watskeburt dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:07 schreef veldmuis het volgende:
Het station en omstreken wordt goed gecontroleerd door de ME_
Een motorrijbewijsje halen en lekker rondtoeren op een mooie motor lijkt me ook prachtig! Als ik een keer geld over heb ga ik ook wel zorgen voor zo'n rijbewijsje.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
JA! Maar dan wel achterop. Heeeeerlijk.
Doin' just that. Zwaai even als je iemand ziet rondrijden op een zwarte Honda CBF en een zwarte helm met tribalprint.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een motorrijbewijsje halen en lekker rondtoeren op een mooie motor lijkt me ook prachtig! Als ik een keer geld over heb ga ik ook wel zorgen voor zo'n rijbewijsje.
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
JA! Maar dan wel achterop. Heeeeerlijk.
Neuh, zit liever achterop de motor. Lekker beetje rondkijken enzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!
Ah, daarom zitten de krakers er nog. De pliesie heeft het te druk.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef veldmuis het volgende:
Straks komt Feyenoord naar Breda geloof ik.
Ik vind het bril-jant dat ze niet ontruimen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, daarom zitten de krakers er nog. De pliesie heeft het te druk.
Toen je er om 3 uur langs kwam was het daar ook 3 uur, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef nils7 het volgende:
yooow hoe laat was dat bij KP? Kwam d'r vannacht om 3 uur langs van me werk maar toen was de plisie vrij rustig...
Een van de uitsmijters van Kerkplein (quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toen je er om 3 uur langs kwam was het daar ook 3 uur, denk ik.
Waar heb je het precies over?
Ow, dês wel geinig.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van de uitsmijters van Kerkplein () heeft het gezicht verbouwd van iemand die kwaad werd dat hij niet naar binnen mocht vanwege het dragen van een gouden ketting (
) .
Op deze toevallig?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gewoon zelf rijden joh! veel leuker!
Ehehehhe.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van de uitsmijters van Kerkplein () heeft het gezicht verbouwd van iemand die kwaad werd dat hij niet naar binnen mocht vanwege het dragen van een gouden ketting (
) .
Rizzeau, wat toevallig; die motor is inderdaad een van mijn favorieten. Hoe wist je dat?quote:
Geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Rizzeau, wat toevallig; die motor is inderdaad een van mijn favorieten. Hoe wist je dat?
jij bent van van de harleys zeker?quote:
Over brommers gesproken....quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij bent van van de harleys zeker?
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet "De fruitigste", maar "De bijdehandste"
Insgelijksquote:
Onder JD?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar is K. eigenlijk?
Ik had haar hier nu wel verwacht
Ik denk op.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Mental image over K. in een leren pak met een zweep.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik denk op.
Volgens mij heeft K. de broek aan en is Jan Diederick erg onderdanig.
We hadden visite.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Waar is K. eigenlijk?
Ik had haar hier nu wel verwacht
Dubbele ontkenning.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden visite.
Niks geen zweepjes enzo.
Nouja, arme..? Misschien houdt hij er wel van!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning.
min min is plus.
Arme Jan Diederick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |