Ja dat had ze wel verdient, ook al woonde ze niet in Groningenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef maok het volgende:
Ik zat nog even te twijfelen of ik het topic niet "Wilhelmus" moest noemen
Ow, ik ben er ook te lang uit, maar goed dat ik het dan niet gedaan hebquote:Op zondag 18 januari 2009 21:19 schreef freecell het volgende:
TARA heeft het nagezocht, 411 it is.
Jammer dan
Ik begreep je wel meteen
Verjaardag van de vriend van mijn zusje.quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:24 schreef JH87 het volgende:
Die live-uitzending op ned. 3 is wel een beetje walgelijk hoor.
Das een hele onbekende ouderwetse?quote:
Hé weet je wat opmerkelijk is, er staat bij dat hij uit 1626 is maar de persoon die hem geschreven zou hebben is overleden in 1625quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Das een hele onbekende ouderwetse?
Jammer dat je het zelf niet doet, had Tiek je kop er af gebeten...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
maok, doe eens de OP opnieuw in het topic zetten?
Omdat het allemaal iets té amerikaans is. Soms leuk, maar dit is allemaal wel heel erg overdreven. Al helemaal omdat de publieke omroep het ineens live meent uit te moeten zenden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Das een hele onbekende ouderwetse?
donequote:Op zondag 18 januari 2009 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
maok, doe eens de OP opnieuw in het topic zetten?
411 en 412quote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Omdat het allemaal iets té amerikaans is. Soms leuk, maar dit is allemaal wel heel erg overdreven. Al helemaal omdat de publieke omroep het ineens live meent uit te moeten zenden.
En ik heb geen idee wat 412 is. Ook geen idee wat 411 is.
Thanx to Peterseliemanquote:Op zondag 18 januari 2009 21:40 schreef 2cv het volgende:
Hee, mijn avadinges staat goedThanx Maok !
Wij vermaken ons er wel meequote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Omdat het allemaal iets té amerikaans is. Soms leuk, maar dit is allemaal wel heel erg overdreven. Al helemaal omdat de publieke omroep het ineens live meent uit te moeten zenden.
Doe mij die bovenste maar. Die ruil ik dan in voor de onderste en ik krijg geld toequote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ferrari 412
[ afbeelding ]
Moskvich 411
Het is verder ook wel leuke tv, hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij vermaken ons er wel mee
Maar misschien zijn we gewoon te ziek om het helemaal goed door te hebben
Die heeft gisteren in de slaapkamer gekotst maar is verder erg gelukkigquote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef maok het volgende:
En jaina, is die nog wel happy of doet zij ook lekker mee?
Geen idee. Heb hem nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Peterselieman ook alweer in Groningen?
Nja ik vind het maar irritant, want ik moet maar een klein beetje studeren, dus om 9 uur bij de UB staan is een beetje onzin. Maar ik heb wel een computer nodig bij veel van mijn dingen, en die kun je daarna echt niet meer krijgen.quote:
Niet alalala vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
I just wanna go to the party she gon' go.
aallala
Ja. de Blue Monday.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet alalala vandaagHet is maandag, het regent, er is geen bal op de tv en stom en zulks
Ik ben blij dat ik gewoon thuis kan studeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja ik vind het maar irritant, want ik moet maar een klein beetje studeren, dus om 9 uur bij de UB staan is een beetje onzin. Maar ik heb wel een computer nodig bij veel van mijn dingen, en die kun je daarna echt niet meer krijgen.![]()
Nu maar weer naar de Openbare Bieb verkast, dan maar betalen voor een computer, hier is het ten minste wel rustig.
Ziek zijn op blue monday is dan weer lekker stereotiepquote:Op maandag 19 januari 2009 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. de Blue Monday.
Ik had er wel een beetje last van, maar toen heb ik maar 15 mins met de kat gekroelt en nu is het weer wat beterder !
Jij deed het toch over een heksen iets? Of niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Al vind ik mn PWS wel irritaaaant.
Ik moet mijn casestudy gaan verbinden aan mijn eerder geschreven stukken ofzo.
En ik weet maar niet hoe.
Hekserij idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij deed het toch over een heksen iets? Of niet?En wat is dan je case study?
Ahaha ja, ik dacht ook even dat ik ziek zou worden, want al 2 dagen voel ik me niet zo lekker en vanochtend weer niet. Maar dat trok wel snel weer weg, gelukkig.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziek zijn op blue monday is dan weer lekker stereotiep
Uhu, dat zei mijn docent ookal, maar ik heb géén idee hoe ik daarmee moet beginnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verbinden kan zijn aan de theorieën die je hebt genoemd in je stuk en dat kun je de overeenkomsten en verschillen noemen met de theorie die het dichtst bij het verhaal in de buurt komt. Aan zoiets moet je dan denken.
verkeerde topic?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verbinden kan zijn aan de theorieën die je hebt genoemd in je stuk en dat kun je de overeenkomsten en verschillen noemen met de theorie die het dichtst bij het verhaal in de buurt komt. Aan zoiets moet je dan denken.
quote:
Ik zou de kernpunten van dat verhaal opschrijven en die naast de door jou gegeven theorieën leggen en op basis daarvan de theorie kiezen die er het dichtste bij ligt en dan alles verder uitwerken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, dat zei mijn docent ookal, maar ik heb géén idee hoe ik daarmee moet beginnen.
Hmhm. Da's wel een handige. Punt is alleen dat ik al sort of een deel heb gedaan, alleen dan meer samengevat, en daar moet ik het nog weer in verwerken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou de kernpunten van dat verhaal opschrijven en die naast de door jou gegeven theorieën leggen en op basis daarvan de theorie kiezen die er het dichtste bij ligt en dan alles verder uitwerken.
En het regent ook! Ik was net auf tijd binnen!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
Het waait me veels te hard hier nu in Groningen
Ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En het regent ook! Ik was net auf tijd binnen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik nietEn uiteraad stapte ik vol in een plas omdat ik niet zat op te letten
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]whehehe.
Toch kan dat niet in de schaduw staan van die kutdag van mij qua weer luttele maanden geleden.
Toen was het zooo koud, het was glad, met overal sneeuw (en ook natte sneeuw vooral!), en toen gleed ik bijna uit met mijn fiets,vervolgens werd ik op een nippertje niet aangereden en daarna kwam er een ambulance langs gieren, zo door de natte sneeuw -ik nat
- en daarna nog een gewone auto. -nog natter-
Oja, het regende ook nog!
Nog niet,quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
! Maar deze dag is nog niet voorbij, helaas. Heb zometeen een toets spaans waar ik geen ene ruk van snap
.
Omdat ik een vreemde taal moest kiezen. Nederlands mocht niet, Duits ken ik al en Frans faalde ik hard in op de vorige schoolquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog niet,Maar vroeg naar bed vanavond?
Zodat ' het eerder morgen is'?
En waarom heb je dan ook Spaans?
Dat je niet direct een taal koos die je al kende.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik een vreemde taal moest kiezen. Nederlands mocht niet, Duits ken ik al en Frans faalde ik hard in op de vorige school.
Maar ik ga duidelijk volgende week overstappen naar Duits, want loop te veel achter met Spaans.
Ja het leek me dus vet mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat je niet direct een taal koos die je al kende.
Ja, oké, tenzij je echt van talen houd en je weet dat je er goed in bent, maar anders zou ik echt voor hetgene gaan wat ik al kende.
Dan kan ik het begrijpen,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja het leek me dus vet mooi. Maar dat doe ik dus niet weer, iets kiezen omdat het mooi lijkt
.
Ja lijkt vet veel op elkaar, helaas wist ik dat niet van te vorenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kan ik het begrijpen,. Tis dat ik van mezelf weet dat ik geen ster ben in talen als frans, spaans etc. En aangezien die twee wel wat gelijkenis hebben..
Anders was je d'r nooit aan begonnen,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja lijkt vet veel op elkaar, helaas wist ik dat niet van te voren. En vet veel lui uit mijn klas zijn al naar Zuid-Amerika geweest ofzo. Dus die kunnen het dan weer wel
Hallo MM.quote:
inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Anders was je d'r nooit aan begonnen,
Dus, waar kunnen wij jou van kennen?quote:
Nergens vanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus, waar kunnen wij jou van kennen?
Vertel ons meer over jezelf !quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nergens vanKom hier normaal nooit
Nou ik woon sinds oktober op kamers in Groningenquote:
Oké dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou ik woon sinds oktober op kamers in GroningenWoonde hiervoor in een gehucht genaamd Raalte. Ben nu bezig met mijn 1e jaar HBO op de Hanze.
Ik ben 18quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké dan.
En leeftijd, bitte!
Eens zien waar in de Groningengroep je ong. valt.
Tot nu toe ben ik over het algemeen nog altijd de jongste.
Ik ben sinds afgelopen maandag (de 12e) 18.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben 18Dus waarschijnlijk ben je niet meer de jongste
HAAAAJ.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hallo CZ.
Hoe vergaat het jou vandaag?
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben sinds afgelopen maandag (de 12e) 18.
Dus met een kleine (of word je morgen 19?) voorsprong ben je nog ouder!
Merci,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd. Ik ben al een half jaartje 18.
Stiekem ben ik ook een vent van 42 die via het internet jonge meisjes zoektquote:Op maandag 19 januari 2009 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merci,
Ooh, nouja. Een halfjaarsvoorsprongetje kan ik mee leven!
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Sebasser is toch jonger? Maar die zien we hier nooit meer.
En Raalte, zit daar niet een of andere inrichting waar mensen uit ontsnappen en dan voor de trein springen?
Sebasser is jonger idd, die is in oktober jarig, maar die reken ik niet mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Sebasser is toch jonger? Maar die zien we hier nooit meer.
En Raalte, zit daar niet een of andere inrichting waar mensen uit ontsnappen en dan voor de trein springen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Ruilen tegen afwasmiddelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Nou en? Die andere niet.quote:
Jij kan een plu meenemen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Inkomen het volgende:
Nou, & toen moest ik nog naar buiten. Succes, ik.
Ik houd niet van paraplu's. En stiekem vind ik natregenen ergens wel fijnquote:
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Nu kan ik dit denk ik wel het beste hier vragen. Wat is de beste pizzatent hier die bezorgd? Heb geen zin om te koken
.
Centrum, aan de Grote markt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
Het regentquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
paraplu pakken en de NYP binnenrollenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker, hoef ik na het uitgaan alleen maar de markt af te rollen
http://www.hasretdonerpizza.com/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het is nu droog. En wat is Hasret?
Nee NYP is goorquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
paraplu pakken en de NYP binnenrollen
op thuisbezorgd.nl kan je de beste pizzeria's vrij makkelijk opsporen
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.hasretdonerpizza.com/
Goed hequote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.
Er zit nog een fout in die tekst.quote:
Je zag het niet meer zitten?quote:
Wat gaat er nu gebeuren?quote:
Dat was natuurlijk al bekend.quote:
Jij bent maar 1 jaar ouder dan ik. Maar ik was dan geloof ik ook de eerste lichting die er aan moest geloven in 1998 (of 1999, ik weet niet meer precies wanneer we moesten beginnen).quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik dan zo oud dat ik nooit een PWS heb hoeven doen?
Studeer je nu geschiedenis toevallig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef LadyDanae het volgende:
Profielwerkstuk![]()
Een soort extra groot werkstuk met veel intensiever onderzoek dan de "normale" werkstukken op de middelbare school.
De mijne ging over de geschiedenis van de Jazz
Ik doequote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:57 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. TARA studeert wel geschiedenis
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
net toen ik klaar was voor school kreeg ik spit in de nek.
nu heb ik 2 medicijnen waarvan 1 slaapmiddel.
Wat doe je nog op het internetz. Hup rust jij!quote:
Ik heb zostraks 2u geslapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat doe je nog op het internetz. Hup rust jij!.
I know.quote:
Wil je me meenemen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Bob. het volgende:
Aw Chips, da's naar. Kusje d'r op.![]()
En ik heb me net opgegeven voor een tripje naar Londen, hoezee.
Tuurlijk, spring maar in mijn koffer, kun je zo mee!quote:
Ik doe wel een rok aan, en geen pak! Ik ben nou eenmaal goed met rokjes en een broek is al veels te lang geleden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tuurlijk, spring maar in mijn koffer, kun je zo mee!
Moet je alleen wel doen alsof je economie razend interessant vind en belangrijk gaan doen in pak enzo.![]()
Over pakken gesproken, weet iemand een plek waar ze wel broeken hebben die niet gemaakt zijn voor ukkies? Overal hangen ze 15 centimeter van de grond enzo.
16 februari!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe wel een rok aan, en geen pak! Ik ben nou eenmaal goed met rokjes en een broek is al veels te lang geleden!
Wanneer kan ik je koffer gaan behuizen?
Dan koop je cheap ass iets lagere hakken in plaats van enorme hakken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
16 februari!
En ik heb ook al een vet hawt mantelpakje, maar dan moet ik mijn hoge hakken en en elke keer panty's aan en dan ga ik dood na 1 dag.
Ik heb ook wel hippe lage hakjes, maar zelfs daar kan ik niet zo lang op lopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan koop je cheap ass iets lagere hakken in plaats van enorme hakken?
Mantelpakje is wel leuker dan een broek natürlich. Wat nou als er ineens een hete econoom langskomt? Hmm!
Daarom!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel hippe lage hakjes, maar zelfs daar kan ik niet zo lang op lopen.Ik snap echt niet hoe mensen dat vol houden!
Maar rokjes zijn wel veel leuker, en de hete economen moeten natuurlijk niet vergeten worden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ik heb laarzen met hakjes die ik echt heel vaak aan heb. Maar vorige week bleef het puntje tussen een van de stenen op de grote markt vast zitten en nu is de hak er af gebroken. Ik twijfel of ik ze zal laten repareren omdat ze eigenlijk best wel af zijn (is al eerder gerepareerd). Als ik precies dezelfde weer zou vinden zou ik ze zo weer kopen, maar ik heb ze volgens mij al een jaar of 4 dus zullen ze wel niet meer verkocht worden.
Misschien moet ik maar weer eens gaan trainen ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom!
Ooh, hakken lopen is niet zo moeilijk.
Je moet gewoon een paar keer met een paar je kapot lopen, tot je dood bent.
Daarna ben je d'r aan gewend en lukt het makkelijk.
Dat is mijn strategie iig altijd, en ik kan behoorlijk lang op hakken lopen.
Het rokje van de mijne lijkt er wel op? Zo'n zwarte kokerrok.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel stylish,.
Maar ik neem aan dat je die niet hebt, en een 'gewoon' mantelpakje is ook minstens zo leuk!
Dus, je hebt nog tijd om te oefenen op die hakken,.
Ik geloof wel verschillende merken, maar weet het niet zeker. Bestaat in ieder geval nog wel! Maar niet in Groningen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef maok het volgende:
Goed plan, maar volgens mij waren ze van de tango, verkopen ze daar verschillende merken of is het daar eigenmerk? (bestaat die winkel uberhaupt nog?)
Uhu, ik heb ook een kokerrok,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het rokje van de mijne lijkt er wel op? Zo'n zwarte kokerrok.
Ik wil binnenkort ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Bob. het volgende:
En ik heb me net opgegeven voor een tripje naar Londen, hoezee.
Ik heb ook tentamens, maar ik weiger vooralsnog mijn best te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamenboel en nog wat andere dingen, dus dan houdt iedereen zich wel koest
Gelukkig heb ik niet echt last van drukte. Ik studeer in mijn eigen tempo, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben blij dat ik van de tentamens af ben. Denk je het minder druk te gaan krijgen, blijkt het tegendeel waar te zijn
I know,quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef MaxMark het volgende:
Dat is wel het kekste pink dat er maar is he.
Dat was echt even heel hyper wakker worden vanochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:09 schreef JH87 het volgende:
Nou, speciaal voor DaD: Drie uur The Boss op Pinkpop.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef 2cv het volgende:
Vragen staat vrij ? Vraag dan ook ofhet nog negatieve consequenties geeft.
Sorryquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Bob. het volgende:
De man naast me hier in de bieb zit alsmaar te kreunen. Ik durf niet te kijken wat hij op z'n scherm open heeft staan.![]()
Oh en dat vind ik ook niet gek hoor Chips!
Gewoon doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en is het raar om aan je NL docent te vragen of hij wellicht, als hij tijd heeft, je PWS door wil kijken naar fouten?
Ik denk erover om dat te doen, namelijk.
Doet me denken aan de vreemdste, meest filmmaffia achtige ervaring die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef Bob. het volgende:
Maar echt hoor, hij is eng! Ik gluurde net alleen nog maar die kant op en toen heeft hij me 5 minuten boos aangestaard.
Dat je leraar Nederlands niet gaat klikken naar de leraar van je PWS waardoor je minder punten krijgt ondat je zelf niet naar je taalgebruik gekeken hebt.quote:
Ik zou vragen of hij pijn heeft. Zo nee of ik mee mocht kijken op zijn scherm.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Bob. het volgende:
De man naast me hier in de bieb zit alsmaar te kreunen. Ik durf niet te kijken wat hij op z'n scherm open heeft staan.![]()
Oh en dat vind ik ook niet gek hoor Chips!
Lijkt me niet. Wat is er slecht aan? Ik doe tijdens het schrijven mn best en tijdens het nakijken van de stukken. Het is juist goed dat ik hulp zoek i.p.v. het maar een 'rommeltje' laten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat je leraar Nederlands niet gaat klikken naar de leraar van je PWS waardoor je minder punten krijgt ondat je zelf niet naar je taalgebruik gekeken hebt.
Een leraar redeneert dat je dan gewoon lui bent. Sorry, ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met leraren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Wat is er slecht aan? Ik doe tijdens het schrijven mn best en tijdens het nakijken van de stukken. Het is juist goed dat ik hulp zoek i.p.v. het maar een 'rommeltje' laten.![]()
. Bovendien heb ik een erg aardige docent voor mijn PWS dus dat zal meevallen.
We mogen toch ook spellingscontrole gebruiken, wat is er anders?
Lijkt mij ook,quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef JH87 het volgende:
Rare leraren dan. Het is uberhaupt volstrekt normaal om een docent te vragen of ze misschien even naar je werk willen kijken. Geef je ze tenminste het idee dat je het serieus neemt.
Ik zal het tegen mn moeder zeggen.quote:
Veel succes, ik kan nog steeds niet normaal eten en ik begon vorige week vrijdagquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef teigan het volgende:
mogguh, ik weet het nu zeker, ik ben ziek...
Ow, ik rekende de dagen 'ik voel me niet zo lekker' niet mee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook al sinds zondag bezig, al ging de eerste dagen het eten nog wel redelijk..
Uhu, ik denk dat ik morgen maar even langsga,quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:56 schreef maok het volgende:
Beterschap Teigan![]()
Ik vind dat je best naar je docent NL kunt gaan Chips.Zak. Het pws heeft toch geen taalkundig onderwerp en dan nog, dan mag je best tussentijds naar de docent, het is aan de docent om aan te geven hoe ver hij je helpt, misschien gaat hij fouten verbeteren maar misschien geeft hij ook wel gewoon tips waar je nog even naar moet kijken, altijd positief voor jou dus. (of je moet een chaggarijn hebben als docent die zich niet met vakken van andere docenten wil bemoeien maar dan vind ik dat ze je werkstuk ook niet taalkundig mogen bekijken aan het einde)
Ik was er ook niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind roze helemaal niet bij CZ. passen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef maok het volgende:
Ow grapje, ik dacht dat er ook nog een punt in zat. Het is gewoon ChipsZak. natuurlijk
ben niet zon jenevermanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
En Hooghoudt ken je denk ik ook wel
Hooghoudt heeft meer dan alleen berenburg en jenever. Wat dacht je van originele Ranja en Fladderakquote:
Oh, morgen dan je laatste tentamen? Of vanavond?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Jup, voorlopig even de laatste studeerdag.
Het is koopavond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef LadyDanae het volgende:
Het is echt schijtweer![]()
En ik moet nog heel veel dingen doen.. O.a. nieuwe binnenband kopen voor mijn fiets, want nu moet ik 'm elke dag meerdere keren oppompen en een nieuwe sleutel voor mijn deur laten maken.
Maarja, morgen dan maar.
Joh, misschien gaat de zon wel schijnen straks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds schijtweer waardoor naar buiten gaan niet tof is.
De zon schijnt altijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joh, misschien gaat de zon wel schijnen straks.
Morgen ja. Maar eigenlijk niet echt want over anderhalve week dat tentamen dat van de week niet doorging. Dag vrij weekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, morgen dan je laatste tentamen? Of vanavond?
Is er iets met een van de poezels of was een standaard bezoekje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts, op de fiets, brrrr en bevroren vingers.
Storm is tof.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Is er iets met een van de poezels of was een standaard bezoekje?
Overigens voor de mensen die denken dat het morgen beter weer wordt: Het gaat misschien stormen en gegaradeerd regenen, aldus de weerman net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |