Dat was toch Rizzo z'n creatie?quote:
Ja? Ohquote:
Zoiets dacht ik te lezen in het vorige topic. Nouja! Lekker boeiend. Hm.quote:
Inderdaad!quote:
Precies!quote:
Nou, waar zijn die foto's?quote:
Gisting? Kiwi-likeurquote:
quote:
Gaat lekker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Weer een overval geweest in Breda Noord, een paar uur geleden..
Jij loopt veel in pyjama rond hè?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Tammeh het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest, moet ik zeggen. Ben lekker in m'n pyjama aan het rommelen, opruimen, wassen, en poetsen.
Haha nee, dat valt echt heel erg mee. Meestal alleen op zondag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jij loopt veel in pyjama rond hè?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Haha nee, dat valt echt heel erg mee. Meestal alleen op zondag.
breda #151. kamasutrable for work. (© rizzeau)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@ K., die TT had ik inderdaad verzonnen...
zojuist gekeken n.a.v. jouw opmerking. mis ik iets?quote:Op zondag 18 januari 2009 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Nou, eh.. ik weet het niet? Heb jij trouwens de fotoboeken van Tammeh en Rizzo al bekeken Muis?
Geen idee! Dat mogen zij ons uitleggen. Zo gezellig keuvelen.. je weet wat daar van komt op FOK! hm!quote:Op zondag 18 januari 2009 10:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zojuist gekeken n.a.v. jouw opmerking. mis ik iets?
quote:Op zondag 18 januari 2009 10:11 schreef veldmuis het volgende:
Als ze een keer bier gaan drinken ga ik wel mee hoor.. je weet wat daar van komt op FOK! hm!.
Heb ik reeds geprobeerd, ze kwam niet opdagenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:11 schreef veldmuis het volgende:
Als ze een keer bier gaan drinken ga ik wel mee hoor.. je weet wat daar van komt op FOK! hm!.
Hoewel, dat was koffie. Misschien lag het daar aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb ik reeds geprobeerd, ze kwam niet opdagenHet is jouw beurt.
Ik ben niet egoïstisch, ik ben een kiwi.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Nou, doe nog een poging. Maar niet voor jou dan hè. Maar voor onze mutual friend.
Stiekum vind ze het wel leukquote:
Goeie vraag zo in de eerste minuut van de zondagmiddag, vm!quote:
Zo zijn wij, fruitsoorten.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik ben niet egoïstisch, ik ben een kiwi.
Tegenover wat?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef fransbreda het volgende:
Hoerentyfusbuurman, maak die kutvloer nou eens af man, duurt al 3 weken dat gezaag en gehamer op de vroege ochtend, KLOOTZAK.![]()
En nee dat zeg ik niet in zn gezicht.![]()
Niet egoistisch, maar wel erg populair. Zo heb ik laatst meegewerkt aan een reclamecampagne voor Apple.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef ikbeneenminneola het volgende:
[..]
Zo zijn wij, fruitsoorten.
Jeweettogquote:
Ga naar hem toe en vraag hem waarom hij de door jou ingestelde rustdag niet respecteren wil.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef fransbreda het volgende:
Hoerentyfusbuurman, maak die kutvloer nou eens af man, duurt al 3 weken dat gezaag en gehamer op de vroege ochtend, KLOOTZAK.![]()
En nee dat zeg ik niet in zn gezicht.![]()
Ontkenningsfasequote:Op zondag 18 januari 2009 12:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele topic al over jouw date met rizzo ging, maar ik kan ernaast zitten.
Je zit al in de wij-fase, dus dat gaat goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:00 schreef Tammeh het volgende:
Jullie weten meer dan wij/ik.
De hele kamasutra al afgewerkt, maar van een date komt het maar niet?quote:Dat van dat topique was wel duidelijk.
Wees pro-actief. Pas de paint nu al aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef fransbreda het volgende:
Die paint valt evt ook nog wel aan te passen.
Als het echt moet dan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef fransbreda het volgende:
Daar heb ik echt een gefrustreerde creatieve bui voor nodig.
quote:
Zodra je dat doet passen we de paint wel aan joh.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Tammeh het volgende:Ik was serieus van plan mijn userpic vandaag of morgen te veranderen!
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[open deur] Nieuwe userpic toevallig een foto van jou en rizzo samen? [/open deur]
Het kan wel, maar dat is zoveel werk dat ik er niet aan zou beginnenquote:
wat de neuk is dat nou weer?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Tammeh het volgende:
Wat een gekloot om hier een userpic passend te maken zeg.
quote:
Gewoon even in Paint (quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Tammeh het volgende:
Wat een gekloot om hier een userpic passend te maken zeg.
Ja, dat deed ik dus. Nouja eerst op jacht naar een leuke(re).quote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon even in Paint () kijken wat de afmetingen van je plaatje zijn en, indien nodig, even verkleinen tot 60x60 pixels.
Rizzeau kan het toch gewoon even voor haar aanpassen?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon even in Paint () kijken wat de afmetingen van je plaatje zijn en, indien nodig, even verkleinen tot 60x60 pixels.
Tijd om je pyjama te verwisselen voor je hond-uit-laat-outfitquote:
Ik ben al lang aangekleed. Krijg straks visite!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tijd om je pyjama te verwisselen voor je hond-uit-laat-outfit
Als het is wie ik denk wie het is, dan hoef je je toch niet aan te kleden?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ben al lang aangekleed. Krijg straks visite!
Je ging toch zoeen BMW halen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Kijk jij maar naar uit naar Le Wraque Jan Diederick, ik rijd momenteel toch rond in een nieuwer Frans 'automobiel'.
Die heeft 'ie nog niet.quote:
Je lust worst?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef Tammeh het volgende:
Plaats ik foto's van het kerstdiner, krijg ik allemaal leuke reacties. Komt er eentje aan met 'Kalkoen, en ham. Ew ew ew![]()
'.
Fuck dat, er zijn mensen die wél vlees eten.
Okidoki.quote:
Net als vorige week hm?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga weer boer zoekt vrouw kijken denk ik.
Ik heb altijd liever oude herhalingen dan nieuwe herhalingen. Van oude herhalingen ben ik dan weer vergeten waar het over ging, al is dat niet met Top Gear bij mij want dat kijk ik nooit. Nouja, je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef JDude het volgende:
Ik wilde eigenlijk Top Gear kijken, maar het is zoeen oude herhaling.
Dan post je toch gewoon tieten?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ik dacht, naïef als ik ben, dat het topic misschien weer zou gaan leven als ik dat zei.
Ik heb problemen met de kickdrums, ik krijg heel erg snel kramp in mijn onderbeen. Net nog even gedrumt, het blijft wel tofquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef Kuukske het volgende:
Rock Band is serieus slecht voor je armen en zeer verslavend.
Stilburgquote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef JDude het volgende:
Of zoals vorig jaar bij Willem II () ...
SMS POEP ON naar...
Ik heb alleen een gitaartje. Misschien dat ik een microfoon aanschaf en meeblèr. Maar zo'n ding komt niet met een standaard.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb problemen met de kickdrums, ik krijg heel erg snel kramp in mijn onderbeen. Net nog even gedrumt, het blijft wel tof
Nee, ja. Sorry. Ik ga SATC kijkenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:35 schreef veldmuis het volgende:
Dat moet wel. Kuuk en JD zijn er ook al niet.
Gelukkig hebben wij elkaar nog, Frans.
Hoezo niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat wordt geen Breda-gerelateerde praat vandaag.
Vette plaat!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie zet Blue Monday maar eens op.
leermoment.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Auw, voortaan toch iets meer slapen, zo'n wilde nacht is niet goed op een tentamendag
Welke dame heeft het moeten ontgelden?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Auw, voortaan toch iets meer slapen, zo'n wilde nacht is niet goed op een tentamendag
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Rizzeau en Swiffer?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Swiffer het volgende:
Gisterenmorgen pas om 8 uur gaan slapen, nu voel ik m wel ...
veelzeggend.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen ik 't postte was ik al thuis Dal.
En ik op 't werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen ik 't postte was ik al thuis Dal.
Ik moest terug naar huis om nog even een tentamen te lerenquote:
quote:
Tentamen nog goed gekomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik moest terug naar huis om nog even een tentamen te leren
Maar zo'n avond is zeker voor herhaling vatbaar
sry kuukiequote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat wordt geen Breda-gerelateerde praat vandaag.
Zag je dat plaatje niet! Zo kan ik toch niet werken.quote:
VREEMD!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Tentamen ging beter dan ik had verwacht. Het kan heel misschien nog wel een 5,5 zijn.
En ik bleef daadwerkelijk wakker tijdens 't tentamen, echter toen 't voorbij was kakte ik weer in
Waarom niet? Raak je zo van slag van een stel ijskoude borsten?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zag je dat plaatje niet! Zo kan ik toch niet werken.
.... .quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef Rossdale het volgende:
Waarom niet? Raak je zo van slag van een stel ijskoude borsten?
Dat denk je, maar dat weet je niet zeker. Dus flash ze, maak een foto van hun reactie, en post hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... .
Nee. Maar m'n collega's wel. Denk ik.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
Ik ga de honden uitlaten en daarna banken en slapen! Nog wat uurtjes in te halen.
Ik las "sletje"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:52 schreef BossFight het volgende:
Een nieuw stelletje in het Breda topic?
Ja nee had het over rizzeau en Tammeh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo nieuw is BF toch niet? Hij was alleen wat afwezig
Dat ze niets meer posten zegt genoeg!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:26 schreef JDude het volgende:
Dan zullen we op de personen in kwestie moeten wachten.
Was Tammeh er ook bij? In een witte jurk?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Rizzo vandaag in pak gezien!
Was der pyjama.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Was Tammeh er ook bij? In een witte jurk?
Niemand dood. Ik zou naar een begravenis nooit een okergele riem en okergele laarsjes dragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Had rizzeau ook een zwart pak en zo ja wie was er dood?
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Was Tammeh er ook bij? In een witte jurk?
Welkom! NAC? Bier??quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef Theriss het volgende:
Gelukkig wel, anders zou ik het hier op werk niet overleven..
Vaak wel inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:22 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
jammer dat de AH kiwi's thuis altijd nog een beetje moeten rijpen.
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Tammeh het volgende:
Oh man.
Koop ik een wake up-light bij het Kruidvat, zoemt dat ding non stop.
Had ik kunnen weten, want:
Kruidvat.
Namaak.
Kruidvat.
Google.
Terug ermee.
Ik wacht nog tot er een leuke aanbieding komt. ¤100,- ga ik er niet voor neerleggen. En ¤70,- trouwens ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.
Wil er miss ook ene kopen.
Wakeuplightfanboy. Ik had er vanochtend een moeten hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.
Wil er miss ook ene kopen.
100 euro heb je zo terug verdiend als je je een week niet verslaapt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er een leuke aanbieding komt. ¤100,- ga ik er niet voor neerleggen. En ¤70,- trouwens ook niet.![]()
Maar, ik ga koken. Lekker pasta met rivierkreeftjes en gamba's.![]()
Ik verslaap me nooit. -afkloppen-. Sowieso hoef ik maar 3 dagen om 6.20 op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef fransbreda het volgende:
[..]
100 euro heb je zo terug verdiend als je je een week niet verslaapt.
Smak ze!
Koop dan een mooie schemerlamp en zet die op een timer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik verslaap me nooit. -afkloppen-. Sowieso hoef ik maar 3 dagen om 6.20 op.
Echt niet! Ik wil gewoon die wake-up light. Ik wordt altijd zo slecht wakker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Koop dan een mooie schemerlamp en zet die op een timer.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wakeuplightfanboy. Ik had er vanochtend een moeten hebben
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Echt niet! Ik wil gewoon die wake-up light. Ik wordt altijd zo slecht wakker.
D'r zijn dagen van heerlijk wakker worden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?
TAMMEH. Wat doe je met m'n Rizzo. Hij leek al zo happy afgelopen dinsdag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef Tammeh het volgende:
D'r zijn dagen van heerlijk wakker worden!
Kruidvat: "Als ze gewoon helemaal niet slaapt, werkt 'ie ook!"quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Tammeh het volgende:
Oh man.
Koop ik een wake up-light bij het Kruidvat, zoemt dat ding non stop.
Had ik kunnen weten, want:
Kruidvat.
Namaak.
Kruidvat.
Google.
Terug ermee.
Wij hebben nog niet gesport. Maar dat komt door mijzelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
TAMMEH. Wat doe je met m'n Rizzo. Hij leek al zo happy afgelopen dinsdag.
Kruidvatmentaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Kruidvat: "Als ze gewoon helemaal niet slaapt, werkt 'ie ook!"
Goed ontwijkend antwoord!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Tammeh het volgende:
Wij hebben nog niet gesport. Maar dat komt door mijzelf.
Ja, we moeten nog even wat afspreken, maar ik zit nu nog ziek thuis. Dus eh, ja. Even afwachten of ik vrijdag uberhaupt ga.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Tammeh het volgende:
Wij hebben nog niet gesport. Maar dat komt door mijzelf.
Ah beterschap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, we moeten nog even wat afspreken, maar ik zit nu nog ziek thuis. Dus eh, ja. Even afwachten of ik vrijdag uberhaupt ga.
En rizzeau komt langs?quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:30 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ah beterschap!Griep?
Ik kan komende vrijdag sowieso niet. Neem m'n vader mee uit voor z'n 50ste verjaardag. En de vrijdag erna wordt één van m'n hondjes geopereerd.
Nah, hoofdpijnig. Maar is goed hoor. Ik hoor het wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:30 schreef Tammeh het volgende:
Ah beterschap!Griep?
Ik kan komende vrijdag sowieso niet. Neem m'n vader mee uit voor z'n 50ste verjaardag. En de vrijdag erna wordt één van m'n hondjes geopereerd.
Maar komt goed!![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bijna weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bijna weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klinkt spannend maar ik mis bier.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef travelman het volgende:
Mocht je voor vanavond nog geen plannen hebben:
www.cultuurnachtbreda.nl
"Op vrijdagavond 23 januari om 19.00 uur is het zover: de eerste Cultuurnacht Breda! Tot 02.00 uur zetten Bredase musea, theaters, galeries, de bibliotheek en overige kunst- en cultuurinstellingen hun deuren wagenwijd open met speciale activiteiten. De deelnemers lieten zich door het thema duisternis inspireren.
Waaier daarna uit naar de 25 deelnemende locaties. Stap in de speciale Cultuurnacht-bus die je gratis vervoert. Laat je verrassen door museumbezoek met zaklamp, zwoele muziek, acts om bij te rillen, hete klanken, duistere figuren die je de weg wijzen, hoog bezoek, bijzondere ontmoetingen op straat en in de bus, dromerige of huiveringwekkende exposities"
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef fransbreda het volgende:
Oh ja en tis eindelijk WEEKEND!!!!!
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef JDude het volgende:
We zijn de enigen die hebben zitten F5'en, vm.
Breda #152. Witte gij de grote kerk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |