Ik heb ook tentamens, maar ik weiger vooralsnog mijn best te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Tentamenboel en nog wat andere dingen, dus dan houdt iedereen zich wel koest
Gelukkig heb ik niet echt last van drukte. Ik studeer in mijn eigen tempo, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben blij dat ik van de tentamens af ben. Denk je het minder druk te gaan krijgen, blijkt het tegendeel waar te zijn
I know,quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef MaxMark het volgende:
Dat is wel het kekste pink dat er maar is he.
Dat was echt even heel hyper wakker worden vanochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:09 schreef JH87 het volgende:
Nou, speciaal voor DaD: Drie uur The Boss op Pinkpop.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef 2cv het volgende:
Vragen staat vrij ? Vraag dan ook ofhet nog negatieve consequenties geeft.
Sorryquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Bob. het volgende:
De man naast me hier in de bieb zit alsmaar te kreunen. Ik durf niet te kijken wat hij op z'n scherm open heeft staan.![]()
Oh en dat vind ik ook niet gek hoor Chips!
Gewoon doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, en is het raar om aan je NL docent te vragen of hij wellicht, als hij tijd heeft, je PWS door wil kijken naar fouten?
Ik denk erover om dat te doen, namelijk.
Doet me denken aan de vreemdste, meest filmmaffia achtige ervaring die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef Bob. het volgende:
Maar echt hoor, hij is eng! Ik gluurde net alleen nog maar die kant op en toen heeft hij me 5 minuten boos aangestaard.
Dat je leraar Nederlands niet gaat klikken naar de leraar van je PWS waardoor je minder punten krijgt ondat je zelf niet naar je taalgebruik gekeken hebt.quote:
Ik zou vragen of hij pijn heeft. Zo nee of ik mee mocht kijken op zijn scherm.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Bob. het volgende:
De man naast me hier in de bieb zit alsmaar te kreunen. Ik durf niet te kijken wat hij op z'n scherm open heeft staan.![]()
Oh en dat vind ik ook niet gek hoor Chips!
Lijkt me niet. Wat is er slecht aan? Ik doe tijdens het schrijven mn best en tijdens het nakijken van de stukken. Het is juist goed dat ik hulp zoek i.p.v. het maar een 'rommeltje' laten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat je leraar Nederlands niet gaat klikken naar de leraar van je PWS waardoor je minder punten krijgt ondat je zelf niet naar je taalgebruik gekeken hebt.
Een leraar redeneert dat je dan gewoon lui bent. Sorry, ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met leraren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Wat is er slecht aan? Ik doe tijdens het schrijven mn best en tijdens het nakijken van de stukken. Het is juist goed dat ik hulp zoek i.p.v. het maar een 'rommeltje' laten.![]()
. Bovendien heb ik een erg aardige docent voor mijn PWS dus dat zal meevallen.
We mogen toch ook spellingscontrole gebruiken, wat is er anders?
Lijkt mij ook,quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef JH87 het volgende:
Rare leraren dan. Het is uberhaupt volstrekt normaal om een docent te vragen of ze misschien even naar je werk willen kijken. Geef je ze tenminste het idee dat je het serieus neemt.
Ik zal het tegen mn moeder zeggen.quote:
Veel succes, ik kan nog steeds niet normaal eten en ik begon vorige week vrijdagquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:24 schreef teigan het volgende:
mogguh, ik weet het nu zeker, ik ben ziek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |