Geen idee. Heb hem nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Peterselieman ook alweer in Groningen?
Nja ik vind het maar irritant, want ik moet maar een klein beetje studeren, dus om 9 uur bij de UB staan is een beetje onzin. Maar ik heb wel een computer nodig bij veel van mijn dingen, en die kun je daarna echt niet meer krijgen.quote:
Niet alalala vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
I just wanna go to the party she gon' go.
aallala
Ja. de Blue Monday.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet alalala vandaagHet is maandag, het regent, er is geen bal op de tv en stom en zulks
Ik ben blij dat ik gewoon thuis kan studeren.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja ik vind het maar irritant, want ik moet maar een klein beetje studeren, dus om 9 uur bij de UB staan is een beetje onzin. Maar ik heb wel een computer nodig bij veel van mijn dingen, en die kun je daarna echt niet meer krijgen.![]()
Nu maar weer naar de Openbare Bieb verkast, dan maar betalen voor een computer, hier is het ten minste wel rustig.
Ziek zijn op blue monday is dan weer lekker stereotiepquote:Op maandag 19 januari 2009 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja. de Blue Monday.
Ik had er wel een beetje last van, maar toen heb ik maar 15 mins met de kat gekroelt en nu is het weer wat beterder !
Jij deed het toch over een heksen iets? Of niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Al vind ik mn PWS wel irritaaaant.
Ik moet mijn casestudy gaan verbinden aan mijn eerder geschreven stukken ofzo.
En ik weet maar niet hoe.
Hekserij idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij deed het toch over een heksen iets? Of niet?En wat is dan je case study?
Ahaha ja, ik dacht ook even dat ik ziek zou worden, want al 2 dagen voel ik me niet zo lekker en vanochtend weer niet. Maar dat trok wel snel weer weg, gelukkig.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziek zijn op blue monday is dan weer lekker stereotiep
Uhu, dat zei mijn docent ookal, maar ik heb géén idee hoe ik daarmee moet beginnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verbinden kan zijn aan de theorieën die je hebt genoemd in je stuk en dat kun je de overeenkomsten en verschillen noemen met de theorie die het dichtst bij het verhaal in de buurt komt. Aan zoiets moet je dan denken.
verkeerde topic?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verbinden kan zijn aan de theorieën die je hebt genoemd in je stuk en dat kun je de overeenkomsten en verschillen noemen met de theorie die het dichtst bij het verhaal in de buurt komt. Aan zoiets moet je dan denken.
quote:
Ik zou de kernpunten van dat verhaal opschrijven en die naast de door jou gegeven theorieën leggen en op basis daarvan de theorie kiezen die er het dichtste bij ligt en dan alles verder uitwerken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, dat zei mijn docent ookal, maar ik heb géén idee hoe ik daarmee moet beginnen.
Hmhm. Da's wel een handige. Punt is alleen dat ik al sort of een deel heb gedaan, alleen dan meer samengevat, en daar moet ik het nog weer in verwerken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou de kernpunten van dat verhaal opschrijven en die naast de door jou gegeven theorieën leggen en op basis daarvan de theorie kiezen die er het dichtste bij ligt en dan alles verder uitwerken.
En het regent ook! Ik was net auf tijd binnen!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef reetveter het volgende:
Het waait me veels te hard hier nu in Groningen
Ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En het regent ook! Ik was net auf tijd binnen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik nietEn uiteraad stapte ik vol in een plas omdat ik niet zat op te letten
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]whehehe.
Toch kan dat niet in de schaduw staan van die kutdag van mij qua weer luttele maanden geleden.
Toen was het zooo koud, het was glad, met overal sneeuw (en ook natte sneeuw vooral!), en toen gleed ik bijna uit met mijn fiets,vervolgens werd ik op een nippertje niet aangereden en daarna kwam er een ambulance langs gieren, zo door de natte sneeuw -ik nat
- en daarna nog een gewone auto. -nog natter-
Oja, het regende ook nog!
Nog niet,quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
! Maar deze dag is nog niet voorbij, helaas. Heb zometeen een toets spaans waar ik geen ene ruk van snap
.
Omdat ik een vreemde taal moest kiezen. Nederlands mocht niet, Duits ken ik al en Frans faalde ik hard in op de vorige schoolquote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog niet,Maar vroeg naar bed vanavond?
Zodat ' het eerder morgen is'?
En waarom heb je dan ook Spaans?
Dat je niet direct een taal koos die je al kende.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik een vreemde taal moest kiezen. Nederlands mocht niet, Duits ken ik al en Frans faalde ik hard in op de vorige school.
Maar ik ga duidelijk volgende week overstappen naar Duits, want loop te veel achter met Spaans.
Ja het leek me dus vet mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat je niet direct een taal koos die je al kende.
Ja, oké, tenzij je echt van talen houd en je weet dat je er goed in bent, maar anders zou ik echt voor hetgene gaan wat ik al kende.
Dan kan ik het begrijpen,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja het leek me dus vet mooi. Maar dat doe ik dus niet weer, iets kiezen omdat het mooi lijkt
.
Ja lijkt vet veel op elkaar, helaas wist ik dat niet van te vorenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kan ik het begrijpen,. Tis dat ik van mezelf weet dat ik geen ster ben in talen als frans, spaans etc. En aangezien die twee wel wat gelijkenis hebben..
Anders was je d'r nooit aan begonnen,quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja lijkt vet veel op elkaar, helaas wist ik dat niet van te voren. En vet veel lui uit mijn klas zijn al naar Zuid-Amerika geweest ofzo. Dus die kunnen het dan weer wel
Hallo MM.quote:
inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Anders was je d'r nooit aan begonnen,
Dus, waar kunnen wij jou van kennen?quote:
Nergens vanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus, waar kunnen wij jou van kennen?
Vertel ons meer over jezelf !quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nergens vanKom hier normaal nooit
Nou ik woon sinds oktober op kamers in Groningenquote:
Oké dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou ik woon sinds oktober op kamers in GroningenWoonde hiervoor in een gehucht genaamd Raalte. Ben nu bezig met mijn 1e jaar HBO op de Hanze.
Ik ben 18quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oké dan.
En leeftijd, bitte!
Eens zien waar in de Groningengroep je ong. valt.
Tot nu toe ben ik over het algemeen nog altijd de jongste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |