quote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Ruilen tegen afwasmiddelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Nou en? Die andere niet.quote:
Jij kan een plu meenemen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Inkomen het volgende:
Nou, & toen moest ik nog naar buiten. Succes, ik.
Ik houd niet van paraplu's. En stiekem vind ik natregenen ergens wel fijnquote:
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Nu kan ik dit denk ik wel het beste hier vragen. Wat is de beste pizzatent hier die bezorgd? Heb geen zin om te koken
.
Centrum, aan de Grote markt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
Het regentquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
paraplu pakken en de NYP binnenrollenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker, hoef ik na het uitgaan alleen maar de markt af te rollen
http://www.hasretdonerpizza.com/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het is nu droog. En wat is Hasret?
Nee NYP is goorquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
paraplu pakken en de NYP binnenrollen
op thuisbezorgd.nl kan je de beste pizzeria's vrij makkelijk opsporen
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.hasretdonerpizza.com/
Goed hequote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.
Er zit nog een fout in die tekst.quote:
Je zag het niet meer zitten?quote:
Wat gaat er nu gebeuren?quote:
Dat was natuurlijk al bekend.quote:
Jij bent maar 1 jaar ouder dan ik. Maar ik was dan geloof ik ook de eerste lichting die er aan moest geloven in 1998 (of 1999, ik weet niet meer precies wanneer we moesten beginnen).quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik dan zo oud dat ik nooit een PWS heb hoeven doen?
Studeer je nu geschiedenis toevallig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef LadyDanae het volgende:
Profielwerkstuk![]()
Een soort extra groot werkstuk met veel intensiever onderzoek dan de "normale" werkstukken op de middelbare school.
De mijne ging over de geschiedenis van de Jazz
Ik doequote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:57 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. TARA studeert wel geschiedenis
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
net toen ik klaar was voor school kreeg ik spit in de nek.
nu heb ik 2 medicijnen waarvan 1 slaapmiddel.
Wat doe je nog op het internetz. Hup rust jij!quote:
Ik heb zostraks 2u geslapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat doe je nog op het internetz. Hup rust jij!.
I know.quote:
Wil je me meenemen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Bob. het volgende:
Aw Chips, da's naar. Kusje d'r op.![]()
En ik heb me net opgegeven voor een tripje naar Londen, hoezee.
Tuurlijk, spring maar in mijn koffer, kun je zo mee!quote:
Ik doe wel een rok aan, en geen pak! Ik ben nou eenmaal goed met rokjes en een broek is al veels te lang geleden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tuurlijk, spring maar in mijn koffer, kun je zo mee!
Moet je alleen wel doen alsof je economie razend interessant vind en belangrijk gaan doen in pak enzo.![]()
Over pakken gesproken, weet iemand een plek waar ze wel broeken hebben die niet gemaakt zijn voor ukkies? Overal hangen ze 15 centimeter van de grond enzo.
16 februari!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik doe wel een rok aan, en geen pak! Ik ben nou eenmaal goed met rokjes en een broek is al veels te lang geleden!
Wanneer kan ik je koffer gaan behuizen?
Dan koop je cheap ass iets lagere hakken in plaats van enorme hakken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
16 februari!
En ik heb ook al een vet hawt mantelpakje, maar dan moet ik mijn hoge hakken en en elke keer panty's aan en dan ga ik dood na 1 dag.
Ik heb ook wel hippe lage hakjes, maar zelfs daar kan ik niet zo lang op lopen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan koop je cheap ass iets lagere hakken in plaats van enorme hakken?
Mantelpakje is wel leuker dan een broek natürlich. Wat nou als er ineens een hete econoom langskomt? Hmm!
Daarom!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel hippe lage hakjes, maar zelfs daar kan ik niet zo lang op lopen.Ik snap echt niet hoe mensen dat vol houden!
Maar rokjes zijn wel veel leuker, en de hete economen moeten natuurlijk niet vergeten worden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef maok het volgende:
Ik heb laarzen met hakjes die ik echt heel vaak aan heb. Maar vorige week bleef het puntje tussen een van de stenen op de grote markt vast zitten en nu is de hak er af gebroken. Ik twijfel of ik ze zal laten repareren omdat ze eigenlijk best wel af zijn (is al eerder gerepareerd). Als ik precies dezelfde weer zou vinden zou ik ze zo weer kopen, maar ik heb ze volgens mij al een jaar of 4 dus zullen ze wel niet meer verkocht worden.
Misschien moet ik maar weer eens gaan trainen ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom!
Ooh, hakken lopen is niet zo moeilijk.
Je moet gewoon een paar keer met een paar je kapot lopen, tot je dood bent.
Daarna ben je d'r aan gewend en lukt het makkelijk.
Dat is mijn strategie iig altijd, en ik kan behoorlijk lang op hakken lopen.
Het rokje van de mijne lijkt er wel op? Zo'n zwarte kokerrok.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel stylish,.
Maar ik neem aan dat je die niet hebt, en een 'gewoon' mantelpakje is ook minstens zo leuk!
Dus, je hebt nog tijd om te oefenen op die hakken,.
Ik geloof wel verschillende merken, maar weet het niet zeker. Bestaat in ieder geval nog wel! Maar niet in Groningen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef maok het volgende:
Goed plan, maar volgens mij waren ze van de tango, verkopen ze daar verschillende merken of is het daar eigenmerk? (bestaat die winkel uberhaupt nog?)
Uhu, ik heb ook een kokerrok,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het rokje van de mijne lijkt er wel op? Zo'n zwarte kokerrok.
Ik wil binnenkort ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Bob. het volgende:
En ik heb me net opgegeven voor een tripje naar Londen, hoezee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |