quote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Ruilen tegen afwasmiddelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Nou en? Die andere niet.quote:
Jij kan een plu meenemen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Inkomen het volgende:
Nou, & toen moest ik nog naar buiten. Succes, ik.
Ik houd niet van paraplu's. En stiekem vind ik natregenen ergens wel fijnquote:
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Nu kan ik dit denk ik wel het beste hier vragen. Wat is de beste pizzatent hier die bezorgd? Heb geen zin om te koken
.
Centrum, aan de Grote markt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
Het regentquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
paraplu pakken en de NYP binnenrollenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker, hoef ik na het uitgaan alleen maar de markt af te rollen
http://www.hasretdonerpizza.com/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het is nu droog. En wat is Hasret?
Nee NYP is goorquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
paraplu pakken en de NYP binnenrollen
op thuisbezorgd.nl kan je de beste pizzeria's vrij makkelijk opsporen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |