Welkom! NAC? Bier??quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef Theriss het volgende:
Gelukkig wel, anders zou ik het hier op werk niet overleven..
Vaak wel inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:22 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen,
jammer dat de AH kiwi's thuis altijd nog een beetje moeten rijpen.
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Tammeh het volgende:
Oh man.
Koop ik een wake up-light bij het Kruidvat, zoemt dat ding non stop.
Had ik kunnen weten, want:
Kruidvat.
Namaak.
Kruidvat.
Google.
Terug ermee.
Ik wacht nog tot er een leuke aanbieding komt. ¤100,- ga ik er niet voor neerleggen. En ¤70,- trouwens ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.
Wil er miss ook ene kopen.
Wakeuplightfanboy. Ik had er vanochtend een moeten hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Mocht je een "echte" kopen en er tevreden mee zijn, laat t ff weten.
Wil er miss ook ene kopen.
100 euro heb je zo terug verdiend als je je een week niet verslaapt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot er een leuke aanbieding komt. ¤100,- ga ik er niet voor neerleggen. En ¤70,- trouwens ook niet.![]()
Maar, ik ga koken. Lekker pasta met rivierkreeftjes en gamba's.![]()
Ik verslaap me nooit. -afkloppen-. Sowieso hoef ik maar 3 dagen om 6.20 op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:39 schreef fransbreda het volgende:
[..]
100 euro heb je zo terug verdiend als je je een week niet verslaapt.
Smak ze!
Koop dan een mooie schemerlamp en zet die op een timer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik verslaap me nooit. -afkloppen-. Sowieso hoef ik maar 3 dagen om 6.20 op.
Echt niet! Ik wil gewoon die wake-up light. Ik wordt altijd zo slecht wakker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Koop dan een mooie schemerlamp en zet die op een timer.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wakeuplightfanboy. Ik had er vanochtend een moeten hebben
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Echt niet! Ik wil gewoon die wake-up light. Ik wordt altijd zo slecht wakker.
D'r zijn dagen van heerlijk wakker worden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is toch niet altijd slecht wakker worden?
TAMMEH. Wat doe je met m'n Rizzo. Hij leek al zo happy afgelopen dinsdag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef Tammeh het volgende:
D'r zijn dagen van heerlijk wakker worden!
Kruidvat: "Als ze gewoon helemaal niet slaapt, werkt 'ie ook!"quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef Tammeh het volgende:
Oh man.
Koop ik een wake up-light bij het Kruidvat, zoemt dat ding non stop.
Had ik kunnen weten, want:
Kruidvat.
Namaak.
Kruidvat.
Google.
Terug ermee.
Wij hebben nog niet gesport. Maar dat komt door mijzelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
TAMMEH. Wat doe je met m'n Rizzo. Hij leek al zo happy afgelopen dinsdag.
Kruidvatmentaliteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Kruidvat: "Als ze gewoon helemaal niet slaapt, werkt 'ie ook!"
Goed ontwijkend antwoord!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Tammeh het volgende:
Wij hebben nog niet gesport. Maar dat komt door mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |