Elk jaar op 1 januari!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef bassieVL het volgende:
Wanneer is de fanclub dag?
Ik kan het nog steeds niet lezen op mijn mobielsquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:23 schreef fransbreda het volgende:
Breda̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐ wat ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋
h ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚e ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔lp no ̕̚̕̚t ̔̕̚̕̚҉Topic҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡TVP͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ uters҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔
NAC̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔
Ja. Zoals nu al de halve avond met rizzeau. Mobiele eenheid....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Tammeh het volgende:
Ik doe alleen maar aan smssen met m'n mobiel.
Sorry!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja. Zoals nu al de halve avond met rizzeau. Mobiele eenheid....
Het is dat je zo goed voor 'm bent.quote:
Ik loop helemaal niet achter!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:53 schreef veldmuis het volgende:
De Fokkiwi loopt achter! De topicnummerrrtjes dan!!@EINZ
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het is dat je zo goed voor 'm bent.
Sorry.quote:
Zég, je hebt Rizzo nu. Blijf even van mijn vent af hm.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef Tammeh het volgende:
Sorry.Hoe vaak ga ik dat nog moeten zeggen.. hm.
Binnenkort koffie, of wil je nu al niet meer JDude?
Rizzo wil met mij geen koffie drinken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef Tammeh het volgende:
Ik dacht dat het een double-date werd JD?
Hé, ik heb genoeg aan Rizzo hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, je hebt Rizzo nu. Blijf even van mijn vent af hm.
Dus het is er nu echt officieel uit hm?quote:
Ohjaquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:52 schreef Tammeh het volgende:
Ik dacht dat het een double-date werd JD?
Breda-West.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel, dat tintje Etten Leur wat eraan hangt.
Wat? Waarom weet ik van niets.quote:
Psst. Geheimpje;quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel, dat tintje Etten Leur wat eraan hangt.
Ohw okay dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef JDude het volgende:
Ik lees het ook pas net in dit topic hoor.
Oh, jullie zijn voor elkaar gemaakt. Ik lees het al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Tammeh het volgende:
Psst. Geheimpje;
Toen ik in het ziekenhuis in Breda geboren werd woonden we in Etten-leur. SERIEUS. Geen grapje.
Het was tóen al voorbestemd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Tammeh het volgende:
Psst. Geheimpje;
Toen ik in het ziekenhuis in Breda geboren werd woonden we in Etten-leur. SERIEUS. Geen grapje.
Ik zou niet weten wat!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus het is er nu echt officieel uit hm?
Tijd voor een leuke TT van veldmuis volgend topic.
pek, veren en een scheermes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Tammeh het volgende:
EN
ik heb gereageerd op een kamer in Etten, gisteravond.
Niks mis met ambtenarentijden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn dat voor ambtenarentijden.
Dus? Als ik om 18.00 naar huis mag, begin ik ook gewoon om 8.00.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Lekker he, maarja.. ik mag dan ook pas om 6 uur weer naar huis.
Goed dat ik je niet gesmst heb dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ben nu een beetje wakker aan 't worden.
Eens heerlijk uitslapen mocht ook wel eens.
Van mij mag je hoor, ik reageer dan altijd gewoon wat laterquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dus? Als ik om 18.00 naar huis mag, begin ik ook gewoon om 8.00.![]()
Hehe, lekker hoor.![]()
[..]
Goed dat ik je niet gesmst heb dan.
En wat een naaiers bij Kamernet zeg. Die kamer in Breda van 50m² gaat al niet meer door.![]()
Ja maar ik wilde je niet wakker maken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, ik reageer dan altijd gewoon wat later
echte liefde!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde je niet wakker maken!
Oh begrijp me niet verkeerd, meestal ben ik ook degene die dat doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Zo ben ik niet hoor. Mensen wakker maken is mijn hobbie.
Pwnedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vriendin is ook al zo ja, 30 seconden voor je wil gaan slapen beginnen met een stortvloed aan smsjes
Jij sms't mij ook wel es op onmogelijk tijden.quote:
Ja, zoals laatst om 20:30quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij sms't mij ook wel es op onmogelijk tijden.
quote:
Dat is echt cool. Ik had m'n telefoon echt uit m'n raam gegooid. Of gewoon op stil gezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Swiffer het volgende:
Of 's nachts om 3 uur wakker gebeld worden, 3 weken lang.. Zonder gehoor aan de andere kant. Da's pas tof!
Er zit een uit-knop op een telefoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Swiffer het volgende:
Of 's nachts om 3 uur wakker gebeld worden, 3 weken lang.. Zonder gehoor aan de andere kant. Da's pas tof!
NIet als je geen vaste telefoon hebt en je schoonmoeder is ernstig ziek.....Bleek het de ex te zijn van mijn vriendje. wat toen al 3 jaar eerder was uitgegaan..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Er zit een uit-knop op een telefoon.
Bij mij dus ook, incl. geluid. ALTIJD.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij mij staat de foon altijd aan, voor noodgevallen.
Maar degene die mij midden in de nacht belt 'just for fun' kan deaud neervallen.
Ik moet er nog een aantal terugpakken.
Goh, toevallig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Bij mij dus ook, incl. geluid. ALTIJD.
Spannend!! Ik weet niet .. eh .. hoe nu verder dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Dan hebben we het topic dus voor ons tweetjes!!
Euhh.. nee. Eigenlijk niet. Jij??quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef veldmuis het volgende:
Euhm. Heb jij van die dobbelstenen?
Uhm... dat is misschien een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga keisnel heel Breda vol met HJ gooien! Dan blijft hij wel even weg! [ afbeelding ]
HJquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga keisnel heel Breda vol met HJ gooien! Dan blijft hij wel even weg! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Tammeh het volgende:
Zo, 18.00 klaar met werken, 18.15 thuis, pizza naar binnen werken, 18.30 supermarkt & benzinepomp, 18.40 in het ziekenhuis, en nu snel douchen en dan weer weg naar rizzo
oh noes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
De naaktfotos van SHE gaan niet door
MIJN SERIOUS REQUEST, WAT DOE JE?!
Oh. Nee. Ik heb niet gedoneerd.
bron?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
Gaan wel door, maar dan niet onder de FOK! vlag maar gewoon door SHE zelf. Als ze nu terugkrabbelt kan ze echt flink aangeklaagd worden volgens mij, of die 11k zelf ophoestenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
Succesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh.Ik ga m'n hondje wegbrengen naar de dierenarts.
Dwingt Rizzeau je om jouw hondje een spuitje te geven?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Echt niet grappig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dwingt Rizzeau je om jouw hondje een spuitje te geven?
Wat is er aan het handje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Pebbles(dus niet die van bovenstaande foto) is gesteriliseerd. De dierenarts belde net dat alles goed was gegaan.quote:
Hij leek 't niet erg te vinden.quote:
Oh mennnn, lezen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Waarom doe je je hondje kleren aan ?!?! Pure dierenmishandeling, net als van die mensen die hun kat sokken aandoen
Hij kruigt toch gewoon zo'n schotelantenne om zijn nek? Werkt een stuk beter dan zo'n lap stof wat in de wond kan gaan plakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Oh mennnn, lezen!
Ik doe m'n hond echt niet voor de lol kleren aan, want dat vind ik zelf ook sneu.
Dat lijkt mij ook.. eigenlijk..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Hij kruigt toch gewoon zo'n schotelantenne om zijn nek? Werkt een stuk beter dan zo'n lap stof wat in de wond kan gaan plakken.
Ah okay. Volgens mij kan ik de 13de wel opzich. Ga 's avonds stappen maar da's pas veul later natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Okay, volgende week kan ik niet, want ik heb een belangrijke afspraak, maar dan kijken we wel de week erop!
Dr. Lektroluv is wel toffe muziek, heb hem al eens op pukkelpop gezien.quote:
Hee wanneer was jij op Pukkelpop? Afgelopen jaar toevallig ook? Wij hebben nachten zitten kletsen met 2 gozers die 3 tenten naast ons stonden, en één ervan leek wel op jou!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dr. Lektroluv is wel toffe muziek, heb hem al eens op pukkelpop gezien.
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hee wanneer was jij op Pukkelpop? Afgelopen jaar toevallig ook? Wij hebben nachten zitten kletsen met 2 gozers die 3 tenten naast ons stonden, en één ervan leek wel op jou!
DUIDELIJK.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenPlus toen was ik voornamelijk met een aantal meiden op stap.
Ik heb een dubbelganger?
DUIDELIJK.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenPlus toen was ik voornamelijk met een aantal meiden op stap.
Ik heb een dubbelganger?
Hoeruh inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Tammeh het volgende:
[..]
DUIDELIJK.
Afgelopen jaar was mijn eerste jaar. Maar ik was al ziek voor ik erheen ging.![]()
Ik vind 't niet voor herhaling vatbaar. Doe mij maar een hotel.![]()
Hele nachten "MARCOOOOO", "POLOOOO", "HOEREEEE" over de camping. Tering hey. Verzin iets leuks.
Maat van me heeft zijn huidige vriendin ontmoet in Boedapest tijdens Szigetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef bassieVL het volgende:
Wij hebben Sziget gecombineerd met sightseeing van Budapest. Dus niet continue op het festival. En overnachten in een hostel ipv op de camping.
Ken ik jou?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maat van me heeft zijn huidige vriendin ontmoet in Boedapest tijdens Sziget![]()
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef bassieVL het volgende:
Dat is wel balen. Hoe lang moet je nog studeren?
Oei, dat is al bijna.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.
En wat ook licht problematisch is, is dat ik niet aan een derdejaarsstage kom, terwijl deze officieel al 2 feb begint
Dit was dus niet het laatste kwartaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.
En wat ook licht problematisch is, is dat ik niet aan een derdejaarsstage kom, terwijl deze officieel al 2 feb begint
FUquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit was dus niet het laatste kwartaal
Dat is geheel aan jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer is mijn fanmeeting eigenlijk? Of moet ik dat bepalen?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Tilburg volbehangen met Breda stickers natuurlijk
En, waar gaan jullie naartoe?quote:
Mooi. Dan heb ik een rustige vakantie zonder dat men in echte gesprekken met emoticons tegen me gaat pratenquote:
Nevermind. Ik zit in een ander land.quote:
Ik ga naar Zuid-Nederland en dan de overstap naar België makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Rizzeau wil dit jaar naar Zuid-Frankrijk en dan de oversteek naar Italië maken
...TERHEIJDEN!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:19 schreef Stofje het volgende:
DAAR LIGGGGT GEROEMD DOOR ALLE TIIIJIJJJDDEEEN.
QFT.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Stofje het volgende:
Ik vermoed dat ik straks een biertje ga openen.
Sailing dog?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hey seiling dog. was me nog niet opgevallen.
Nou vooruit, eentje dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Stofje het volgende:
Ik vermoed dat ik straks een biertje ga openen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt die Breda meet en wanneer ben ik wél welkom?
quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:40 schreef Sgele het volgende:
Ik moet deze echt in m'n Topic list gaan zetten
Als Bredanaar moet ik hier wel regelmatig posten
Hier schijnt de zon ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Leiden schijnt de zon... Ik wil ook sneeuw!
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik zet zo in de reclame nog een keer snel de Asteroids Galaxy Tour op.
Wat een geyl nummer is dat 'Around The Bend' toch!
Ik ga iedereen onderspammen met dat kekke nummer
Vind er niks aanquote:Op maandag 2 februari 2009 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Sluit wel perfect aan op Austin Powers, die gisteren weer eens op TV was.
Hier in moerdijk ook een minuut of 6-7. Zal wel landelijk zijn geweest.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben niet online. Ik laat dit posten door mijn secretaresse.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en weer een dagje dichterbij het weekend.
Doe Rizzeau de groeten.quote:
Vind je hem niet tof meer?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef Swiffer het volgende:
De OP paint moet maar eens veranderd worden
Waarom zou ik? Ik heb als ER games al volledige modrechten op GAMquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Hé, waarom solliciteer je niet naar GAM mod Ross?
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb als ER games al volledige modrechten op GAM
Is het niet iets voor jou Koekie? Kunnen we samen de nerds onder de duim houden
Ik heb geen tijd om te modden joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Is het niet iets voor jou Koekie? Kunnen we samen de nerds onder de duim houden
Dus jij kan ook mijn notes zien???quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dus jij kan ook mijn notes zien???
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Aantal notes kan je bij "abonnementen" zien.
Wil je ze inzien moet je betalen
Ik geef jou liever een biertje als dat ik 4,50 ga betalen.quote:
Mja. Juist. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
En K. is inderdaad te druk om te modden, ze is te druk de rest van Fok! onder te spammen![]()
Dealquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef fransbreda het volgende:
[..]
[..]
Ik geef jou liever een biertje als dat ik 4,50 ga betalen.
Vind ik ook een veel beter ideequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef fransbreda het volgende:
[..]
[..]
Ik geef jou liever een biertje als dat ik 4,50 ga betalen.
Ik zal eerlijk zeggen, de 2de helft heb ik in de bea gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Ritchie het volgende:
oe, bier!
Daar was het afgelopen zaterdag te koud voor he Frans
Ik maak em niet vol hoor, ik begin vanuit hier te editten.quote:
Deze kiwi heeft er 8. Weet niet wat ik daarvan moet denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Rossdale het volgende:
Ritchie, je hebt er 1, VM heeft er 78
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef Rossdale het volgende:
Ritchie, je hebt er 1, VM heeft er 78
Neen, met bepaalde dingen niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |