abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65696152
hallo allemaal,

ik heb al erg lang jeuk aan mijn schaamhaar kan dit komen door het foute scheren ofzo?? of moet ik een cremetje kopen of helpt vaseline wel gewoon.

en ik heb een behoorlijk pijnlijke eikel (prikkelingen) en ik wil geen besnijdenis!! wat moet ik doen met deze twee klachten

(liefst niet naar een huisarts)
groeten van nacbreda4
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 februari 2009 @ 16:21:15 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65696200
Huisarts.
Alsof die nog nooit een penis heeft gezien....
Het kan namelijk een soa zijn......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65696266
dat zou kunnen maar ik heb nog nooit seks gehad (alleen mastruberen dan)
groeten van nacbreda4
pi_65696307
kan een infectie zijn.. heb je een zalfje voor nodig dus ik zou zeker even een bezoekje aan de huisarts brengen..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_65696360
hoe heb ik dan die infectie opgelopen?
groeten van nacbreda4
pi_65696408
dat kan de huisarts je waarschijnlijk beter vertellen..
pi_65696422
vieze handen misschien of zoiets
pi_65696457
ik vertrouw dat ... van je niet is er dan iets ernstig aan de hand?
groeten van nacbreda4
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 februari 2009 @ 16:28:47 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65696507
Bel dan GVD je huisarts voordat je snikkel eraf pleurt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65696510
huisarts ftw mare die jeuk kan inderdaad door het scheren komen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65696514
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef nacbreda4 het volgende:
ik vertrouw dat ... van je niet is er dan iets ernstig aan de hand?
ga naar de huisarts man

echt, die ziet wel meer piemels op een dag dan alleen die van jou
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65696518
wat?
pi_65696569
nee laat maar zitten spinnertje
groeten van nacbreda4
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:34:15 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65696717
TS heeft een druiper, danwel harde sjanker... (want hij heeft met zijn handen aan vieze dingen gezeten)

OF gevalletje spaanse kraag. Maar dat kan de huisarts oplossen door een sneetje in den snikkel te maken. Met een klein scherp mesje...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65697180
Het is niet zo dat je alleen je eikel scheert, en dat je schaamhaar gewoon kriebelt?
Din jävla kuk!
pi_65697397
nou mijn eikel heeft pijnlijke prikkelingen bij aanraking (als ik mijn eikel aanraak verga ik van de pijn) en mijn schaamhaar ga ik niet dood van het jeukt niet heel erg maar voelt ook niet erg fijn...
groeten van nacbreda4
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:55:51 #17
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_65697432
heb je wel eens sex gehad?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_65697459
zoals ik hiervoor al heb vermeld: nee
groeten van nacbreda4
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:57:24 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_65697491
Ohja sorry, daar heb ik schijnbaar overheen gelezen
All she wants and needs is just a little taste..
pi_65697519
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Luxuria het volgende:
heb je wel eens sex gehad?
Ga is lezen kneus...

Anyway, als je vergaat van de pijn zou ik toch maar is rap naar de huisarts gaan.. die eet je heus niet op...

Hoe oud ben je eigenlijk?
No Guts, No Glory
pi_65697602
niet oud 14 jaar pas maar ik maak me zorgen voor mijn eerste keer aan seks dat ik mijn sekspartner niet besmet en dat ik geen pijn heb aan mijn eikel
groeten van nacbreda4
pi_65697936
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef nacbreda4 het volgende:
niet oud 14 jaar pas maar ik maak me zorgen voor mijn eerste keer aan seks dat ik mijn sekspartner niet besmet en dat ik geen pijn heb aan mijn eikel
Beste manier is toch langs de huisarts.. Vanaf hier kunnen we niet zien wat er aan de hand is..
Er kan van alles zijn.. Dus hup morgenochtend een afspraak maken en dan ons vertellen wat het probleem was
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_65698007
ik ben 14 kan ik dan ook een afspraak maken en ik wil liever niet dat me ouders het te weten komen..(hier zal ik vast wel weer gezeik van krijgen)
groeten van nacbreda4
pi_65698028
ik bedoel is er niet een anonieme doktor site of zoiets
groeten van nacbreda4
pi_65698056
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef nacbreda4 het volgende:
ik ben 14 kan ik dan ook een afspraak maken en ik wil liever niet dat me ouders het te weten komen..(hier zal ik vast wel weer gezeik van krijgen)
Je huisart mag het niet eens aan je ouders vertellen, het is vertrouwelijk dus maak je daar niet druk om..

Anders kun je altijd nog even vragen aan de dokteur
No Guts, No Glory
pi_65698080
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef nacbreda4 het volgende:
Ja jij kan ook een afspraak maken.. En dokters hebben zoiets als geheimhouding. Je kan aangeven bij de dokter dat je niet wil dat je ouders het weten. Ookal mag hij niets zeggen.

En nee er is geen anonieme dokterssite. Is ook niet mogelijk aangezien alles via je zorgverzekeraar zou moeten lopen.
pi_65698103
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_65698463
nou in ieder geval allemaal bedankt ik heb nog een top gekregen is dit handig?? mensen die hetzelfde geprobeert hebben?

Als je eikel gevoelig is kun je daar zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x per dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
groeten van nacbreda4
pi_65698558
Niet zoveel achter elkaar handkarren ventje.
pi_65698704
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef nacbreda4 het volgende:
nou in ieder geval allemaal bedankt ik heb nog een top gekregen is dit handig?? mensen die hetzelfde geprobeert hebben?

Als je eikel gevoelig is kun je daar zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x per dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
Je weet niet eens wat het is.. Hoe kan je dan iets gaan trainen
pi_65698751
nee maar ik ga ervan uit dat het geen ziekte is veel mannen hebben redelijk pijnlijke eikel dus van daar wat mij betreft kan deze topic nu gesloten worden allemaal nogmaals bedankt
groeten van nacbreda4
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:33:26 #32
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65698794
Even voor de goede orde...

Dit is geen kloon van mij!!
pi_65698795
Maar ja, misschien zit je velletje wel gewoon te strak.
pi_65698905
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef fransbreda het volgende:
Even voor de goede orde...

Dit is geen kloon van mij!!
hahaha
groeten van nacbreda4
pi_65698939
Ik zal het topic wel sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo