zoveelste nacht.
Ik vind het niet leuk meer.
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Heeft fok! zelf eigenlijk nog dingen uitgehaald?
Bij mij hebben ze me een peper laten eten. Au.
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
Oja, dat was waar ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Banaan etenKomt vaak door gebrek aan kalium
Spill it!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |