De wie en de wattem??quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Asics het volgende:
morgen naar FRYZE! met de pineapple dinges in het naprogramma
vet! pics!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Whoah. Mega laaghangende Apache dinges over het gebouw hier.
Wat een takkeherrie.
Die 3 Chinooks gisteren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Whoah. Mega laaghangende Apache dinges over het gebouw hier.
Wat een takkeherrie.
Ja ook goed. Weet ik veel hoe die dingen hetenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:32 schreef Ritchie het volgende:
ppfff die wedstrijd kan mij gestolen worden.
tenzij we winnen natuurlijk
quote:
Die kwamen gisteren behoorlijk laag over ja, de glazen stonden te dansen op tafelquote:
Ik dacht dat de vaatwasser zou ontploffen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Die kwamen gisteren behoorlijk laag over ja, de glazen stonden te dansen op tafel
Verkapte 'ik heb lekker een vaatwasser-postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vaatwasser zou ontploffen.
Nou.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:20 schreef veldmuis het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)estival-in-Breda.ece
Wat een namen zegBREDA
.
Is die Berg volgend jaar al af dan?quote:MaVer is de exploitant van het nieuwe evenementencomplex dat onderdeel gaat uitmaken van de Bavelse Berg. Op deze locatie wil Volver vanaf volgend jaar vijf grote evenementen per jaar organiseren.
Wat moeten ze daar maken dan?quote:
Oh, ik dacht dat er een halve efteling uit de grond werd gestamptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Wat moeten ze daar maken dan?
Het is nou gewoon een berg met een grasmat eroverheen. Leg daar een paar speakers weg en anderhalf podium en een paar barretjes en het is goed, toch?
Nee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |