Als het is wie ik denk wie het is, dan hoef je je toch niet aan te kleden?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ben al lang aangekleed. Krijg straks visite!
Je ging toch zoeen BMW halen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Kijk jij maar naar uit naar Le Wraque Jan Diederick, ik rijd momenteel toch rond in een nieuwer Frans 'automobiel'.
Die heeft 'ie nog niet.quote:
Je lust worst?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef Tammeh het volgende:
Plaats ik foto's van het kerstdiner, krijg ik allemaal leuke reacties. Komt er eentje aan met 'Kalkoen, en ham. Ew ew ew![]()
'.
Fuck dat, er zijn mensen die wél vlees eten.
Okidoki.quote:
Net als vorige week hm?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga weer boer zoekt vrouw kijken denk ik.
Ik heb altijd liever oude herhalingen dan nieuwe herhalingen. Van oude herhalingen ben ik dan weer vergeten waar het over ging, al is dat niet met Top Gear bij mij want dat kijk ik nooit. Nouja, je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef JDude het volgende:
Ik wilde eigenlijk Top Gear kijken, maar het is zoeen oude herhaling.
Dan post je toch gewoon tieten?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:58 schreef veldmuis het volgende:
Ja, ik dacht, naïef als ik ben, dat het topic misschien weer zou gaan leven als ik dat zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |