Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk had jij dat in de gaten. Jij bent de reden dat hij over zijn sms-bundel heen is gegaan
Jullie sms'en te veel en neuken te weinig?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten op
Maw ik heb deze maand al bijna 1400 smsjes verstuurd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Hmja, ik kwam gister ook tot die ontdekking dankzij jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ondertussen zijn ook alle overgebleven minuten op
Groetjes vanaf de neger.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
groetjes uit Rotterdam
Was je ook bij Pink?!quote:
Goed plan!quote:Op zondag 1 maart 2009 05:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Groetjes vanaf de neger.
En ja Jan Diederick, zoveel smsjes. Gelukkig is de nieuwe maand begonnen, minder smsen en vaker bij Tam zijn...
Ik miste je al.quote:
Zo ben ik.quote:
HOAX!quote:
Dat hoor jij toch te doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:43 schreef veldmuis het volgende:
Maak dan een paar sjieke foto's!
Daar zit iets in.quote:
Rookfoto dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef JDude het volgende:
Er is eigenlijk weinig te zien. Ja, veel rook, wat afzetlinten en een paar brandweermensen.
Dat is een stukje Ceresstraat.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef Ritchie het volgende:
Waar is de Brouwmeesterstraat?
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:26 schreef Asics het volgende:
werk je op een ganzenfokkerij?
Mooi flesje wel hè?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:36 schreef JDude het volgende:
OHJA VELDMUIS!
Ik heb zoeen flesje van dat Jupiler 8,3% gratis bij m'n kratje gekregen dus binnenkort ga ik het eens proberen!
Jaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef veldmuis het volgende:
HE JD HEB JE MIJN INFO IN DIT TOPIQUE OVER GER AL GELEZEN?
Je weet waarom ik weinig op Fok! te vinden ben.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is enigszins stil in het topique? Iedereen verbaasd over de zon?
Vertel het onsquote:Op maandag 2 maart 2009 19:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Je weet waarom ik weinig op Fok! te vinden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |