Nope, voor de V&Dquote:Op maandag 12 januari 2009 22:38 schreef maok het volgende:
[..]
Daar is er toch nog heel lang eentje geweest? Ik dacht op de plek waar nu de guldenstraat zit?
Zijn inderdaad mooie foto's. Maar ik wilde juist net zeggen dat alles nog zo herkenbaar is. Dat wat dat betreft er weinig veranderd is qua gebouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:17 schreef LadyDanae het volgende:
Wat een leuke foto's! Heel veel van die gebouwen staan er nu niet meer geloof ik.. Wel jammer!
Jaren 80 dacht ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef maok het volgende:
Maar dat busstation heeft er toch nog tot in de jaren 90 gezeten of heb ik dat mis?
quote:De Grote Markt was vanaf 1880 (eerste paardentram) tot 1992 het belangrijkste overstappunt voor het lokale openbaar vervoer. Tot 1926 aan de zuidzijde, daarna voornamelijk aan de noordzijde. Die functie is overgenomen door het centrale busstation bij het Hoofdstation.
J.?quote:
Van mij mag het nog wel even doorgaan, heerlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zag trouwens gisteren dat de bietencampagne nog niet afgelopen was
Nee, er zijn nog maar twee fabrieken ipv vier en de bieten moeten wel verwerkt worden dus het duurt idd wat langer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zag trouwens gisteren dat de bietencampagne nog niet afgelopen was
Oh ja sinds die stroomstoring werkt het niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Rored het volgende:
[..]
Is je internet zo brak dan? How come?
Verder een goede nacht allemaal
Ohja, weet je al wat er draait?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef Bob. het volgende:
Bleugh, stomme dag. En nu moet ik ook nog naar huis fietsen en het is stom weer.![]()
Maar oke. Positief. Vanavond sneak, dat is leuk.
quote:En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Bob. zijn zojuist gepasseerd
HeHe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |