Ik ben sinds afgelopen maandag (de 12e) 18.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben 18Dus waarschijnlijk ben je niet meer de jongste
HAAAAJ.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hallo CZ.
Hoe vergaat het jou vandaag?
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 19 januari 2009 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben sinds afgelopen maandag (de 12e) 18.
Dus met een kleine (of word je morgen 19?) voorsprong ben je nog ouder!
Merci,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd. Ik ben al een half jaartje 18.
Stiekem ben ik ook een vent van 42 die via het internet jonge meisjes zoektquote:Op maandag 19 januari 2009 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merci,
Ooh, nouja. Een halfjaarsvoorsprongetje kan ik mee leven!
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Sebasser is toch jonger? Maar die zien we hier nooit meer.
En Raalte, zit daar niet een of andere inrichting waar mensen uit ontsnappen en dan voor de trein springen?
Sebasser is jonger idd, die is in oktober jarig, maar die reken ik niet mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Sebasser is toch jonger? Maar die zien we hier nooit meer.
En Raalte, zit daar niet een of andere inrichting waar mensen uit ontsnappen en dan voor de trein springen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Ruilen tegen afwasmiddelquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Iemand een handdoek over?
En de volgende die nog eens durft te zeggen dat ik er slecht uit zie krijgt een pak slaag.
Nou en? Die andere niet.quote:
Jij kan een plu meenemen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Inkomen het volgende:
Nou, & toen moest ik nog naar buiten. Succes, ik.
Ik houd niet van paraplu's. En stiekem vind ik natregenen ergens wel fijnquote:
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
Nu kan ik dit denk ik wel het beste hier vragen. Wat is de beste pizzatent hier die bezorgd? Heb geen zin om te koken
.
Centrum, aan de Grote markt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke omgeving zit je eigenlijk op kamers?
quote:
Ik wist dat je dat ging zeggen!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
Het regentquote:Op maandag 19 januari 2009 17:14 schreef JH87 het volgende:
Loop je toch even naar de Hasret aan de Poelestraat.
paraplu pakken en de NYP binnenrollenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker, hoef ik na het uitgaan alleen maar de markt af te rollen
http://www.hasretdonerpizza.com/quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Het is nu droog. En wat is Hasret?
Nee NYP is goorquote:Op maandag 19 januari 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
[..]
paraplu pakken en de NYP binnenrollen
op thuisbezorgd.nl kan je de beste pizzeria's vrij makkelijk opsporen
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.hasretdonerpizza.com/
Goed hequote:Op maandag 19 januari 2009 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel een ontzettend foute ; ) smiley in die tekst.
Er zit nog een fout in die tekst.quote:
Je zag het niet meer zitten?quote:
Wat gaat er nu gebeuren?quote:
Dat was natuurlijk al bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |