Daar is er toch nog heel lang eentje geweest? Ik dacht op de plek waar nu de guldenstraat zit?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef MaxMark het volgende:
Wow, wat mooi.
En een busstation op de Grote Markt
Ach ja, ik let weer eens niet opquote:
Ik laat de trappertjes gewoon wat minder snel rond gaan. Fietsen is minder inspannend dan lopen. Enneh, jij ook welterusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat je 2cv voorlopig niet meer voor de lol op een fiets ziet![]()
Slaap lekker kinders. ChipsZak., mag je nou lekker lang op blijven nu je volwassen bent?![]()
Is je internet zo brak dan? How come?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Ooh gefeliciteerd Chips! Hopelijk heb je een heel toffe dag gehad.
En ZOMG, ik zit op internet, in mijn huis! Op een onbeveiligd netwerk op de kamer van mijn roomie, want verder kun je het nergens ontvangen. Hurrah.
Zenks ! Maar het was geen ramp hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:39 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Ach ja, ik let weer eens niet op, is veranderd mr. 2 CV
quote:
Was nog even wat nuttigs aan het doen ja. Helaas niet zichtbaar voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:35 schreef LadyDanae het volgende:
Hoi!![]()
Ben je nog iets leuks aan het doen?
Ik verveel me een beetje...
Ze zouden verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:49 schreef LadyDanae het volgende:
Heel veel, maar de zwaardvissen pakken me steeds voordat ik ze op mag eten![]()
Rotbeesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |