Nou ik ben blij dat ik geen puntenrijbewijs heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef bassieVL het volgende:
Dat schiet ook niet op dan.
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Tammeh het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen! Wat voor auto heb je dan als ik vragen mag?
Ik ben overigens vorige week geflitst.Op weg van Klundert naar Breda. Maar ik reed maar 4 km te hard, dus -5 km/h is weer netjes 79 op een 80-km/h-weg.
Had je een 24-uurs-ban?quote:
Je hebt toch ook de gordelflitser (niet te verwarren met gordelroos)?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt toch ook de gordelflitser (niet te verwarren met gordelroos)?
officieel niet.quote:
BIJ DEZE WIL IK EVEN DE GROETJES DOEN AAN VELDMUISquote:
Mja het zal nooit veel zijn. ¤65,- ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb een 205, met maar vier versnellingen, vandaar dat ik maar 100 km/h rijd.
Dus je hebt net een paar weken je rijbewijs en nu al een boete? Dat is niet netjes
Voor zover ik weet niet. Want op mijn teller stond toch écht 83 km/h en je mocht er 80.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Flits = boete toch? De correctie zit al in dat apparaat verwerkt.
Je teller is (bewust) niet helemaal accuraat. Je hebt een kleine marge. Als er bij mij bijna 130 op teller stond reed ik in werkelijkheid 120. Bovendien gaat er bij een meting (flitspaal/laser) nog een correctie vanaf. Met een beetje geluk krijg je dus niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Mja het zal nooit veel zijn. ¤65,- ofzo?
..okay, da's wel veel..![]()
[..]
Voor zover ik weet niet. Want op mijn teller stond toch écht 83 km/h en je mocht er 80.
Hoe cool is dat?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef fransbreda het volgende:
De foto opvragen
http://www.flitsservice.n(...)_algemeen.htm#item-8
definieer vlakbijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Tammeh het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die vlakbij de Burcht/Valkeniersplein wonen?
Eh. He?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
NICE. Ik kreeg namelijk de indruk dat ik de enige FOKker hier in de buurt was.
Precies: Eh. Huh?quote:
Je neemt me de woorden uit de digitale mond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |