abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65698080
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef nacbreda4 het volgende:
ik ben 14 kan ik dan ook een afspraak maken en ik wil liever niet dat me ouders het te weten komen..(hier zal ik vast wel weer gezeik van krijgen)
Ja jij kan ook een afspraak maken.. En dokters hebben zoiets als geheimhouding. Je kan aangeven bij de dokter dat je niet wil dat je ouders het weten. Ookal mag hij niets zeggen.

En nee er is geen anonieme dokterssite. Is ook niet mogelijk aangezien alles via je zorgverzekeraar zou moeten lopen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_65698103
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_65698463
nou in ieder geval allemaal bedankt ik heb nog een top gekregen is dit handig?? mensen die hetzelfde geprobeert hebben?

Als je eikel gevoelig is kun je daar zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x per dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
groeten van nacbreda4
pi_65698558
Niet zoveel achter elkaar handkarren ventje.
pi_65698704
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef nacbreda4 het volgende:
nou in ieder geval allemaal bedankt ik heb nog een top gekregen is dit handig?? mensen die hetzelfde geprobeert hebben?

Als je eikel gevoelig is kun je daar zelf iets aan doen door de eikel heel langzaam te wennen aan bloot, waardoor er als het ware een iets steviger huidje op komt.Je moet daar royaal de tijd voor nemen, bv 3 maanden. Begin met een week lang twee keer per dag de eikel te ontbloten en te spoelen onder lauwwarm water. Dit kun je inderdaad ook met thee doen, dan gaat het nog wat sneller. Daarna deppend drogen met een zachte handdoek of tissue. (nooit nat weer onder de voorhuid stoppen!!). Daarna probeer je een week lang het water (of thee) wat kouder te maken en weer deppend drogen. Dan 1 week koud water en zacht wrijvend drogen. Dan een week 1x per dag een kwartiertje bloot in je onderbroek dragen en ondertussen doorgaan met 2x spoelen en drogen. Dan een week 2x een kwartiertje en dan 1x een half uur en vervolgens twee keer een half uur tot je het een uur vol kan houden. En ondertussen blijven doorgaan met spoelen en drogen.Je hebt er geduld voor nodig en zult af en toe op je tanden moeten bijten, maar als je volhoudt komt het altijd goed. Het is echt een kwestie van trainen en volhouden.
Je weet niet eens wat het is.. Hoe kan je dan iets gaan trainen
pi_65698751
nee maar ik ga ervan uit dat het geen ziekte is veel mannen hebben redelijk pijnlijke eikel dus van daar wat mij betreft kan deze topic nu gesloten worden allemaal nogmaals bedankt
groeten van nacbreda4
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:33:26 #32
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65698794
Even voor de goede orde...

Dit is geen kloon van mij!!
pi_65698795
Maar ja, misschien zit je velletje wel gewoon te strak.
pi_65698905
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef fransbreda het volgende:
Even voor de goede orde...

Dit is geen kloon van mij!!
hahaha
groeten van nacbreda4
pi_65698939
Ik zal het topic wel sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo