Loop je met de pups richting de burcht of richting valkeniersplein?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Tammeh het volgende:
Definiëer Definiëer
Nou ehhh, ik ga de kou in met m'n pups.![]()
Geen van beiden. Ik liep van de Burcht weg, en dan langs het politiebureau Blauwe Kei, links de Lange Bedde in, over het grasveld langs 't Noutenhof, door het Groene Woud langs de flat, en dan weer naar rechts richting huis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Loop je met de pups richting de burcht of richting valkeniersplein?
Je bent er bijna joh. Even langs het immer stille koude Tilburg.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik liep van de Burcht weg, en dan langs het politiebureau Blauwe Kei, links de Lange Bedde in, over het grasveld langs 't Noutenhof, door het Groene Woud langs de flat, en dan weer naar rechts richting huis.
Heb je daar in de buurt nooit foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet waar het politiebureau is en waar de burcht is. Verder weet ik het niet.
Groetjes,
veldmuis
Volgende stop: Breda. Zit ondertussen Room Eleven te luisteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je bent er bijna joh. Even langs het immer stille koude Tilburg.
Preventief: Nee rizzo, we gaan niet nog even koffie drinken bij Fleur, ik ben niet over te halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgende stop: Breda. Zit ondertussen Room Eleven te luisteren.
Ik heb de straatnamen opgezocht op Google Mapsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet waar het politiebureau is en waar de burcht is. Verder weet ik het niet.
Groetjes,
veldmuis
Watjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, ik ben eigenlijk ook best wel moe. Ik ga linea recta naar huis, lekker slapen.
Ja daar, maar niet bekend dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Tammeh het volgende:
Erasmusplein bedoel je, Frans?
Google is your friend!quote:
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Kiwi, niks watje. Het wordt de laatste tijd al laat zat.
Daar ben je student voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Kiwi, niks watje. Het wordt de laatste tijd al laat zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |