Uhm... dat is misschien een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga keisnel heel Breda vol met HJ gooien! Dan blijft hij wel even weg! [ afbeelding ]
HJquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga keisnel heel Breda vol met HJ gooien! Dan blijft hij wel even weg! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Tammeh het volgende:
Zo, 18.00 klaar met werken, 18.15 thuis, pizza naar binnen werken, 18.30 supermarkt & benzinepomp, 18.40 in het ziekenhuis, en nu snel douchen en dan weer weg naar rizzo
oh noes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
De naaktfotos van SHE gaan niet door
MIJN SERIOUS REQUEST, WAT DOE JE?!
Oh. Nee. Ik heb niet gedoneerd.
bron?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
Gaan wel door, maar dan niet onder de FOK! vlag maar gewoon door SHE zelf. Als ze nu terugkrabbelt kan ze echt flink aangeklaagd worden volgens mij, of die 11k zelf ophoestenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef veldmuis het volgende:
HEEEEEEEEEEEEE
Succesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Mogguh.Ik ga m'n hondje wegbrengen naar de dierenarts.
Dwingt Rizzeau je om jouw hondje een spuitje te geven?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Echt niet grappig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dwingt Rizzeau je om jouw hondje een spuitje te geven?
Wat is er aan het handje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Tammeh het volgende:
Pebbles(dus niet die van bovenstaande foto) is gesteriliseerd. De dierenarts belde net dat alles goed was gegaan.quote:
Hij leek 't niet erg te vinden.quote:
Oh mennnn, lezen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Waarom doe je je hondje kleren aan ?!?! Pure dierenmishandeling, net als van die mensen die hun kat sokken aandoen
Hij kruigt toch gewoon zo'n schotelantenne om zijn nek? Werkt een stuk beter dan zo'n lap stof wat in de wond kan gaan plakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:15 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Oh mennnn, lezen!
Ik doe m'n hond echt niet voor de lol kleren aan, want dat vind ik zelf ook sneu.
Dat lijkt mij ook.. eigenlijk..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Hij kruigt toch gewoon zo'n schotelantenne om zijn nek? Werkt een stuk beter dan zo'n lap stof wat in de wond kan gaan plakken.
Ah okay. Volgens mij kan ik de 13de wel opzich. Ga 's avonds stappen maar da's pas veul later natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Okay, volgende week kan ik niet, want ik heb een belangrijke afspraak, maar dan kijken we wel de week erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |