Helleu!quote:
Ik heb nu ook meerdere blaren op mijn voeten, ik was het zelf ook niet echt gewendquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
dat is best erg ver. Ik heb een paar rondje op de ijsbaan hier gedaan, met de kids. die moet je alleen tillen/duwen dus dat is ook best zwaar...
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?
quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 11:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?
Morgenrood brengt water in de sloot.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:59 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. er was net een hele mooie rode lucht
Want je stond niet fout geparkeerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Renesite het volgende:
Parkeerbeleid bij de Hanze is ook diep triest. Ofwel: een bekeuring in het bezitNet als 10 anderen die langs de weg stonden
!
Ik stond aan de kant van de weg met 10 andere auto's. Links van me stonden alle parkeervakken vol.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Want je stond niet fout geparkeerd?
En ik haat mensen die een heel boek gaan kopieren als ik er bij moet.
Ik zeg altijd:"Als je het zelf beter kunt, waarom doe je het dan niet? "quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef JH87 het volgende:
"Je hebt de planningcapaciteiten van een basisschoolkind"
"Er is hier maar één iemand waar de schuld ligt en dat is bij jou"
Gruweldag.
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef JH87 het volgende:
"Je hebt de planningcapaciteiten van een basisschoolkind"
"Er is hier maar één iemand waar de schuld ligt en dat is bij jou"
Gruweldag.
Dan moeten ze eens op een cursus: "Hoe geef ik opbouwende kritiek."quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef JH87 het volgende:
Omdat de mensen die dat zeiden al jaren geleden hebben gestudeerd, gok ik zo.
iddquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Rored het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je![]()
. Vanwaar die kritiek?
Welke gemene mensen zeiden dat dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef JH87 het volgende:
Ik vergeet trouwens bijna nog die opmerking over van 'Zo kom je er nooit in 't bedrijfsleven'. Klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |