Oh, daarom ben ik zo vriendelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond Rizzo een stuk aardiger toen 'ie vriendinloos was.
Jij bent anders.quote:
Bedankt voor deze bijdrage.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, anders had Tammeh het druk.
Hoezo K.?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:50 schreef bassieVL het volgende:
Tijd voor bier en een pizza in de stad.
Ojee, heb ik zo'n slechte invloed op 'm?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Garpje hoor. Het is schattig.quote:
HAHA LOL IK SNAPPEM VELDMUIS!quote:
Brandje in de parkeerkelder van 't Nonnenveld (Chassépark).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
weer een hoop brandweerwagens zo te horen, watskeburt in Breda?
fijne plekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Brandje in de parkeerkelder van 't Nonnenveld (Chassépark).
Griep krijg je daar niet van. Enne, we eten dat morgen pas. Is wel 2 dagen kook-werk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:37 schreef veldmuis het volgende:
Dat krijg je van die rijstrommel enzo.
Is rizzeau bij jou?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Griep krijg je daar niet van. Enne, we eten dat morgen pas. Is wel 2 dagen kook-werk.
Omdat koffie.quote:
Rizzeau gevonden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Omdat koffie. Je krijgt geen berichtje terug van 'm?
Natuurlijk had jij dat in de gaten. Jij bent de reden dat hij over zijn sms-bundel heen is gegaanquote:
Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk had jij dat in de gaten. Jij bent de reden dat hij over zijn sms-bundel heen is gegaan
Jullie sms'en te veel en neuken te weinig?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten op
Maw ik heb deze maand al bijna 1400 smsjes verstuurd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Hmja, ik kwam gister ook tot die ontdekking dankzij jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten op
Groetjes vanaf de neger.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
groetjes uit Rotterdam
Was je ook bij Pink?!quote:
Goed plan!quote:Op zondag 1 maart 2009 05:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Groetjes vanaf de neger.
En ja Jan Diederick, zoveel smsjes. Gelukkig is de nieuwe maand begonnen, minder smsen en vaker bij Tam zijn...
Ik miste je al.quote:
Zo ben ik.quote:
HOAX!quote:
Dat hoor jij toch te doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:43 schreef veldmuis het volgende:
Maak dan een paar sjieke foto's!
Daar zit iets in.quote:
Rookfoto dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef JDude het volgende:
Er is eigenlijk weinig te zien. Ja, veel rook, wat afzetlinten en een paar brandweermensen.
Dat is een stukje Ceresstraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef Ritchie het volgende:
Waar is de Brouwmeesterstraat?
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Asics het volgende:
werk je op een ganzenfokkerij?
Mooi flesje wel hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:36 schreef JDude het volgende:
OHJA VELDMUIS!
Ik heb zoeen flesje van dat Jupiler 8,3% gratis bij m'n kratje gekregen dus binnenkort ga ik het eens proberen!
Jaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef veldmuis het volgende:
HE JD HEB JE MIJN INFO IN DIT TOPIQUE OVER GER AL GELEZEN?
Je weet waarom ik weinig op Fok! te vinden ben.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is enigszins stil in het topique? Iedereen verbaasd over de zon?
Vertel het onsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Je weet waarom ik weinig op Fok! te vinden ben.
Hm. Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week donderdag naar de Graanbeurs gaan? Komen wat DJ's als het goed is, Bart Skils en nog twee anderen.
Is dat iets heel tofs dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week donderdag naar de Graanbeurs gaan? Komen wat DJ's als het goed is, Bart Skils en nog twee anderen.
Vorige keer viel inderdaad tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:00 schreef JDude het volgende:
Alles beter dan het Kerkplein in ieder geval. Godskolere, wat een ballentent.
Ik heb zelfs nog van die rooie muntjes liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik kwam pas nog wel een paar van die oranje muntjes tegen. Zijn die nog geldig? :")
Daar heb ik er ook nog een stuk of 20 vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik kwam pas nog wel een paar van die oranje muntjes tegen. Zijn die nog geldig? :")
Zelfs van.. Hollywoodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:27 schreef bassieVL het volgende:
Thuis heb ik ook nog wel van elke tent muntjes liggen.
Vind je? Eigenlijk noemt bijna iedereen in mijn omgeving 't zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef Swiffer het volgende:
Eigelijk best raar om t zo af te korten.. ' De Graan'
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:51 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-meer-overvallen.ece
Die reacties
quote:ey viese sukkels praat ma so stoer jongen hij is faking onschuldig sukkels kijk hoe jullie het vinden als jullie pakslaag krijgen dan pas ga ik lachen en krijgen nog een paar van mij
NOU HE DIE MAREKAAN IS DUS WEL GEBEATEN DOOR DE PLIESIE!!!2EINZquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Ritchie het volgende:
Ja, maar op die foto issie wel errug zielug...
Ik zie daar nu echt zo'n verveeld redactielid zitten met een peuk en een bak koffie, die half-lezend maar wat op [OK] zit te drukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:53 schreef veldmuis het volgende:
Eh. Reacties worden voor plaatsing door de redactie gelezen daar, toch?.
Of zoeen vrouw met een leuk koppie en mooie tietjes die het allemaal niet zo goed snapt en maar wat doet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zie daar nu echt zo'n verveeld redactielid zitten met een peuk en een bak koffie, die half-lezend maar wat op [OK] zit te drukken.
Ja, dat doe je dan toch beterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Of zoeen vrouw met een leuk koppie en mooie tietjes die het allemaal niet zo goed snapt en maar wat doet.
Dat zie ik liever voor me dan zoeen redactielid met een peuk.
Dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:45 schreef Asics het volgende:
Ach, het is alweer de dag voor de dag waarop het nog maar drie dagen duurt totdat het weer maandag is!
Tof!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef bassieVL het volgende:
Lekker lang weekend vrij. Morgen naar Metallica in Antwerpen en zaterdag in Stockholm.
Het is maar goed dat je niet naar AC/DC gaat dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef bassieVL het volgende:
Lekker lang weekend vrij. Morgen naar Metallica in Antwerpen en zaterdag in Stockholm.
Tnx, dat zal wel lukken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Asics het volgende:
have fun Bassie!
De wie en de wattem??quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Asics het volgende:
morgen naar FRYZE! met de pineapple dinges in het naprogramma
vet! pics!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Whoah. Mega laaghangende Apache dinges over het gebouw hier.
Wat een takkeherrie.
Eén ding is zeker...quote:
Die 3 Chinooks gisteren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Whoah. Mega laaghangende Apache dinges over het gebouw hier.
Wat een takkeherrie.
Ja ook goed. Weet ik veel hoe die dingen hetenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Ritchie het volgende:
ppfff die wedstrijd kan mij gestolen worden.
tenzij we winnen natuurlijk
quote:
Die kwamen gisteren behoorlijk laag over ja, de glazen stonden te dansen op tafelquote:
Ik dacht dat de vaatwasser zou ontploffen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Die kwamen gisteren behoorlijk laag over ja, de glazen stonden te dansen op tafel
Verkapte 'ik heb lekker een vaatwasser-postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vaatwasser zou ontploffen.
Nou.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:20 schreef veldmuis het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)estival-in-Breda.ece
Wat een namen zegBREDA
.
Is die Berg volgend jaar al af dan?quote:MaVer is de exploitant van het nieuwe evenementencomplex dat onderdeel gaat uitmaken van de Bavelse Berg. Op deze locatie wil Volver vanaf volgend jaar vijf grote evenementen per jaar organiseren.
Wat moeten ze daar maken dan?quote:
Oh, ik dacht dat er een halve efteling uit de grond werd gestamptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Wat moeten ze daar maken dan?
Het is nou gewoon een berg met een grasmat eroverheen. Leg daar een paar speakers weg en anderhalf podium en een paar barretjes en het is goed, toch?
Nee!quote:
watskeburt dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef veldmuis het volgende:
Het station en omstreken wordt goed gecontroleerd door de ME_
Een motorrijbewijsje halen en lekker rondtoeren op een mooie motor lijkt me ook prachtig! Als ik een keer geld over heb ga ik ook wel zorgen voor zo'n rijbewijsje.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
JA! Maar dan wel achterop. Heeeeerlijk.
Doin' just that. Zwaai even als je iemand ziet rondrijden op een zwarte Honda CBF en een zwarte helm met tribalprint.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een motorrijbewijsje halen en lekker rondtoeren op een mooie motor lijkt me ook prachtig! Als ik een keer geld over heb ga ik ook wel zorgen voor zo'n rijbewijsje.
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
JA! Maar dan wel achterop. Heeeeerlijk.
Neuh, zit liever achterop de motor. Lekker beetje rondkijken enzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!
Ah, daarom zitten de krakers er nog. De pliesie heeft het te druk.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef veldmuis het volgende:
Straks komt Feyenoord naar Breda geloof ik.
Ik vind het bril-jant dat ze niet ontruimen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, daarom zitten de krakers er nog. De pliesie heeft het te druk.
Toen je er om 3 uur langs kwam was het daar ook 3 uur, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef nils7 het volgende:
yooow hoe laat was dat bij KP? Kwam d'r vannacht om 3 uur langs van me werk maar toen was de plisie vrij rustig...
Een van de uitsmijters van Kerkplein (quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toen je er om 3 uur langs kwam was het daar ook 3 uur, denk ik.
Waar heb je het precies over?
Ow, dês wel geinig.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van de uitsmijters van Kerkplein () heeft het gezicht verbouwd van iemand die kwaad werd dat hij niet naar binnen mocht vanwege het dragen van een gouden ketting (
) .
Op deze toevallig?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!
Ehehehhe.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van de uitsmijters van Kerkplein () heeft het gezicht verbouwd van iemand die kwaad werd dat hij niet naar binnen mocht vanwege het dragen van een gouden ketting (
) .
Rizzeau, wat toevallig; die motor is inderdaad een van mijn favorieten. Hoe wist je dat?quote:
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Rizzeau, wat toevallig; die motor is inderdaad een van mijn favorieten. Hoe wist je dat?
jij bent van van de harleys zeker?quote:
Over brommers gesproken....quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij bent van van de harleys zeker?
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet "De fruitigste", maar "De bijdehandste"
Insgelijksquote:
Onder JD?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar is K. eigenlijk?
Ik had haar hier nu wel verwacht
Ik denk op.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Mental image over K. in een leren pak met een zweep.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik denk op.
Volgens mij heeft K. de broek aan en is Jan Diederick erg onderdanig.
We hadden visite.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar is K. eigenlijk?
Ik had haar hier nu wel verwacht
Dubbele ontkenning.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden visite.
Niks geen zweepjes enzo.
Nouja, arme..? Misschien houdt hij er wel van!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning.
min min is plus.
Arme Jan Diederick
En ik maar denken 'ach, ik ben toch met Rizzeau, die is groot en sterk'.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Whehe
Zullen we maar geen koffie meer bij ze drinken? Ik vind 't plots erg eng bij hen.
Ja. Mij eigenlijk ook best wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Ook ik heb m'n grenzen, zweepjes gaan me toch net iets te ver.
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik weet wel leukere dingen te doen dan bij K. en Jan Diederick koffie te drinken
quote:
Gelukkig wel ja.quote:
Je week is slecht begonnen?quote:
Ik had zo'n dag waarop alles mis gaat.quote:
True. True.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee toch? Je had ook per ongeluk hard mijn naam kunnen roepen
Moet ik nu jaloers worden?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee toch? Je had ook per ongeluk hard mijn naam kunnen roepen
Open er een R&P-topic overquote:
Joechei!quote:
Heb dit weekend heulemaal niets te doen volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joechei!. Ik heb wel zin in het weekend.
tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef JDude het volgende:
Als jullie dan toch allemaal geen fuck te doen hebben, kom dan maar even een spelletje spelen:
Raad de Straat - Breda editie (1)
Je hebt geen inspiratie meer?quote:
Ja, lok het nog even uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #158. Waar Tammeh en Rizzeau samen klef doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |