quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef nietzman het volgende:
Meisje! Meisje! Eindelijk een meisje! Een meisje!
Dibs! Dibs!
Weet ik, in vond het in berlicum dan ook nog al rustig dus ben ik toch maar naar Friesland geredenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
berlikum met een k, met een c ligt in brabantIk vond t ook gezellig
mag ik de foto van 2cv en maok posten?
Eensch!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daarnaast had ze al eens eerder in een Groningen topic gepost en is ze helemaal niet nieuw hier.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef maok het volgende:
[..]
Weet ik, in vond het in berlicum dan ook nog al rustig dus ben ik toch maar naar Friesland gereden![]()
Maar van mij mag die foto wel hier.
@ teigan, niet meer gelezen, ben net weer thuis. Maar wij zijn uiteindelijk toch maar weer naar het Friescheveen geweest. Ik ben met LoudGirl en nog een paar mensen gaan schaatsen maar eentje moest weer op tijd terug dus helaas niet naar het Zuidlaardermeer geweest. Hoe was het parkeren daar trouwens daar? Bij het Friescheveen was het lekker druk, ik heb mijn auto echt in een gaatje gepropt dat nog geen halve meter langer was dan mijn auto. (wie zegt dat vrouwen niet kunnen parkeren?)
Ik zag hem ook vanuit de auto. Kon alleen niet een foto makenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 08:59 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. er was net een hele mooie rode lucht
altijd leuk, mooie lucht!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef maok het volgende:
Ik heb wel een foto gemaakt maar daar ziet hij er veel minder mooi uit en ik zat in een bus met hele vieze ramen. Ik zal eens kijken of ik hem hier vanavond kan posten.
dat is best erg ver. Ik heb een paar rondje op de ijsbaan hier gedaan, met de kids. die moet je alleen tillen/duwen dus dat is ook best zwaar...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Gisteren heerlijk geschaatst, 10km op het Zuidlaardermeer, afzien voor mij
.
Je werd wakker, ging plassen, kwam uit bed en dacht: "Hey, dat moest andersom"?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ben niet echt uitgeslapen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |