quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef maok het volgende:
[..]
gespoken?
Ik spook, hij spookt wij spoken, ik spookte, wij spookten wij hebben gespoken?
[ afbeelding ]
Gespooktquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef maok het volgende:
[..]
gespoken?
Ik spook, hij spookt wij spoken, ik spookte, wij spookten wij hebben gespoken?
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat jouw werkgever dat allemaal maar goed vindt. Laat hem lekker een uitzendkracht bellen die je kan helpen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
Vandaag was ruk. Naarmate ik meer inspanning geleverd heb wordt de pijn erger. Oplossing: langzamer werken en met name langzamer lopen. Resultaat: ik lijk wel een vogelverschrikker als ik loop. Daarbij sta ik er vanaf a.s. maandag alleen voor. De stagair is dan weg, mijn directe collega is dan op vakantie. Resultaat: ik moet dan ALLE voorkomende klussen doen. Fijn, 2 mensen voor 1 afdeling![]()
Ik heb in elk geval meegedeeld dat ik in de verste verte geen rekening ga houden met vakanties van collega's als er afspraken gemaakt worden met het ziekenhuis. Dan nemen ze maar meer mensen aan of ze gooien de complete constructie-afdeling op slot.
Mijn baas zit in verweggistan de Dakar te rijden. Die was ook al vertrokken voor ik klachten kreeg. Daarbij werd er door de doktoren gezegd dat ik niet niets moet gaan doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jouw werkgever dat allemaal maar goed vindt. Laat hem lekker een uitzendkracht bellen die je kan helpen.
Uiteraard hoef jij geen rekening te houden met vakantie van collega's het is de verantwoordelijkheid van je baas om genoeg mensen te hebben. Iedereen kan plotseling ziek worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
Vandaag was ruk. Naarmate ik meer inspanning geleverd heb wordt de pijn erger. Oplossing: langzamer werken en met name langzamer lopen. Resultaat: ik lijk wel een vogelverschrikker als ik loop. Daarbij sta ik er vanaf a.s. maandag alleen voor. De stagair is dan weg, mijn directe collega is dan op vakantie. Resultaat: ik moet dan ALLE voorkomende klussen doen. Fijn, 2 mensen voor 1 afdeling![]()
Ik heb in elk geval meegedeeld dat ik in de verste verte geen rekening ga houden met vakanties van collega's als er afspraken gemaakt worden met het ziekenhuis. Dan nemen ze maar meer mensen aan of ze gooien de complete constructie-afdeling op slot.
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersomquote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat voor taalnazi-gedoe hier de laatste tijd?
gezegdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef maok het volgende:
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersom
Hoe bouw ik een Eend?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef maok het volgende:
[..]
Uiteraard hoef jij geen rekening te houden met vakantie van collega's het is de verantwoordelijkheid van je baas om genoeg mensen te hebben. Iedereen kan plotseling ziek worden.
[..]
Ach er wordt vaker iets over mij gezegt dan andersom. Maar ik zal we weer met mijn eigen vak gaan bezighouden. Iemand nog een bouwvraag?
Dat zal best maar je baas had er ten eerste rekening mee moeten houden dat iedereen ziek kan worden en ten tweede moet er toch iemand zijn die belangrijke beslissingen neemt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn baas zit in verweggistan de Dakar te rijden. Die was ook al vertrokken voor ik klachten kreeg. Daarbij werd er door de doktoren gezegd dat ik niet niets moet gaan doen.
Jij mag kiezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wil je eentje van hout of van baksteen?
Ja dat zou inderdaad kunnen. Gelukkig nog nooit gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef teigan het volgende:
Mark_Boelen, zulk soort berichten houden ze meestal stil, ze willen mensen niet op ideeen brengen, het gebeurt daar vaker dat er iemand springt...
Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad kunnen. Gelukkig nog nooit gezien
Zonder Mquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef verzameldirk het volgende:
Maar dat zijn mooie foto's uit de oude doos, mooi werk man, ben jij niet de man van o.a. de BMX
Ik denk dat je 2cv voorlopig niet meer voor de lol op een fiets zietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef verzameldirk het volgende:
Maar dat zijn mooie foto's uit de oude doos, mooi werk man, ben jij niet de man van o.a. de BMX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |