IJsvermaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:54 schreef Swiffer het volgende:
Op de Galderseweg, naast Bouvigne(ijsnogwat...)
Erg duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:32 schreef JDude het volgende:
Ik zag zelfs mensen schaatsen op dat kleine plasje water (nu ijs) tussen de Rondweg en de nieuwe voetbalvelden, daar net naast de A27.
Moet je maar niet in Etten-Leur wonenquote:
Langs de Zuidelijke. Net voor de snelweg. Als je richting snelweg rijdt aan de rechterkant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Er zijn sowieso twee rondwegen die richting de A27 lopen
Alleen kan ik me even niet voor de geest halen waar er voetbalvelden liggen (afgezien van 't NAC stadion)
Voor of na afslag waarbij je op de Claudius Prinsenlaan uitkomt? Want als 't daarna is, ligt er aan de rechterkant een klooster (nu St. Joost vol met alto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Langs de Zuidelijke. Net voor de snelweg. Als je richting snelweg rijdt aan de rechterkant..
Dat klooster/hippiecomplex ligt nog hendig ver van de weg af. Daar ligt dus nog een heel sportpark tussen. Aan de andere kant van de Claudius Prinsenlaan heb je dan nog de velden van Baronie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor of na afslag waarbij je op de Claudius Prinsenlaan uitkomt? Want als 't daarna is, ligt er aan de rechterkant een klooster (nu St. Joost vol met alto's)
Gaan die tot zover door? Die beginnen bij dat viaduct onder de rondweg bij die zijstraat van de Poolseweg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat klooster/hippiecomplex ligt nog hendig ver van de weg af. Daar ligt dus nog een heel sportpark tussen. Aan de andere kant van de Claudius Prinsenlaan heb je dan nog de velden van Baronie.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef veldmuis het volgende:
JDUUKSKE!! WE ZIJN DE NIEUWJAARSMEET VERGETEN
!!!!
Kut.
OHNOESquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef veldmuis het volgende:
JDUUKSKE!! WE ZIJN DE NIEUWJAARSMEET VERGETEN
!!!!
Kut.
Ja dat terrein is nog best groot!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gaan die tot zover door? Die beginnen bij dat viaduct onder de rondweg bij die zijstraat van de Poolseweg.
Ik denk ik doe ook ff helder, witteni?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef Dalamar het volgende:
Beter laat dan nooit.... iedereen hier een gelukkig nieuwjaar
Uhm, ik ga m'n kuukige lijfje behouden, dus sportschool blablabla, gezond eten (hoewel het vanaf morgen pas geldt, want dan is de vakantie voorbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou... het tempo is er wel uit zo te merken.
Kickstart: Hoe zit het dit jaar met de goede voornemens van de Bredase Fok!kers?
TS begint: ik heb nog een tentamen dat ik echt eens moet herkansen, dat ga ik dus dit komende blok doen. Verder mag ik nog wel wat vaker naar de sportschool om een echt goddelijke kiwi te worden, en moet 2009 het jaar worden waarin ik verhuis van een studentenkamertje naar een volledig zelfstandige residentie. (de overige kamers in het het huis veroveren is ook een optie, scheelt gedoe met verhuizen
)
help 'm effe een handjequote:Op zondag 4 januari 2009 10:49 schreef fransbreda het volgende:
De 3de dag dat ik door mijn klussende buurman gewekt word.
Zo'n klapjosti heb ik hier ook in de straat wonenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:49 schreef fransbreda het volgende:
De 3de dag dat ik door mijn klussende buurman gewekt word.
Adope Premiere CS4quote:Op zondag 4 januari 2009 16:22 schreef fransbreda het volgende:
Een maat van mij is zn filmpjes van niieuwjaar op de pc aan het zetten
Hij gebruikt hiervoor windows moviemaker maar er moet toch alwel een beter en gratis alternatief voor zijn?
Misschien kan ik meer vaart in het topic brengen...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik post tieten en er is al één reactie bijgekomen.
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Adope Premiere CS4
30 dagen helemaal gratis.
dat komt omdat het adobe heet en niet adopequote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Link doet het niet bij mij maar zal es zoeken,bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |