En je leeft nog?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef fransbreda het volgende:
Ja psies, ik heb ze weggejaagd, de vlegels.
Alsjeblieft, hier heb je een kuddo.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Ik heb wat mensen geattendeerd op hun spelling. Omdat jij er niet was enzo.
En dan de rest verbieden. Prima.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vuurwerk.... kan de gemeente niet gewoon een bedrijf inhuren om iets moois af te schieten? Het opruimen van de meuk na oud&nieuw kost ook geld...
Ik vind dat best een puik plan. Maar het wordt vanavond giga mistig. Dus waarschijnlijk houdt iedereen er op tijd mee op.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vuurwerk.... kan de gemeente niet gewoon een bedrijf inhuren om iets moois af te schieten? Het opruimen van de meuk na oud&nieuw kost ook geld...
Zijn er al gevallen vernomen ja?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Of gewoon de paupers niet helpen die hun hand er afgeschoten hebben. Maarja... ethiek enzo...
de oogartsen houden de score dit jaar bij, omdat ze willen aangeven hoeveel vuurwerkgerelateerde ongelukkig zich voordoenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zijn er al gevallen vernomen ja?
Lekker warm!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef fransbreda het volgende:
Nou hier in de belcrum gaan we nog wel ff door denk ik zo. Er word gewoon al materiaal opgespaard voor het straatvuur.
Het aantal passerende ambulances valt me voorlopig nog mee. Of tegen, net hoe je 't ziet.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de oogartsen houden de score dit jaar bij, omdat ze willen aangeven hoeveel vuurwerkgerelateerde ongelukkig zich voordoen
Ik kijk maar niet.quote:
Och jee. Dat kutblaag heeft toen nog een kleine hype op Fok! veroorzaaktquote:
jawel, toe nou, aaaah, doe nou welquote:
Zucht... Neequote:Op woensdag 31 december 2008 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jawel, toe nou, aaaah, doe nou wel
Het rotjong heeft aan het einde van het filmpje alle ledematen nog hoorquote:
Oh dan kijk ik wel even.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het rotjong heeft aan het einde van het filmpje alle ledematen nog hoor
helaasquote:Op woensdag 31 december 2008 16:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Het rotjong heeft aan het einde van het filmpje alle ledematen nog hoor
Heeft Tom dat gedaan?quote:
Die gast is gewoon al internetberoemd enzo.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Tering. Wat een kutfilmpje.
Niet bij mij hoor. Nu wel dan.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef fransbreda het volgende:
Die gast is gewoon al internetberoemd enzo.
Ik ben niet boos op 'm, maar wel teleurgesteld.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Die gast is gewoon al internetberoemd enzo.
Kook ze!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor. Nu wel dan.
Ik ga het diner voorbereiden, kip op marinade zetten. Groentens snijden. Afijn, ik kom zo af en toe even bij jullie kijken. Dag lieve Internet mannen van me..
Post bier, tieten, of iets bah. lokt altijd reacties uit.quote:
Dweilen en je zooi buiten leggen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
m'n koelkast is uitgevallen en druipt nu condenswater over mijn keukenvloer...
IJsvermaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:54 schreef Swiffer het volgende:
Op de Galderseweg, naast Bouvigne(ijsnogwat...)
Erg duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef JDude het volgende:
Ik zag zelfs mensen schaatsen op dat kleine plasje water (nu ijs) tussen de Rondweg en de nieuwe voetbalvelden, daar net naast de A27.
Moet je maar niet in Etten-Leur wonenquote:
Langs de Zuidelijke. Net voor de snelweg. Als je richting snelweg rijdt aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Er zijn sowieso twee rondwegen die richting de A27 lopen
Alleen kan ik me even niet voor de geest halen waar er voetbalvelden liggen (afgezien van 't NAC stadion)
Voor of na afslag waarbij je op de Claudius Prinsenlaan uitkomt? Want als 't daarna is, ligt er aan de rechterkant een klooster (nu St. Joost vol met alto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Langs de Zuidelijke. Net voor de snelweg. Als je richting snelweg rijdt aan de rechterkant..
Dat klooster/hippiecomplex ligt nog hendig ver van de weg af. Daar ligt dus nog een heel sportpark tussen. Aan de andere kant van de Claudius Prinsenlaan heb je dan nog de velden van Baronie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor of na afslag waarbij je op de Claudius Prinsenlaan uitkomt? Want als 't daarna is, ligt er aan de rechterkant een klooster (nu St. Joost vol met alto's)
Gaan die tot zover door? Die beginnen bij dat viaduct onder de rondweg bij die zijstraat van de Poolseweg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat klooster/hippiecomplex ligt nog hendig ver van de weg af. Daar ligt dus nog een heel sportpark tussen. Aan de andere kant van de Claudius Prinsenlaan heb je dan nog de velden van Baronie.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef veldmuis het volgende:
JDUUKSKE!! WE ZIJN DE NIEUWJAARSMEET VERGETEN
!!!!
Kut.
OHNOESquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef veldmuis het volgende:
JDUUKSKE!! WE ZIJN DE NIEUWJAARSMEET VERGETEN
!!!!
Kut.
Ja dat terrein is nog best groot!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gaan die tot zover door? Die beginnen bij dat viaduct onder de rondweg bij die zijstraat van de Poolseweg.
Ik denk ik doe ook ff helder, witteni?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef Dalamar het volgende:
Beter laat dan nooit.... iedereen hier een gelukkig nieuwjaar
Uhm, ik ga m'n kuukige lijfje behouden, dus sportschool blablabla, gezond eten (hoewel het vanaf morgen pas geldt, want dan is de vakantie voorbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou... het tempo is er wel uit zo te merken.
Kickstart: Hoe zit het dit jaar met de goede voornemens van de Bredase Fok!kers?
TS begint: ik heb nog een tentamen dat ik echt eens moet herkansen, dat ga ik dus dit komende blok doen. Verder mag ik nog wel wat vaker naar de sportschool om een echt goddelijke kiwi te worden, en moet 2009 het jaar worden waarin ik verhuis van een studentenkamertje naar een volledig zelfstandige residentie. (de overige kamers in het het huis veroveren is ook een optie, scheelt gedoe met verhuizen
)
help 'm effe een handjequote:Op zondag 4 januari 2009 10:49 schreef fransbreda het volgende:
De 3de dag dat ik door mijn klussende buurman gewekt word.
Zo'n klapjosti heb ik hier ook in de straat wonenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:49 schreef fransbreda het volgende:
De 3de dag dat ik door mijn klussende buurman gewekt word.
Adope Premiere CS4quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef fransbreda het volgende:
Een maat van mij is zn filmpjes van niieuwjaar op de pc aan het zetten
Hij gebruikt hiervoor windows moviemaker maar er moet toch alwel een beter en gratis alternatief voor zijn?
Misschien kan ik meer vaart in het topic brengen...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik post tieten en er is al één reactie bijgekomen.
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Adope Premiere CS4
30 dagen helemaal gratis.
dat komt omdat het adobe heet en niet adopequote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.
niet mooi.quote:
Je moet je wel eerst registeren, no big deal.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.
nee. want je deeplinked naar dumpert en dat is traag.quote:
Denk liever aan die plaatjes hier in het topic!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef tha_rizzo het volgende:
(Denk aan Photoshop)
quote:
Breda #145. Waar iedereen tieten post?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk liever aan die plaatjes hier in het topic!
wat doet ziggo?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef veldmuis het volgende:
En waar ik de helft van de plaatjes niet kan zien omdat ziggo!
ik heb ook ziggo, maar afgezien van een storing eerder deze middag gaat het nu wel goed eigenlijkquote:
gatverdamme een vadsige zeugquote:
Niet erg vriendelijk van me, dus misschien is het gepast als ik dit even nuanceer. Ik vind dat ze er uit ziet als een aan crack verslaafde poolse straathoer. Goed mogelijk dat ze dat niet is, maar dat is de indruk die ik er van krijg.quote:
Ja sry he, ik was wat te gehaast.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niet erg vriendelijk van me, dus misschien is het gepast als ik dit even nuanceer. Ik vind dat ze er uit ziet als een aan crack verslaafde poolse straathoer. Goed mogelijk dat ze dat niet is, maar dat is de indruk die ik er van krijg.
Bah.
een beetje te....quote:
quote:
Gevalletje te 'laat reageren'...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat komt omdat het adobe heet en niet adope
Voor elk nieuw topique een OP-Tieten-Plaatjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef fransbreda het volgende:
Zoek ff wat uit dan.
http://www.opendir.nl/
Adobe ken ik ook wel, ( reader, photo, flash) maar heb het gevoel dat dat te ingewikkeld voor em is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gevalletje te 'laat reageren'...
In de link staat gewoon "Adobe"
Klik maar, link is gekoppiepeest
Knipt en plakt dat simpel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan kan ik je niet helpen, ik ken qua bewegend beeld enkel "Adope Premiere".
Zelf ben ik meer van stilstaand beeld, ben daar dan ook meer in thuis
Geen flauw idee, ik ken het ook enkel van naam. Het is wel een groot pakket, met veel functies.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Knipt en plakt dat simpel?
Anders zoek ik em wel ff op, zowieso ter uitbreiding van mijn software collectie.
Ja wat heb ik nou aan dat het een groot pakket is, dat was mijn kerstpakket ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ken het ook enkel van naam. Het is wel een groot pakket, met veel functies.
Zelf ben ik meer van de Photoshop en Lightroom.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja wat heb ik nou aan dat het een groot pakket is, dat was mijn kerstpakket ook.
Vuilnis in Breda niet opgehaaldquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef JDude het volgende:
Voor de mensen die nog willen schaatsen: op de wat minder drukke straten ligt ook ijs.
Prima om dan eventjes een 'proefrem' te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Tammeh het volgende:
Ik testte ook even (achter dat terrein bij het belastingkantoor) vanmorgen.![]()
Maar goed, gewoon niet te hard rijden en goed opletten.
En bumperklevers, godsamme wat heb ik daar een hekel aan. Nu al.
Ja opzich.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Prima om dan eventjes een 'proefrem' te maken
Glijden zij uit
Niet heel erg slim, jij doet dan een art. 5
Bumperklevers moet je gewoon proberen te negeren, tenzij je met 100 km/h op de linkerrijbaan zit terwijl 120 km/h is toegestaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ja opzich.![]()
Nah, ik rij als het kan altijd gewoon 120, soms harder op de snelweg. Als ik in de Jetta rijd krijg ik, als ik gewoon netjes 120 rijd, te horen dat de motor lui wordt van mij omdat die auto meestal 140 gewend is op de snelweg.
Kan ik me iets bij voorstellen! Wat voor auto heb je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zelf rijd ik altijd ong 10 km/h te hard (tenzij er flitspalen staan). Echter gaat "Le Wrak" (m'n auto) een beetje zeuren als ik harder dan 100 km/h rijd. Irritant is dat op snelwegen
Ik heb een 205, met maar vier versnellingen, vandaar dat ik maar 100 km/h rijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen! Wat voor auto heb je dan als ik vragen mag?
Ik ben overigens vorige week geflitst.Op weg van Klundert naar Breda. Maar ik reed maar 4 km te hard, dus -5 km/h is weer netjes 79 op een 80-km/h-weg.
Nou ik ben blij dat ik geen puntenrijbewijs heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef bassieVL het volgende:
Dat schiet ook niet op dan.
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Tammeh het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen! Wat voor auto heb je dan als ik vragen mag?
Ik ben overigens vorige week geflitst.Op weg van Klundert naar Breda. Maar ik reed maar 4 km te hard, dus -5 km/h is weer netjes 79 op een 80-km/h-weg.
Had je een 24-uurs-ban?quote:
Je hebt toch ook de gordelflitser (niet te verwarren met gordelroos)?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt toch ook de gordelflitser (niet te verwarren met gordelroos)?
officieel niet.quote:
BIJ DEZE WIL IK EVEN DE GROETJES DOEN AAN VELDMUISquote:
Mja het zal nooit veel zijn. ¤65,- ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb een 205, met maar vier versnellingen, vandaar dat ik maar 100 km/h rijd.
Dus je hebt net een paar weken je rijbewijs en nu al een boete? Dat is niet netjes
Voor zover ik weet niet. Want op mijn teller stond toch écht 83 km/h en je mocht er 80.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.
Je teller is (bewust) niet helemaal accuraat. Je hebt een kleine marge. Als er bij mij bijna 130 op teller stond reed ik in werkelijkheid 120. Bovendien gaat er bij een meting (flitspaal/laser) nog een correctie vanaf. Met een beetje geluk krijg je dus niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Mja het zal nooit veel zijn. ¤65,- ofzo?
..okay, da's wel veel..![]()
[..]
Voor zover ik weet niet. Want op mijn teller stond toch écht 83 km/h en je mocht er 80.
Hoe cool is dat?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef fransbreda het volgende:
De foto opvragen
http://www.flitsservice.n(...)_algemeen.htm#item-8
definieer vlakbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Tammeh het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die vlakbij de Burcht/Valkeniersplein wonen?
Eh. He?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
NICE. Ik kreeg namelijk de indruk dat ik de enige FOKker hier in de buurt was.
Precies: Eh. Huh?quote:
Je neemt me de woorden uit de digitale mond.quote:
Loop je met de pups richting de burcht of richting valkeniersplein?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Tammeh het volgende:
Definiëer Definiëer
Nou ehhh, ik ga de kou in met m'n pups.![]()
Geen van beiden. Ik liep van de Burcht weg, en dan langs het politiebureau Blauwe Kei, links de Lange Bedde in, over het grasveld langs 't Noutenhof, door het Groene Woud langs de flat, en dan weer naar rechts richting huis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Loop je met de pups richting de burcht of richting valkeniersplein?
Je bent er bijna joh. Even langs het immer stille koude Tilburg.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik liep van de Burcht weg, en dan langs het politiebureau Blauwe Kei, links de Lange Bedde in, over het grasveld langs 't Noutenhof, door het Groene Woud langs de flat, en dan weer naar rechts richting huis.
Heb je daar in de buurt nooit foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet waar het politiebureau is en waar de burcht is. Verder weet ik het niet.
Groetjes,
veldmuis
Volgende stop: Breda. Zit ondertussen Room Eleven te luisteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je bent er bijna joh. Even langs het immer stille koude Tilburg.
Preventief: Nee rizzo, we gaan niet nog even koffie drinken bij Fleur, ik ben niet over te halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgende stop: Breda. Zit ondertussen Room Eleven te luisteren.
Ik heb de straatnamen opgezocht op Google Mapsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet waar het politiebureau is en waar de burcht is. Verder weet ik het niet.
Groetjes,
veldmuis
Watjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, ik ben eigenlijk ook best wel moe. Ik ga linea recta naar huis, lekker slapen.
Ja daar, maar niet bekend dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Tammeh het volgende:
Erasmusplein bedoel je, Frans?
Google is your friend!quote:
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Kiwi, niks watje. Het wordt de laatste tijd al laat zat.
Daar ben je student voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Kiwi, niks watje. Het wordt de laatste tijd al laat zat.
gelukkig! toch nog!quote:
Natuurlijk! Kiwi's zijn namelijk heel voedzaam. Hij bevat meer vitamine C (1 kiwi = 166% van de dagelijkse behoefte) dan veel andere fruitsoorten en is een goede kaliumbron. Kiwi's bevatten ook het cholesterolverlagende pectine, verder aminozuren, bètacaroteen, foliumzuur, kalium, magnesium, koper, zink, fosfor, mangaan, vitamine A en is het een vetarme bron van vitamine E. Verder bevatten ze koolhydraten, eiwitten en zeer weinig vet. De kiwi kan niet met melkproducten gegeten worden, omdat het enzym actinidine de eiwitten afbreekt en het geheel een bittere smaak geeft. Ditzelfde enzym breekt ook gelatine af, waardoor je geen mousse van kiwi kunt maken. Het kan wel gebruikt worden in marinades, omdat het het vlees al enigszins verteert en malser maakt. Het enzym verdwijnt als de kiwi geblancheerd wordt.quote:
In NL niet te koop, wel erg lekker overigens.quote:
quote:
Moet jij ze even samenvoegen in een rar-file en een topic openenquote:
quote:
Joh! Stel je voor wat je al die jaren hebt gemist!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Ik vind gewoon nu uit dat ik een filter op mijn google had staan!
Al die jaren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Joh! Stel je voor wat je al die jaren hebt gemist!
Je gaat het vast vanavond nog inhalenquote:
Ik heb tot maandag vrij dus komt goed!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je gaat het vast vanavond nog inhalen
*Jaloers*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb tot maandag vrij dus komt goed!
Niet bepaald.quote:
Serieus? Nouja, concept slaat in een stad als Breda ook niet zo aan denk ikquote:
PMS?quote:
Soms is dat juist heel goed voor een horecatent. Kijk naar de begindagen van de Woo in Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Stofje het volgende:
Het was wel heel tof vond ik, alleen dat deurbeleid was belachelijk streng.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben met nieuwjaar nog even in het paviljoentje geweest.
Je moet es van die kiwi;s afblijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zijn jullie nu zo lui of ben ik zo actief/
Zou het uitmaken? Omdat ik ze niet alleen eet maar er een ben?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je moet es van die kiwi;s afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |