Ik weet niet wanneer jij je bodem legt, maar na 5 uur lang zuipen moet ik echt wat vreten. Hoewel ik ook nooit bij de FEBO eet.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Daar volgt niet uit dat wij niet uitgaan.
's nachts kom ik niet bij de FEBO, ik zorg van tevoren voor een stevige bodem.
Bovendien is er meer dan de Poelestraat/Grote Markt.
Ok.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij je bodem legt, maar na 5 uur lang zuipen moet ik echt wat vreten. Hoewel ik ook nooit bij de FEBO eet.
En natuurlijk is er meer, maar hij zit er al jaren en als je hem dan nog niet kent kom je daar dus nooit langs.
Oh ja?quote:
Ga je veters 's strikken!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:18 schreef Atlanticus het volgende:
9/11 Complotplannen gevonden op oude White House harddrive
Alleen op fok.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Bob. het volgende:
1 april is voorbij! Hoera!
Zijn er met jullie nog grappen en grollen uitgehaald?
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk tweequote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Bob. het volgende:
1 april is voorbij! Hoera!
Zijn er met jullie nog grappen en grollen uitgehaald?
Nee, gewoon een paar flauwe topics.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Heeft fok! zelf eigenlijk nog dingen uitgehaald?
Bij mij hebben ze me een peper laten eten. Au.
Vertel.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk twee
Vertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje uitgehaald of eigenlijk twee
Ze hadden een bakje met cherrytomaatjes neergezet en daar een rond mini pepertje tussen gedaan. (En de tomaatjes waren ook een beetje deukig dus je zag het verschil niet echt.)quote:Op donderdag 2 april 2009 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, gewoon een paar flauwe topics.
Hoe ben je daar ingetrapt?
Best een goeie..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:43 schreef Bob. het volgende:
Ze hadden een bakje met cherrytomaatjes neergezet en daar een rond mini pepertje tussen gedaan. (En de tomaatjes waren ook een beetje deukig dus je zag het verschil niet echt.)
Hi-la-risch.
Vragen naar meneer De Leeuw toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik had iemand het telefoonnummer van de dierentuin in Emmen gePM'd, omdat daar meer inlichten te krijgen zouden zijn
Nee, dat had ik dit keer juist achterwege gelaten, omdat het niet in de grap pastequote:Op donderdag 2 april 2009 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vragen naar meneer De Leeuw toch?
Haha! Verwachtte die gast geen dierentuin?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik had iemand het telefoonnummer van de dierentuin in Emmen gePM'd, omdat daar meer inlichten te krijgen zouden zijn
Daarnaast heb ik een sportbericht geplaatst waar een onzin alinea in stond. Deze is inmiddels weggehaald
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vragen naar meneer De Leeuw toch?
nopequote:Op donderdag 2 april 2009 00:48 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Haha! Verwachtte die gast geen dierentuin?
technische onzin die het grappig maaktequote:Grappige onzin btw?
Clubavond?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...quote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat hebben mijn vriendinnen ook de hele avond naar iedereen zitten smsen, en maar giechelen met z'n allen elke keer als ze een reactie kregen.
Is wel grappig altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Misschien kun je Bob. jouw nummer geven en dan kunnen haar vriendinnen jou het nummer van de dierentuin sms'sen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:50 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet naar hun telefoonnummers vragen...![]()
NL Elftal geweest he. En een aanrijding gehad op de heenwegquote:Op donderdag 2 april 2009 01:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, spannende dingen gedaan in Amsterdam?
Meer water drinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
En ik wil slapen, maar ik heb elke zoveel minuten kramp in mijn benen waardoor ik weer een tijd lang door mijn koude kamer moet gaan strompelen. Voor de zoveelste nacht.
Ik vind het niet leuk meer.
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Heeft fok! zelf eigenlijk nog dingen uitgehaald?
Bij mij hebben ze me een peper laten eten. Au.
Vertelquote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
Oja, dat was waar ook!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Banaan etenKomt vaak door gebrek aan kalium
Spill it!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben er goed ingestonken gisteravond. Ik wil er niet over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |