Die bunker mag ik hopenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:04 schreef maok het volgende:
Ik had het nog best goed onthouden met dat titreren![]()
Is er dit jaar trouwen nog een FOK! 1 april grap?
doen btw,quote:Op woensdag 1 april 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Ik was zo'n vriendinnetjeJudith schreef, ik speelde met toffe dingen
Toch leuk, taakverdeling.
Oja, ik heb 40,- geboden op de jurk en mag hem nu voor 56 hebben
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:04 schreef maok het volgende:
Ik had het nog best goed onthouden met dat titreren![]()
Is er dit jaar trouwen nog een FOK! 1 april grap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:10 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik was in de tweede klas ook nog een beetje bang voor die gasbranders (vooral het aansteken).
Maar toen ik de theorie erachter kende en ervaring had, ging ik leuk met vuur spelen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snapte niets van al die posts over scheikunde..
Ik vind de jurk ook niet echt mooi eigenlijk, maar ik denk wel dat 'ie je goed staat freecell!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hij is prachtig, die kleur is precvies goed voor jou. Gewoon kopen, er komt idd gewoon een gelegenheid. Die groene zijden jurk die ik op jullie bruiloft aanhad, hing al een jaar in de kast te wachten op het juiste moment. Mijn galajurk heb ik nog nooit gedragen, maar dat geeft helemaal niet.
Toen had hij rossig haar , een bril en een baard. En nee, die mevrouw ken ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Is Steenbeek die met rood haar?
En ken jij mevrouw Tjemkes ?
Dan weet ik het zo niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen had hij rossig haar , een bril en een baard. En nee, die mevrouw ken ik niet.
Hahahaha.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Toen ik nog op het Augustinuscollege zat hadden wij een toffe natuurkundeleraar die ook wel wist hoe het werkte. Hij pakte een ijzeren kruis, zette de gasbrander er onder en begon uit te leggen dat ijzer warmte geleidt. Binnen een paar minuten sloeg hij een kreet en liet dat kruis op de vloerbedekking flikkeren.
Zijn redenatie klopte dus wel, maar er heeft nog jaren een kruis op de vloer van lokaal 11 gestaan.
Hij had al gauw een eigen natuurwet:
De wet van Steenbeek: als een proef lukt is er iets mis gegaan.
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Hou het topic ff aan de gang>>Bevrijdingsfestival: Groningen #1 Met identeit als thema
De trein naar Zwolle is 1 ding... Maar Wageningen is mij te ver.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.
Eens. Mijn eerste paar jaren 'bevrijdingsfestival' waren altijd in Wageningen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival is veel leuker in Wageningen.
Jawelquote:Op woensdag 1 april 2009 18:17 schreef maok het volgende:
Eerst maar eens uitzoeken of ik vrij ben. Ik werk bij de overheid ik denk dus haast van wel, maar ik weet het niet zeker.
Site?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zwolle was vorig jaar erg tof, alleen dit jaar is de line up een stuk minder zo te zien.
Ben jij die bradley vent? Je verandert je avatar steeds of niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Atlanticus het volgende:
http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl/
Wombats, Ilse DeLange en Guus Meeuwis (en die is pas om 22:30u)... De rest ken ik niet.
Ik blijf mooi hier.
Vent.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben jij die bradley vent? Je verandert je avatar steeds of niet?
Topvent is dat.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:35 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Martin Martin Martin Martin DREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTStond een uur lang te dansen bij mij voor de deur
![]()
Typische bewering.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Jah, jullie gaan nooit uit. Dan ken je dat soort mensen niet.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:19 schreef 2cv het volgende:
Is uitgaan dan een verplichting ofzo ?
Daar volgt niet uit dat wij niet uitgaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar bij?
Het is toch gewoon een constatering dat als je niet uitgaat, je deze man niet kent naar alle waarschijnlijkheid.
De beste man zit 'nachts namelijk altijd naast de FEBO liedjes te zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |