Niks mis met ambtenarentijden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn dat voor ambtenarentijden.
Dus? Als ik om 18.00 naar huis mag, begin ik ook gewoon om 8.00.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:21 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Lekker he, maarja.. ik mag dan ook pas om 6 uur weer naar huis.
Goed dat ik je niet gesmst heb dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ben nu een beetje wakker aan 't worden.
Eens heerlijk uitslapen mocht ook wel eens.
Van mij mag je hoor, ik reageer dan altijd gewoon wat laterquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:27 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dus? Als ik om 18.00 naar huis mag, begin ik ook gewoon om 8.00.![]()
Hehe, lekker hoor.![]()
[..]
Goed dat ik je niet gesmst heb dan.
En wat een naaiers bij Kamernet zeg. Die kamer in Breda van 50m˛ gaat al niet meer door.![]()
Ja maar ik wilde je niet wakker maken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, ik reageer dan altijd gewoon wat later
echte liefde!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde je niet wakker maken!
Oh begrijp me niet verkeerd, meestal ben ik ook degene die dat doet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Zo ben ik niet hoor. Mensen wakker maken is mijn hobbie.
Pwnedquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Mijn vriendin is ook al zo ja, 30 seconden voor je wil gaan slapen beginnen met een stortvloed aan smsjes
Jij sms't mij ook wel es op onmogelijk tijden.quote:
Ja, zoals laatst om 20:30quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij sms't mij ook wel es op onmogelijk tijden.
quote:
Dat is echt cool. Ik had m'n telefoon echt uit m'n raam gegooid. Of gewoon op stil gezet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Swiffer het volgende:
Of 's nachts om 3 uur wakker gebeld worden, 3 weken lang.. Zonder gehoor aan de andere kant. Da's pas tof!
Er zit een uit-knop op een telefoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Swiffer het volgende:
Of 's nachts om 3 uur wakker gebeld worden, 3 weken lang.. Zonder gehoor aan de andere kant. Da's pas tof!
NIet als je geen vaste telefoon hebt en je schoonmoeder is ernstig ziek.....Bleek het de ex te zijn van mijn vriendje. wat toen al 3 jaar eerder was uitgegaan..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Er zit een uit-knop op een telefoon.
Bij mij dus ook, incl. geluid. ALTIJD.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Bij mij staat de foon altijd aan, voor noodgevallen.
Maar degene die mij midden in de nacht belt 'just for fun' kan deaud neervallen.
Ik moet er nog een aantal terugpakken.
Goh, toevallig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Bij mij dus ook, incl. geluid. ALTIJD.
Spannend!! Ik weet niet .. eh .. hoe nu verder dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef veldmuis het volgende:
Dan hebben we het topic dus voor ons tweetjes!!
Euhh.. nee. Eigenlijk niet. Jij??quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef veldmuis het volgende:
Euhm. Heb jij van die dobbelstenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |