quote:Op zondag 18 januari 2009 10:11 schreef veldmuis het volgende:
Als ze een keer bier gaan drinken ga ik wel mee hoor.. je weet wat daar van komt op FOK! hm!.
Heb ik reeds geprobeerd, ze kwam niet opdagenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:11 schreef veldmuis het volgende:
Als ze een keer bier gaan drinken ga ik wel mee hoor.. je weet wat daar van komt op FOK! hm!.
Hoewel, dat was koffie. Misschien lag het daar aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb ik reeds geprobeerd, ze kwam niet opdagenHet is jouw beurt.
Ik ben niet egoïstisch, ik ben een kiwi.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Nou, doe nog een poging. Maar niet voor jou dan hè. Maar voor onze mutual friend.
Stiekum vind ze het wel leukquote:
Goeie vraag zo in de eerste minuut van de zondagmiddag, vm!quote:
Zo zijn wij, fruitsoorten.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik ben niet egoïstisch, ik ben een kiwi.
Tegenover wat?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef fransbreda het volgende:
Hoerentyfusbuurman, maak die kutvloer nou eens af man, duurt al 3 weken dat gezaag en gehamer op de vroege ochtend, KLOOTZAK.![]()
En nee dat zeg ik niet in zn gezicht.![]()
Niet egoistisch, maar wel erg populair. Zo heb ik laatst meegewerkt aan een reclamecampagne voor Apple.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef ikbeneenminneola het volgende:
[..]
Zo zijn wij, fruitsoorten.
Jeweettogquote:
Ga naar hem toe en vraag hem waarom hij de door jou ingestelde rustdag niet respecteren wil.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef fransbreda het volgende:
Hoerentyfusbuurman, maak die kutvloer nou eens af man, duurt al 3 weken dat gezaag en gehamer op de vroege ochtend, KLOOTZAK.![]()
En nee dat zeg ik niet in zn gezicht.![]()
Ontkenningsfasequote:Op zondag 18 januari 2009 12:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele topic al over jouw date met rizzo ging, maar ik kan ernaast zitten.
Je zit al in de wij-fase, dus dat gaat goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:00 schreef Tammeh het volgende:
Jullie weten meer dan wij/ik.
De hele kamasutra al afgewerkt, maar van een date komt het maar niet?quote:Dat van dat topique was wel duidelijk.
Wees pro-actief. Pas de paint nu al aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef fransbreda het volgende:
Die paint valt evt ook nog wel aan te passen.
Als het echt moet dan.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef fransbreda het volgende:
Daar heb ik echt een gefrustreerde creatieve bui voor nodig.
quote:
Zodra je dat doet passen we de paint wel aan joh.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Tammeh het volgende:Ik was serieus van plan mijn userpic vandaag of morgen te veranderen!
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[open deur] Nieuwe userpic toevallig een foto van jou en rizzo samen? [/open deur]
Het kan wel, maar dat is zoveel werk dat ik er niet aan zou beginnenquote:
wat de neuk is dat nou weer?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Tammeh het volgende:
Wat een gekloot om hier een userpic passend te maken zeg.
quote:
Gewoon even in Paint (quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Tammeh het volgende:
Wat een gekloot om hier een userpic passend te maken zeg.
Ja, dat deed ik dus. Nouja eerst op jacht naar een leuke(re).quote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon even in Paint () kijken wat de afmetingen van je plaatje zijn en, indien nodig, even verkleinen tot 60x60 pixels.
Rizzeau kan het toch gewoon even voor haar aanpassen?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon even in Paint () kijken wat de afmetingen van je plaatje zijn en, indien nodig, even verkleinen tot 60x60 pixels.
Tijd om je pyjama te verwisselen voor je hond-uit-laat-outfitquote:
Ik ben al lang aangekleed. Krijg straks visite!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tijd om je pyjama te verwisselen voor je hond-uit-laat-outfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |