Hee wanneer was jij op Pukkelpop? Afgelopen jaar toevallig ook? Wij hebben nachten zitten kletsen met 2 gozers die 3 tenten naast ons stonden, en één ervan leek wel op jou!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dr. Lektroluv is wel toffe muziek, heb hem al eens op pukkelpop gezien.
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Hee wanneer was jij op Pukkelpop? Afgelopen jaar toevallig ook? Wij hebben nachten zitten kletsen met 2 gozers die 3 tenten naast ons stonden, en één ervan leek wel op jou!
DUIDELIJK.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenPlus toen was ik voornamelijk met een aantal meiden op stap.
Ik heb een dubbelganger?
DUIDELIJK.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, is al weer zo'n 3 jaar geledenPlus toen was ik voornamelijk met een aantal meiden op stap.
Ik heb een dubbelganger?
Hoeruh inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef Tammeh het volgende:
[..]
DUIDELIJK.
Afgelopen jaar was mijn eerste jaar. Maar ik was al ziek voor ik erheen ging.![]()
Ik vind 't niet voor herhaling vatbaar. Doe mij maar een hotel.![]()
Hele nachten "MARCOOOOO", "POLOOOO", "HOEREEEE" over de camping. Tering hey. Verzin iets leuks.
Maat van me heeft zijn huidige vriendin ontmoet in Boedapest tijdens Szigetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef bassieVL het volgende:
Wij hebben Sziget gecombineerd met sightseeing van Budapest. Dus niet continue op het festival. En overnachten in een hostel ipv op de camping.
Ken ik jou?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maat van me heeft zijn huidige vriendin ontmoet in Boedapest tijdens Sziget![]()
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:39 schreef bassieVL het volgende:
Dat is wel balen. Hoe lang moet je nog studeren?
Oei, dat is al bijna.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.
En wat ook licht problematisch is, is dat ik niet aan een derdejaarsstage kom, terwijl deze officieel al 2 feb begint
Dit was dus niet het laatste kwartaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit was 't laatste kwartaal. Echter heb nog wat herkansingen.
En wat ook licht problematisch is, is dat ik niet aan een derdejaarsstage kom, terwijl deze officieel al 2 feb begint
FUquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit was dus niet het laatste kwartaal
Dat is geheel aan jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer is mijn fanmeeting eigenlijk? Of moet ik dat bepalen?
ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Tilburg volbehangen met Breda stickers natuurlijk
En, waar gaan jullie naartoe?quote:
Mooi. Dan heb ik een rustige vakantie zonder dat men in echte gesprekken met emoticons tegen me gaat pratenquote:
Nevermind. Ik zit in een ander land.quote:
Ik ga naar Zuid-Nederland en dan de overstap naar België makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Rizzeau wil dit jaar naar Zuid-Frankrijk en dan de oversteek naar Italië maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |