ga naar de huisarts manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef nacbreda4 het volgende:
ik vertrouw dat ... van je niet is er dan iets ernstig aan de hand?
Ga is lezen kneus...quote:
Beste manier is toch langs de huisarts.. Vanaf hier kunnen we niet zien wat er aan de hand is..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef nacbreda4 het volgende:
niet oud 14 jaar pas maar ik maak me zorgen voor mijn eerste keer aan seks dat ik mijn sekspartner niet besmet en dat ik geen pijn heb aan mijn eikel
Je huisart mag het niet eens aan je ouders vertellen, het is vertrouwelijk dus maak je daar niet druk om..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef nacbreda4 het volgende:
ik ben 14 kan ik dan ook een afspraak maken en ik wil liever niet dat me ouders het te weten komen..(hier zal ik vast wel weer gezeik van krijgen)
Ja jij kan ook een afspraak maken.. En dokters hebben zoiets als geheimhouding. Je kan aangeven bij de dokter dat je niet wil dat je ouders het weten. Ookal mag hij niets zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef nacbreda4 het volgende:
ik ben 14 kan ik dan ook een afspraak maken en ik wil liever niet dat me ouders het te weten komen..(hier zal ik vast wel weer gezeik van krijgen)
Je weet niet eens wat het is.. Hoe kan je dan iets gaan trainenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef nacbreda4 het volgende:
nou in ieder geval allemaal bedankt ik heb nog een top gekregen is dit handig?? mensen die hetzelfde geprobeert hebben?
Als je eikel gevoelig is kun je daar zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x per dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
hahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef fransbreda het volgende:
Even voor de goede orde...
Dit is geen kloon van mij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |