niet mooi.quote:
Je moet je wel eerst registeren, no big deal.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.
nee. want je deeplinked naar dumpert en dat is traag.quote:
Denk liever aan die plaatjes hier in het topic!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef tha_rizzo het volgende:
(Denk aan Photoshop)
quote:
Breda #145. Waar iedereen tieten post?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk liever aan die plaatjes hier in het topic!
wat doet ziggo?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef veldmuis het volgende:
En waar ik de helft van de plaatjes niet kan zien omdat ziggo!
ik heb ook ziggo, maar afgezien van een storing eerder deze middag gaat het nu wel goed eigenlijkquote:
gatverdamme een vadsige zeugquote:
Niet erg vriendelijk van me, dus misschien is het gepast als ik dit even nuanceer. Ik vind dat ze er uit ziet als een aan crack verslaafde poolse straathoer. Goed mogelijk dat ze dat niet is, maar dat is de indruk die ik er van krijg.quote:
Ja sry he, ik was wat te gehaast.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Niet erg vriendelijk van me, dus misschien is het gepast als ik dit even nuanceer. Ik vind dat ze er uit ziet als een aan crack verslaafde poolse straathoer. Goed mogelijk dat ze dat niet is, maar dat is de indruk die ik er van krijg.
Bah.
een beetje te....quote:
quote:
Gevalletje te 'laat reageren'...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat komt omdat het adobe heet en niet adope
Voor elk nieuw topique een OP-Tieten-Plaatjequote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef fransbreda het volgende:
Zoek ff wat uit dan.
http://www.opendir.nl/
Adobe ken ik ook wel, ( reader, photo, flash) maar heb het gevoel dat dat te ingewikkeld voor em is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gevalletje te 'laat reageren'...
In de link staat gewoon "Adobe"
Klik maar, link is gekoppiepeest
Knipt en plakt dat simpel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan kan ik je niet helpen, ik ken qua bewegend beeld enkel "Adope Premiere".
Zelf ben ik meer van stilstaand beeld, ben daar dan ook meer in thuis
Geen flauw idee, ik ken het ook enkel van naam. Het is wel een groot pakket, met veel functies.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Knipt en plakt dat simpel?
Anders zoek ik em wel ff op, zowieso ter uitbreiding van mijn software collectie.
Ja wat heb ik nou aan dat het een groot pakket is, dat was mijn kerstpakket ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ken het ook enkel van naam. Het is wel een groot pakket, met veel functies.
Zelf ben ik meer van de Photoshop en Lightroom.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja wat heb ik nou aan dat het een groot pakket is, dat was mijn kerstpakket ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |