Hoezo niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat wordt geen Breda-gerelateerde praat vandaag.
Vette plaat!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie zet Blue Monday maar eens op.
leermoment.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Auw, voortaan toch iets meer slapen, zo'n wilde nacht is niet goed op een tentamendag
Welke dame heeft het moeten ontgelden?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Auw, voortaan toch iets meer slapen, zo'n wilde nacht is niet goed op een tentamendag
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Rizzeau en Swiffer?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Swiffer het volgende:
Gisterenmorgen pas om 8 uur gaan slapen, nu voel ik m wel ...
veelzeggend.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen ik 't postte was ik al thuis Dal.
En ik op 't werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen ik 't postte was ik al thuis Dal.
Ik moest terug naar huis om nog even een tentamen te lerenquote:
quote:
Tentamen nog goed gekomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik moest terug naar huis om nog even een tentamen te leren
Maar zo'n avond is zeker voor herhaling vatbaar
sry kuukiequote:Op maandag 19 januari 2009 07:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dat wordt geen Breda-gerelateerde praat vandaag.
Zag je dat plaatje niet! Zo kan ik toch niet werken.quote:
VREEMD!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Tentamen ging beter dan ik had verwacht. Het kan heel misschien nog wel een 5,5 zijn.
En ik bleef daadwerkelijk wakker tijdens 't tentamen, echter toen 't voorbij was kakte ik weer in
Waarom niet? Raak je zo van slag van een stel ijskoude borsten?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zag je dat plaatje niet! Zo kan ik toch niet werken.
.... .quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef Rossdale het volgende:
Waarom niet? Raak je zo van slag van een stel ijskoude borsten?
Dat denk je, maar dat weet je niet zeker. Dus flash ze, maak een foto van hun reactie, en post hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.... .
Nee. Maar m'n collega's wel. Denk ik.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:57 schreef Tammeh het volgende:
Ik ga de honden uitlaten en daarna banken en slapen! Nog wat uurtjes in te halen.
Ik las "sletje"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:52 schreef BossFight het volgende:
Een nieuw stelletje in het Breda topic?
Ja nee had het over rizzeau en Tammeh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo nieuw is BF toch niet? Hij was alleen wat afwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |