Ow, ik rekende de dagen 'ik voel me niet zo lekker' niet mee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook al sinds zondag bezig, al ging de eerste dagen het eten nog wel redelijk..
Uhu, ik denk dat ik morgen maar even langsga,quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:56 schreef maok het volgende:
Beterschap Teigan![]()
Ik vind dat je best naar je docent NL kunt gaan Chips.Zak. Het pws heeft toch geen taalkundig onderwerp en dan nog, dan mag je best tussentijds naar de docent, het is aan de docent om aan te geven hoe ver hij je helpt, misschien gaat hij fouten verbeteren maar misschien geeft hij ook wel gewoon tips waar je nog even naar moet kijken, altijd positief voor jou dus. (of je moet een chaggarijn hebben als docent die zich niet met vakken van andere docenten wil bemoeien maar dan vind ik dat ze je werkstuk ook niet taalkundig mogen bekijken aan het einde)
Ik was er ook niet helemaal zeker van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik vind roze helemaal niet bij CZ. passen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef maok het volgende:
Ow grapje, ik dacht dat er ook nog een punt in zat. Het is gewoon ChipsZak. natuurlijk
ben niet zon jenevermanquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
En Hooghoudt ken je denk ik ook wel
Hooghoudt heeft meer dan alleen berenburg en jenever. Wat dacht je van originele Ranja en Fladderakquote:
Oh, morgen dan je laatste tentamen? Of vanavond?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Jup, voorlopig even de laatste studeerdag.
Het is koopavond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef LadyDanae het volgende:
Het is echt schijtweer![]()
En ik moet nog heel veel dingen doen.. O.a. nieuwe binnenband kopen voor mijn fiets, want nu moet ik 'm elke dag meerdere keren oppompen en een nieuwe sleutel voor mijn deur laten maken.
Maarja, morgen dan maar.
Joh, misschien gaat de zon wel schijnen straks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds schijtweer waardoor naar buiten gaan niet tof is.
De zon schijnt altijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joh, misschien gaat de zon wel schijnen straks.
Morgen ja. Maar eigenlijk niet echt want over anderhalve week dat tentamen dat van de week niet doorging. Dag vrij weekend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, morgen dan je laatste tentamen? Of vanavond?
Is er iets met een van de poezels of was een standaard bezoekje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben net terug van de dierenarts, op de fiets, brrrr en bevroren vingers.
Storm is tof.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
[..]
Is er iets met een van de poezels of was een standaard bezoekje?
Overigens voor de mensen die denken dat het morgen beter weer wordt: Het gaat misschien stormen en gegaradeerd regenen, aldus de weerman net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |