Steeds minder stiekem ben ik bang.quote:
Nou, dan kun je net zo goed een foto plaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Steeds minder stiekem ben ik bang.![]()
Mijn anonimiteit wat doe je?!![]()
Ik heb de link nog niet helder.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ken je mij ook al, Frits?
Wat een toeval toch weer.
Mag ik je masker lenen?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou, dan kun je net zo goed een foto plaatsen.
Nope. Ik heb trouwens ook geen flauw idee of we een link hebben, maar vast wel op de één of andere manier. Ik denk niet dat je in Groningen meer dan twee 'contacten' van iemand vandaan kunt zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de link nog niet helder.![]()
Stond je in de rij toen je de burgemeester ging interviewen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken helemaal niemand uit dit topic!
Maar maarquote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De man die op zondag het vlees aan komt snijden
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De man die op zondag het vlees aan komt snijden
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De man die op zondag het topic komt verkloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Het is zondag. Dan hoor je je te vervelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Juvenalis het volgende:
Lieve Groningers. Hebbe jullie nog culturele suggesties? Leuke uitstapjesIk verveel mij altijd de tering hier.
Volgende week?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is zondag. Dan hoor je je te vervelen.
Ik dacht dat jij je username wilde veranderen met die actie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is zondag. Dan hoor je je te vervelen.
Het was een suggestie, maar dit is niet echt cultuur he.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een vraag stellen en dan zelf het antwoord geven.
Ja, maar heb er niets meer van gehoord. Jammer maar helaasquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je username wilde veranderen met die actie.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Deze week zijn er rond Eurosonic/Noorderslag echt weer ontzettend veel dingen te doen. Ik zag dingen in 't Platformtheater voorbij komen, zo zijn er wel meer van dat soort evenementen. Donderdag en vrijdag zullen er ook wel veel gratis bandjes in kroegen staan en volgens mij zijn er ook altijd nog mooie feestjes in de Puddingfabriek met Noorderslag.
Relletjes zijn voor oldbies.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tijd voor een relletje of niet dan Alexxx?![]()
![]()
Verdomme, ik wil ook meedoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verdomme, ik wil ook meedoen.
Ja, ik snap het verband, zonet ook al, maar dat maakt het nog geen leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond 'm beter dan die van het vlees snijden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik snap het verband, zonet ook al, maar dat maakt het nog geen leuke grap
Waterhouse tentoonstellingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Juvenalis het volgende:
Lieve Groningers. Hebbe jullie nog culturele suggesties? Leuke uitstapjesIk verveel mij altijd de tering hier.
aangepastquote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh enneh, er mist uit de eerste regel usericons nu eentje, waardoor in de OP dingen scheef staan
Super dankje FritsvanEgters!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
aangepast
die van Mark_Boelen was een dode link geworden, zijn nieuwe staat er nu.
wil het niet lukken? Ik zat me vanmiddag nog af te vragen of je nog steeds bijles van Hugo hebt..quote:
Ik heb nog steeds bijles van Hugo idd. Maar op dit moment werken we aan een PO en hbe ik hem dus niet zo vaak gezien. Het is echt een kutPO en wragh. Morgen moettie af en het is kutje.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef teigan het volgende:
[..]
wil het niet lukken? Ik zat me vanmiddag nog af te vragen of je nog steeds bijles van Hugo hebt..
Kan niet: wiskunde.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:55 schreef nietzman het volgende:
Ja hoor, kom maar langs.
dat moet vast wel te regelen zijn..quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds bijles van Hugo idd. Maar op dit moment werken we aan een PO en hbe ik hem dus niet zo vaak gezien. Het is echt een kutPO en wragh. Morgen moettie af en het is kutje.Gelukkig zijn we (ik + klasgenote) bijna klaar, maar het is wel echt bagger. Over Tienkamp en Leesbaarheid enzo.
Daarvoor al een Compex-'examen' moeten doen.
Maar Hugo doet ook weer de examentraining, en nu gaan we proberen of ik bij hem kan.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef nietzman het volgende:
Meisje! Meisje! Eindelijk een meisje! Een meisje!
Dibs! Dibs!
Weet ik, in vond het in berlicum dan ook nog al rustig dus ben ik toch maar naar Friesland geredenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
berlikum met een k, met een c ligt in brabantIk vond t ook gezellig
mag ik de foto van 2cv en maok posten?
Eensch!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daarnaast had ze al eens eerder in een Groningen topic gepost en is ze helemaal niet nieuw hier.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef maok het volgende:
[..]
Weet ik, in vond het in berlicum dan ook nog al rustig dus ben ik toch maar naar Friesland gereden![]()
Maar van mij mag die foto wel hier.
@ teigan, niet meer gelezen, ben net weer thuis. Maar wij zijn uiteindelijk toch maar weer naar het Friescheveen geweest. Ik ben met LoudGirl en nog een paar mensen gaan schaatsen maar eentje moest weer op tijd terug dus helaas niet naar het Zuidlaardermeer geweest. Hoe was het parkeren daar trouwens daar? Bij het Friescheveen was het lekker druk, ik heb mijn auto echt in een gaatje gepropt dat nog geen halve meter langer was dan mijn auto. (wie zegt dat vrouwen niet kunnen parkeren?)
Ik zag hem ook vanuit de auto. Kon alleen niet een foto makenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 08:59 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. er was net een hele mooie rode lucht
altijd leuk, mooie lucht!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef maok het volgende:
Ik heb wel een foto gemaakt maar daar ziet hij er veel minder mooi uit en ik zat in een bus met hele vieze ramen. Ik zal eens kijken of ik hem hier vanavond kan posten.
dat is best erg ver. Ik heb een paar rondje op de ijsbaan hier gedaan, met de kids. die moet je alleen tillen/duwen dus dat is ook best zwaar...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Gisteren heerlijk geschaatst, 10km op het Zuidlaardermeer, afzien voor mij
.
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ben niet echt uitgeslapen geloof ik
Helleu!quote:
Ik heb nu ook meerdere blaren op mijn voeten, ik was het zelf ook niet echt gewendquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
dat is best erg ver. Ik heb een paar rondje op de ijsbaan hier gedaan, met de kids. die moet je alleen tillen/duwen dus dat is ook best zwaar...
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?
quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 11:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?
Morgenrood brengt water in de sloot.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:59 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. er was net een hele mooie rode lucht
Want je stond niet fout geparkeerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Renesite het volgende:
Parkeerbeleid bij de Hanze is ook diep triest. Ofwel: een bekeuring in het bezitNet als 10 anderen die langs de weg stonden
!
Ik stond aan de kant van de weg met 10 andere auto's. Links van me stonden alle parkeervakken vol.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Want je stond niet fout geparkeerd?
En ik haat mensen die een heel boek gaan kopieren als ik er bij moet.
Ik zeg altijd:"Als je het zelf beter kunt, waarom doe je het dan niet? "quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef JH87 het volgende:
"Je hebt de planningcapaciteiten van een basisschoolkind"
"Er is hier maar één iemand waar de schuld ligt en dat is bij jou"
Gruweldag.
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef JH87 het volgende:
"Je hebt de planningcapaciteiten van een basisschoolkind"
"Er is hier maar één iemand waar de schuld ligt en dat is bij jou"
Gruweldag.
Dan moeten ze eens op een cursus: "Hoe geef ik opbouwende kritiek."quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef JH87 het volgende:
Omdat de mensen die dat zeiden al jaren geleden hebben gestudeerd, gok ik zo.
iddquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Rored het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je![]()
. Vanwaar die kritiek?
Welke gemene mensen zeiden dat dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef JH87 het volgende:
Ik vergeet trouwens bijna nog die opmerking over van 'Zo kom je er nooit in 't bedrijfsleven'. Klassieker.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Astrid
Je mag nu autorijden en zulks!
quote:
Gefeliciteerdquote:
Ah, leuk voor in mijn lunchpauzequote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef JH87 het volgende:
Nog even tussendoor voor de mensen die donderdag en vrijdag nog tijd en zin hebben iets leuks te doen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41239029
Got your drivers license?quote:
Ja batterij was leegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd CZ.
![]()
maok, bij kropswolde was het prima parkeren, was meer dan genoeg ruimte op de parkeerplaatsen.. We hadden je ook nog geprobeert te bellen, maar je telefoon stond uit?
Jazeker,quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje leuke cadeau's gehad?
gespoken?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
Gefeliciteerd CZ!!
Ik hoorde dat er bij ons op de aquamarijnstraat de afgelopen dagen iemand van een flat gespoken is . . .
Iemand hier wat over gelezen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef maok het volgende:
[..]
gespoken?
Ik spook, hij spookt wij spoken, ik spookte, wij spookten wij hebben gespoken?
[ afbeelding ]
Gespooktquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef maok het volgende:
[..]
gespoken?
Ik spook, hij spookt wij spoken, ik spookte, wij spookten wij hebben gespoken?
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat jouw werkgever dat allemaal maar goed vindt. Laat hem lekker een uitzendkracht bellen die je kan helpen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
Vandaag was ruk. Naarmate ik meer inspanning geleverd heb wordt de pijn erger. Oplossing: langzamer werken en met name langzamer lopen. Resultaat: ik lijk wel een vogelverschrikker als ik loop. Daarbij sta ik er vanaf a.s. maandag alleen voor. De stagair is dan weg, mijn directe collega is dan op vakantie. Resultaat: ik moet dan ALLE voorkomende klussen doen. Fijn, 2 mensen voor 1 afdeling![]()
Ik heb in elk geval meegedeeld dat ik in de verste verte geen rekening ga houden met vakanties van collega's als er afspraken gemaakt worden met het ziekenhuis. Dan nemen ze maar meer mensen aan of ze gooien de complete constructie-afdeling op slot.
Mijn baas zit in verweggistan de Dakar te rijden. Die was ook al vertrokken voor ik klachten kreeg. Daarbij werd er door de doktoren gezegd dat ik niet niets moet gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jouw werkgever dat allemaal maar goed vindt. Laat hem lekker een uitzendkracht bellen die je kan helpen.
Uiteraard hoef jij geen rekening te houden met vakantie van collega's het is de verantwoordelijkheid van je baas om genoeg mensen te hebben. Iedereen kan plotseling ziek worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
Vandaag was ruk. Naarmate ik meer inspanning geleverd heb wordt de pijn erger. Oplossing: langzamer werken en met name langzamer lopen. Resultaat: ik lijk wel een vogelverschrikker als ik loop. Daarbij sta ik er vanaf a.s. maandag alleen voor. De stagair is dan weg, mijn directe collega is dan op vakantie. Resultaat: ik moet dan ALLE voorkomende klussen doen. Fijn, 2 mensen voor 1 afdeling![]()
Ik heb in elk geval meegedeeld dat ik in de verste verte geen rekening ga houden met vakanties van collega's als er afspraken gemaakt worden met het ziekenhuis. Dan nemen ze maar meer mensen aan of ze gooien de complete constructie-afdeling op slot.
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersomquote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat voor taalnazi-gedoe hier de laatste tijd?
gezegdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef maok het volgende:
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersom
Hoe bouw ik een Eend?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef maok het volgende:
[..]
Uiteraard hoef jij geen rekening te houden met vakantie van collega's het is de verantwoordelijkheid van je baas om genoeg mensen te hebben. Iedereen kan plotseling ziek worden.
[..]
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersom. Maar ik zal we weer met mijn eigen vak gaan bezighouden. Iemand nog een bouwvraag?
Dat zal best maar je baas had er ten eerste rekening mee moeten houden dat iedereen ziek kan worden en ten tweede moet er toch iemand zijn die belangrijke beslissingen neemt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn baas zit in verweggistan de Dakar te rijden. Die was ook al vertrokken voor ik klachten kreeg. Daarbij werd er door de doktoren gezegd dat ik niet niets moet gaan doen.
Jij mag kiezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wil je eentje van hout of van baksteen?
Ja dat zou inderdaad kunnen. Gelukkig nog nooit gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef teigan het volgende:
Mark_Boelen, zulk soort berichten houden ze meestal stil, ze willen mensen niet op ideeen brengen, het gebeurt daar vaker dat er iemand springt...
Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad kunnen. Gelukkig nog nooit gezien
Zonder Mquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef verzameldirk het volgende:
Maar dat zijn mooie foto's uit de oude doos, mooi werk man, ben jij niet de man van o.a. de BMX
Ik denk dat je 2cv voorlopig niet meer voor de lol op een fiets zietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef verzameldirk het volgende:
Maar dat zijn mooie foto's uit de oude doos, mooi werk man, ben jij niet de man van o.a. de BMX
Daar is er toch nog heel lang eentje geweest? Ik dacht op de plek waar nu de guldenstraat zit?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef MaxMark het volgende:
Wow, wat mooi.
En een busstation op de Grote Markt
Ach ja, ik let weer eens niet opquote:
Ik laat de trappertjes gewoon wat minder snel rond gaan. Fietsen is minder inspannend dan lopen. Enneh, jij ook welterusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2cv voorlopig niet meer voor de lol op een fiets ziet![]()
Slaap lekker kinders. ChipsZak., mag je nou lekker lang op blijven nu je volwassen bent?![]()
Is je internet zo brak dan? How come?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Ooh gefeliciteerd Chips! Hopelijk heb je een heel toffe dag gehad.
En ZOMG, ik zit op internet, in mijn huis! Op een onbeveiligd netwerk op de kamer van mijn roomie, want verder kun je het nergens ontvangen. Hurrah.
Zenks ! Maar het was geen ramp hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Ach ja, ik let weer eens niet op, is veranderd mr. 2 CV
quote:
Was nog even wat nuttigs aan het doen ja. Helaas niet zichtbaar voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:35 schreef LadyDanae het volgende:
Hoi!![]()
Ben je nog iets leuks aan het doen?
Ik verveel me een beetje...
Ze zouden verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:49 schreef LadyDanae het volgende:
Heel veel, maar de zwaardvissen pakken me steeds voordat ik ze op mag eten![]()
Rotbeesten.
Nope, voor de V&Dquote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef maok het volgende:
[..]
Daar is er toch nog heel lang eentje geweest? Ik dacht op de plek waar nu de guldenstraat zit?
Zijn inderdaad mooie foto's. Maar ik wilde juist net zeggen dat alles nog zo herkenbaar is. Dat wat dat betreft er weinig veranderd is qua gebouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:17 schreef LadyDanae het volgende:
Wat een leuke foto's! Heel veel van die gebouwen staan er nu niet meer geloof ik.. Wel jammer!
Jaren 80 dacht ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef maok het volgende:
Maar dat busstation heeft er toch nog tot in de jaren 90 gezeten of heb ik dat mis?
quote:De Grote Markt was vanaf 1880 (eerste paardentram) tot 1992 het belangrijkste overstappunt voor het lokale openbaar vervoer. Tot 1926 aan de zuidzijde, daarna voornamelijk aan de noordzijde. Die functie is overgenomen door het centrale busstation bij het Hoofdstation.
J.?quote:
Van mij mag het nog wel even doorgaan, heerlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zag trouwens gisteren dat de bietencampagne nog niet afgelopen was
Nee, er zijn nog maar twee fabrieken ipv vier en de bieten moeten wel verwerkt worden dus het duurt idd wat langer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zag trouwens gisteren dat de bietencampagne nog niet afgelopen was
Oh ja sinds die stroomstoring werkt het niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Rored het volgende:
[..]
Is je internet zo brak dan? How come?
Verder een goede nacht allemaal
Ohja, weet je al wat er draait?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef Bob. het volgende:
Bleugh, stomme dag. En nu moet ik ook nog naar huis fietsen en het is stom weer.![]()
Maar oke. Positief. Vanavond sneak, dat is leuk.
quote:En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
HeHe
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef 2cv het volgende:
Vandaag voor een groot gedeelte van de dag in het magazijn gezeten. En dat bevalt wel. Het zint me alleen niet dat ik nog geen post uit Groningen heb.
@Maok: waar is je hartje ?
Ik ben blij dat je zelf al die smiley erachter deed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wielen van Bob. haar fiets als ze richting Pathe gaat
Klinkt alsof je modem dat niet prettig heeft gevonden. Wat heb je, ADSL of coax (Ziggo)? Hier werkte het ook even niet door de stroomstoring, alleen verder geen problemen gehad van de stroomstoring zelf. Veel plezier met de Sneakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja sinds die stroomstoring werkt het niet meer.
Dat is die op de vismarkt toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef Rored het volgende:
Goedenavond
[..]
Klinkt alsof je modem dat niet prettig heeft gevonden. Wat heb je, ADSL of coax (Ziggo)? Hier werkte het ook even niet door de stroomstoring, alleen verder geen problemen gehad van de stroomstoring zelf. Veel plezier met de Sneak.
Net heerlijk gegeten bij Cantina Mexicana
quote:
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef 2cv het volgende:
Foto's met toestemming overgenomen van het BuzzybeeForum.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.
Ontzettend bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Inkomen het volgende:
Oh, & gefeliciteerd iedereen die de afgelopen dagen jarig is geweest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.
Nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Eh ... Roken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou
Toen ik nog rookte en zulks....
's morgens eerst een sigaret en dan was het wel meteen daarna wc
Na het stoppen 2 weken buikpijn
U weet wel, met zo'n sigaret en zulksquote:
Ik zou er iets anders neer zetten, maar mijn humeur is vandaag beter dan gisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
U weet wel, met zo'n sigaret en zulks
Of dacht je dat Freecell een onschuldig meisje was voordat ze met mij trouwde
Had het gezegd, dan was ik wel met je meegegaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wist het wel ja, maar ben niet geweest omdat mijn vriendinnetjes allemaal afhakers waren.
Groeten van schuinboven. Toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Groetjes aan mijn stadsgenoten vanuit mijn nieuwe kamer.
Volgens mij wel, hoewel ik niet helemaal precies weet waar je zit. Ik zou zeggen: kom langs, maar ik heb nog geen bier of eigenlijk wat dan ook in huisquote:
Dat zei ik toch al,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat idee zoals op de foto vind ik niks
Nav deze foto heb je de jas gekocht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
zoals de voorste. ()
Maar dan cooler.
Lucas en Gea?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef JH87 het volgende:
Eén van mijn grootste muziekhelden aller tijden stopt er gewoon mee.
Dat gelukkig niet,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nav deze foto heb je de jas gekocht?
Mijnen gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef JH87 het volgende:
Eén van mijn grootste muziekhelden aller tijden stopt er gewoon mee.
IK ZUIP NIET MAAR IK WIL BEST BIER DRINKEN.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef nietzman het volgende:
HOI WOUTER EN JOP IK WIL OOK WEER EENS MET WOUTER ZUIPEN.
BIERDRINK GEWOON MEE.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
En ik dan NietzMoet ik weer alleen zuipen?
PSM. Voor jou de jas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nu moet je een nieuwe avatar zoeken
Vanwaar de caps?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
IK ZUIP NIET MAAR IK WIL BEST BIER DRINKEN.
[..]
BIERDRINK GEWOON MEE.
Ik zie meer hoofd dan jasquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PSM. Voor jou de jas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik ga niet staan.quote:
Sorry...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet staan.
het gaat om het print-idee.
Mooi. Vergeven.quote:
mannen,quote:
Primt is hip!quote:
Ik vind jou wel leuk, dus dat vind ik niet erg,quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Primt is hip!Bij sommige ( de meeste) mensen zou hij eng zijn, bij jou issie echt tof!
Maar is het wel leuk om zoiets te hren van een burgertrut als ik?
w00t!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk, dus dat vind ik niet erg,.
Heeftie slofjes aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
w00t!
Leander zit op mijn schoot met een nijntje-bal te spelen
jij hebt mij tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
En ik dan NietzMoet ik weer alleen zuipen?
Beroep Meisje van de slijterijquote:
Niet mijn collega's beledigen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef 2cv het volgende:
* 2cv wacht nog steeds op post uit Groningen. Slome postbodes aldaar.
Pyjama is ook goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
En ik ben alleen thuis![]()
(en heb geen alcohol in huis)
Ergens gaat er iets langzamer en ik weiger te gaan mopperen op de verzender.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet mijn collega's beledigen he
Zonet zat Leander nog bij je op schoot ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pyjama is ook goed.
Heb je nog leuke foto's van Leander,?
Ik ben de enige meer dan 1 jaar oude persoon in dit huis, zo dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zonet zat Leander nog bij je op schoot ...
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
helemaal niks, zelfs geen verdwaald biertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Wiets het volgende:
[..]
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!
Is Freecell zo'n alcoholist?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Wiets het volgende:
[..]
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is Freecell zo'n alcoholist?![]()
Nooit verwacht.
daarom haal je het nu in toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had het zwaar hoor, in de zwangerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |