quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef 2cv het volgende:
Vandaag voor een groot gedeelte van de dag in het magazijn gezeten. En dat bevalt wel. Het zint me alleen niet dat ik nog geen post uit Groningen heb.
@Maok: waar is je hartje ?
Ik ben blij dat je zelf al die smiley erachter deed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de wielen van Bob. haar fiets als ze richting Pathe gaat
Klinkt alsof je modem dat niet prettig heeft gevonden. Wat heb je, ADSL of coax (Ziggo)? Hier werkte het ook even niet door de stroomstoring, alleen verder geen problemen gehad van de stroomstoring zelf. Veel plezier met de Sneakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja sinds die stroomstoring werkt het niet meer.
Dat is die op de vismarkt toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef Rored het volgende:
Goedenavond
[..]
Klinkt alsof je modem dat niet prettig heeft gevonden. Wat heb je, ADSL of coax (Ziggo)? Hier werkte het ook even niet door de stroomstoring, alleen verder geen problemen gehad van de stroomstoring zelf. Veel plezier met de Sneak.
Net heerlijk gegeten bij Cantina Mexicana
quote:
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef 2cv het volgende:
Foto's met toestemming overgenomen van het BuzzybeeForum.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.
Ontzettend bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef Inkomen het volgende:
Oh, & gefeliciteerd iedereen die de afgelopen dagen jarig is geweest.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu zou je van sigaretten kunnen zeggen dat ze de geest reinigen, maar blijkbaar reinigen Egyptische sigaretten iets meer.
Nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Eh ... Roken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou
Toen ik nog rookte en zulks....
's morgens eerst een sigaret en dan was het wel meteen daarna wc
Na het stoppen 2 weken buikpijn
U weet wel, met zo'n sigaret en zulksquote:
Ik zou er iets anders neer zetten, maar mijn humeur is vandaag beter dan gisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
U weet wel, met zo'n sigaret en zulks
Of dacht je dat Freecell een onschuldig meisje was voordat ze met mij trouwde
Had het gezegd, dan was ik wel met je meegegaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wist het wel ja, maar ben niet geweest omdat mijn vriendinnetjes allemaal afhakers waren.
Groeten van schuinboven. Toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef Inkomen het volgende:
Groetjes aan mijn stadsgenoten vanuit mijn nieuwe kamer.
Volgens mij wel, hoewel ik niet helemaal precies weet waar je zit. Ik zou zeggen: kom langs, maar ik heb nog geen bier of eigenlijk wat dan ook in huisquote:
Dat zei ik toch al,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat idee zoals op de foto vind ik niks
Nav deze foto heb je de jas gekocht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
zoals de voorste. ()
Maar dan cooler.
Lucas en Gea?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef JH87 het volgende:
Eén van mijn grootste muziekhelden aller tijden stopt er gewoon mee.
Dat gelukkig niet,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nav deze foto heb je de jas gekocht?
Mijnen gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:38 schreef JH87 het volgende:
Eén van mijn grootste muziekhelden aller tijden stopt er gewoon mee.
IK ZUIP NIET MAAR IK WIL BEST BIER DRINKEN.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef nietzman het volgende:
HOI WOUTER EN JOP IK WIL OOK WEER EENS MET WOUTER ZUIPEN.
BIERDRINK GEWOON MEE.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
En ik dan NietzMoet ik weer alleen zuipen?
PSM. Voor jou de jas.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nu moet je een nieuwe avatar zoeken
Vanwaar de caps?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
IK ZUIP NIET MAAR IK WIL BEST BIER DRINKEN.
[..]
BIERDRINK GEWOON MEE.
Ik zie meer hoofd dan jasquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
PSM. Voor jou de jas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik ga niet staan.quote:
Sorry...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga niet staan.
het gaat om het print-idee.
Mooi. Vergeven.quote:
mannen,quote:
Primt is hip!quote:
Ik vind jou wel leuk, dus dat vind ik niet erg,quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Primt is hip!Bij sommige ( de meeste) mensen zou hij eng zijn, bij jou issie echt tof!
Maar is het wel leuk om zoiets te hren van een burgertrut als ik?
w00t!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk, dus dat vind ik niet erg,.
Heeftie slofjes aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
w00t!
Leander zit op mijn schoot met een nijntje-bal te spelen
jij hebt mij tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
En ik dan NietzMoet ik weer alleen zuipen?
Beroep Meisje van de slijterijquote:
Niet mijn collega's beledigen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef 2cv het volgende:
* 2cv wacht nog steeds op post uit Groningen. Slome postbodes aldaar.
Pyjama is ook goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
En ik ben alleen thuis![]()
(en heb geen alcohol in huis)
Ergens gaat er iets langzamer en ik weiger te gaan mopperen op de verzender.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet mijn collega's beledigen he
Zonet zat Leander nog bij je op schoot ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pyjama is ook goed.
Heb je nog leuke foto's van Leander,?
Ik ben de enige meer dan 1 jaar oude persoon in dit huis, zo dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zonet zat Leander nog bij je op schoot ...
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope, een pyjama
[..]
jaaaah!
helemaal niks, zelfs geen verdwaald biertje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Wiets het volgende:
[..]
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!
Is Freecell zo'n alcoholist?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:27 schreef Wiets het volgende:
[..]
doe je msn aan dan ! een eh? jij hebt altijd alcohol in huis!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is Freecell zo'n alcoholist?![]()
Nooit verwacht.
daarom haal je het nu in toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had het zwaar hoor, in de zwangerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |