Hm. Nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week donderdag naar de Graanbeurs gaan? Komen wat DJ's als het goed is, Bart Skils en nog twee anderen.
Is dat iets heel tofs dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week donderdag naar de Graanbeurs gaan? Komen wat DJ's als het goed is, Bart Skils en nog twee anderen.
Vorige keer viel inderdaad tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:00 schreef JDude het volgende:
Alles beter dan het Kerkplein in ieder geval. Godskolere, wat een ballentent.
Ik heb zelfs nog van die rooie muntjes liggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik kwam pas nog wel een paar van die oranje muntjes tegen. Zijn die nog geldig? :")
Daar heb ik er ook nog een stuk of 20 vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Ik kwam pas nog wel een paar van die oranje muntjes tegen. Zijn die nog geldig? :")
Zelfs van.. Hollywoodquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:27 schreef bassieVL het volgende:
Thuis heb ik ook nog wel van elke tent muntjes liggen.
Vind je? Eigenlijk noemt bijna iedereen in mijn omgeving 't zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef Swiffer het volgende:
Eigelijk best raar om t zo af te korten.. ' De Graan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |