Oeh, scheelde niet veel.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef freecell het volgende:
Ow, hij was al, dan mag de mijne dicht
Ik houd niet van oliebollen,quote:
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan die megavuurpijlen die mijn stiefvader gekocht heeft af steken. En dan naar de plaatselijk discotheek omdat dit de enige nacht is dat het net als vroeger is.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn iedereens plannen voor 00:00?
Duh. Nogal obvious. Dat laatstequote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan die megavuurpijlen die mijn stiefvader gekocht heeft af steken. En dan naar de plaatselijk discotheek omdat dit de enige nacht is dat het net als vroeger is.
En Chips? Audrey Kitching is idd
Morgen is dus wel alles dicht?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Oh en bedankt supermarkten-vraag-beantwoorders! Zit ik eens niet zonder eten als alles dicht is.
Maar nu de vraag der vragen: heb je er wat aan?quote:
Dankje,quote:
Ja..quote:
We lopen een beetje achter.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja..
Bedankt ChipsZak.
Een nineties-party met Oud & Nieuw vind ik trouwens wel een beetje gek.
Terug in te tijd gaan op de avond van de jaarwisseling.
Toen ik vanmiddag lang het Hoge der Aa fietste lag de Aa daar open, was net een schip doorheen gevaren volgens mij. Verbindingskanaal, zuiderhaven en dan richting het noorden, een duidelijk spoor. Totaan de Noorderhavenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef achterop23 het volgende:
De mist is hier in het centrum toch aardig weg getrokken.
Ik hoop niet dat het zo legendarisch mistig was als vorig jaar. Wat een lol was dat.
De grachten zijn nu echt dicht! Op een paar eendenzwemplekken na
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh! Dan ga je niet echt lekker het nieuwe jaar in.
Had Taras vader toch gelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef teigan het volgende:
[..]
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haaris dus maar snel naar huis gegaan om het zoontje ook naar de eerste hulp te brengen, ze hadden geen flesvoeding ofzo liggen voor in geval van nood...
Dus daar was ze eigenlijk nog meer gestressed over..
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar zeg? Je hebt wel pech met die wielen van je..quote:
Wat dat betreft wel blij dat ik niet meer in vinkhuizen woonquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Gizmo112 het volgende:
en het is alweer dikke mik in Vinkhuizen en Paddepoel....
Wordt een gezellige nacht voorspel ik
the first decade of the second millenium.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:10 schreef Bob. het volgende:
Oja, vraag: hoe gaan ze dit noemen? Je hebt de sixties, seventies, etc. Wat is dit?
The naughts.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:10 schreef Bob. het volgende:
Oja, vraag: hoe gaan ze dit noemen? Je hebt de sixties, seventies, etc. Wat is dit?
Als het al zo was, zit je er wel een millennium naast.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
the first decade of the second millenium.
wat een stomme naam zeg! Nothingness, nonexistence...quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, stadjers!
[..]
The naughts.
We zijn ingehaald, ondanks alle spam inspanningen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
In welke provincie woon jij?Kijk hoe we voorlopen.
Hóe slecht.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn ingehaald, ondanks alle spam inspanningen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te vroeg getreurd, we staan weer gelijk.![]()
Zie je er ook zo uit?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:48 schreef JH87 het volgende:
Jeutje. Volgens mij leef ik nog.
Eigen schuld voor hem.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:52 schreef JH87 het volgende:
Ik durf nog niet in de spiegel te kijken. Maar ik voel me fysiek naar omstandigheden puik, terwijl ik net een huisgenoot tegenkwam die de hele nacht al op de wc lag. Arme jongen.
Werk is goed,quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:59 schreef teigan het volgende:
En, had iemand hier nog een staatslot? De hoofdprijs is in Groningen gevallen lees ik net....
quote:
Groningen was om 13:10 aan de beurt, dus waarschijnlijk de heliquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoorde rond 8 uur vanmorgen wel wat over ons huis komen maar daarbij dacht ik eerlijk gezegd aan de traumaheli
Ik ben vandaag nog 2 smeulende hoopjes tegengekomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef teigan het volgende:
De brandstapel bij ons voor de deur rookt nog steeds......
wel gehoord denk ik, maar niet gezien..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef MaxMark het volgende:
Heeft iemand toevallig nog de KLM-vliegtuigen over zien komen?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. 2cv en ik gaan straks schaatsen in het Noorderplansoen, meer mensen zin?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:00 schreef maok het volgende:
Oké, iedereen die zin heeft, vanaf een uurtje of 3 bij de vijfer bij de klimpiramide aan de zuidzijde bij het trappetje:
zie google maps
Heb ik dus wel gedaan. 2 keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef maok het volgende:
Schaatsen was tof, wel wat water op het ijs, dus je moest niet vallen.
foei, dat streepje!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
arme familie brandts-buijs, met hun gezellige gezelschap
Jawel dus!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef MaxMark het volgende:
Heeft iemand toevallig nog de KLM-vliegtuigen over zien komen?
Dat is vet irritant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef maok het volgende:
Goedemiddag, ik heb het gevoel dat ik al 3 weken vakantie heb maar het is maar net iets meer dan een week.
Nee, juist leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Het is meer omdat ik zoveel leuke dingen heb gedaan, 3x gelogeerd, 3x leuke kerkdiensten, 2x bij de familie Brandts Buijs langs, 2x geschaatst, heel vaak lekker gegeten, verschillende kerstborrels, paar naaiprojectjes gedaan, lekker geskate enz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je? De dagen gaan dan toch juist vet langzaam?
Vandaag, tot ik ga klimmen vananavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja oké. Wanneer neem je een dagje voor jezelf,?
Goed plan, als ik me straks nog verveel kan ik gaan schilderen (ook een sinterklaascadeau):quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef JH87 het volgende:
Ik ga uit pure verveling maar eens de uil in elkaar zetten die ik twee jaar geleden voor Sinterklaas heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Slimme keuze, je moet zo ongeveer vechten voor een plaatsjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb vandaag geen zin om naar de UB te gaan.
Heb j m al? PICSquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef JH87 het volgende:
Ik ga uit pure verveling maar eens de uil in elkaar zetten die ik twee jaar geleden voor Sinterklaas heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
House is trouwens nog wel op tv, iig in de herhaling op rtl5: http://www.mediacourant.nl/?p=7273quote:
Grappige was dat we eerst moesten blijven zitten van de receptie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef captain.lefteye het volgende:
Chaos hier in de UB! Bomvolle trappen en niemand die de nooduitgangen gebruikte. En het bandje bleef maar roepen: "please do not use the elevators"Nu heb ik wel een beter plekje als zonet
quote:GRONINGEN - Een groot deel van de stad Groningen werd vrijdagmiddag geveld door een stroomstoring.
In de wijken Vinkhuizen, Paddepoel, Selwerd en in de Oosterparkwijk en het noorden van de binnenstad viel rond vijf uur de stroom uit.
De oorzaak was een storing in een middenspaningsstation. Essent heeft de storing na ongeveer een kwartier verholpen.
quote:Vanavond: Unox Meisje in RTL Boulevard
Ze is gevonden
Het meisje dat vandaag een ware zoektocht ontketende, is vanavond in RTL Boulevard te zien. Gister deed ze mee aan de Nieuwjaarsduik in Egmond. Vandaag stond ze op de voorpagina van de Telegraaf.
In één klap is ze beroemd. Gehuld in bikini met Unox-muts trotseerde ze gisteren de kou. Vanavond geeft ze exclusief haar reactie op de commotie die is ontstaan.
Mag ik mij als leek afvragen hoe die dingen er bij hangen zonder bh?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het meisje met de dikke tieten komt bij rtl boulevard haar reactie geven.
Mocht iemand het meegekregen hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In jou handenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik mij als leek afvragen hoe die dingen er bij hangen zonder bh?
En vooral: over een jaar of tien?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hadden inderdaad geen stroom
En dat van KLM, die vliegtuigen. Ze bestaan 90 jaar dit jaar en deden een saluut aan Nederland door op bepaalde plekken (waaronder Nederland) met toestellen laag over te vliegen
Ik ben echt brakquote:
Niks van meegekregen, maar ze heeft inderdaad niet achteraan gestaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het meisje met de dikke tieten komt bij rtl boulevard haar reactie geven.
Mocht iemand het meegekregen hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Dat , maar toch moet ik er naar kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het wel een beetje overdone.
Bij de zeeman hebben ze vaak ook van die knutselpaketjes waar ook ogen bij zitten (van die paketjes met pompoentjes en pijpenragers) dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan bij pipoos (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef JH87 het volgende:
Die uil was verrekte ingewikkeld. Geen gebruikershandleiding, alleen dat papiertje met allemaal nummertjes.
Nu nog twee rammel-oogjes bij de Pipoos halen.
Doet je besseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeftquote:
niet eens, valt me enorm mee..quote:
hm, toen ik mijn armen omhoog moest doen voor het harsen begon ik ze toch wel te voelen..quote:
Doe iets nuttigs en bel mij even terug, ik krijg je voicemail. Als je binnen nu en 5 min belt, kunnen we nog naar het NK Sprint.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:38 schreef maok het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan schaatsen, maar het was net aan het regenen, ik ga dus toch maar iets nuttigs doen denk ik. Ik ben trouwens de hele ochtend al nuttig bezig geweest met vuurwerk opruimen.
Groeten aan mijn buurman Cquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Doe iets nuttigs en bel mij even terug, ik krijg je voicemail. Als je binnen nu en 5 min belt, kunnen we nog naar het NK Sprint.
We zijn toch niet gegaan, ik kijk het wel op tvquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef LadyDanae het volgende:
* LadyDanae meldt als inwoonster van Groningen!
Ook gezellig aan het doodvriezen in de Wijert.
Lekker.. Ik heb gisteren een appeltaart met mix van Granny's gemaakt... Was zeer goed te eten, de helft staat er nog.....quote:
weer van de kerk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:46 schreef maok het volgende:
Ik heb net pasta gegegeten van gisteren, en ik ga zo wraps maken voor morgen voor een buffet
jep, we eten altijd na de internationale dienst, iedereen neemt dan wat mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef teigan het volgende:
[..]
weer van de kerk?
Wij gaan zo karbonades en aardappels uit de oven eten.... En ik ga aan de spruitjes....
Ik ben bezig met de scriptie van de master Finance. Bijna klaar dus.quote:
Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:56 schreef 2cv het volgende:
Voor de mensen die de eerste dag van dit jaar op het ijs stonden: willen jullie foto's en/of filmpjes zien ? Laat het me even weten. PM maar wat mailadressen door ofzo.
Zelfde geldt voor de mensen die de dag er voor aan het skaten waren.
De Wijert!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef LadyDanae het volgende:
* LadyDanae meldt als inwoonster van Groningen!
Ook gezellig aan het doodvriezen in de Wijert.
Grappig, ik heb in De Wijert aan de V.K.Verschuurlaan gewoond, in zo'n haaks op de weg staande flat in het verlengde van: De Da Costastraat. En nu woon ik vlakbij het Noorderstationquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef LadyDanae het volgende:
Nieuw in dit topicHad dit subforum nog niet echt bekeken.
Ik woon sinds iets meer dan 2 jaar in Groningen. Eerst een tijdje (drie maanden) vlak achter station Noord, nu dus in de Wijert.
Leuk om hier te lezen wat er zoal in "mijn" stad gebeurd als ik niet oplet
Volgens mij zitten daar ook foto's van bij ons thuis tussenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:56 schreef 2cv het volgende:
Voor de mensen die de eerste dag van dit jaar op het ijs stonden: willen jullie foto's en/of filmpjes zien ? Laat het me even weten. PM maar wat mailadressen door ofzo.
Zelfde geldt voor de mensen die de dag er voor aan het skaten waren.
Grappigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef LadyDanae het volgende:
Ha Tara, ik weet toevallig waar je nu woont (lees al een tijd mee en zag de "hoera een jongen"-slinger hangen toen Leander geboren was) en dat is vlakbij waar ik eerst woonde! En die flat is tegenover mij
wtf,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En CZ, sluit alle browservensters af en start je browser opnieuw op
Waarschijnlijk instellingen voor lettertype ofzo veranderd, als je dan je browser opnieuw opent pakt hij de standaard-instellingen weerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
wtf,. Het hielp. Wat was er gebeurd dan ?
Nee, erinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zal zwaaien
Maar woon je nu naast de hotelschool dan?
Maar hoe kan het dan dat er een smiley op de tekst zat, of dat de smiley ineens ver weg stond,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk instellingen voor lettertype ofzo veranderd, als je dan je browser opnieuw opent pakt hij de standaard-instellingen weer
OK, ik houdt de ontwikkeling daar ook niet echt meer bij, wist ik veel dat de hotelschool daar weg wasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Nee, erinVia Carex, vandaag precies 2 jaar.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat er een smiley op de tekst zat, of dat de smiley ineens ver weg stond,!
Sorry! Had deze totaal over het hoofd gezien!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef LadyDanae het volgende:
Dan ken je mijn huis vast welHet witte pand naast de Shell.
Waar woon jij dan ongeveer?
Ahaha ja daar ergens,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:35 schreef LadyDanae het volgende:
Ooh ja die ken ik wel! Waar ook dat kapsalon zit wat er zo verwaarloost uit ziet!
ik heb hem 7 keer ontvangen nu....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:20 schreef 2cv het volgende:
Voor de fotofans: ik ben aan het klooien met het verzenden/mailen.
/fail.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef teigan het volgende:
Hm, correctie, ik heb het mailtje inmiddels 11 keer... Nu is het wel genoeg hoor....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sorry! Had deze totaal over het hoofd gezien!
Ik woon op de grens De Wijert - Helpman.
Bij de Aldi met de twee vijvers in de buurt,?
Nee, daar woonde Sebasser.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op de één of andere wazige manier heb ik altijd gedacht dat jij in De Hunze woonde
Waarom? Geen idee.
Jeps, maar toen buurvrouw E. en ik aan het schaatsen waren vanmorgen viel het nog wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:53 schreef LoudGirl het volgende:
Heul niet geschaatst vandaag. Het dooide
Bedank mijn geweldige virusscanner maar. Dat ding begon steeds opnieuw te scannen, maar geen idee of de foto's ook verstuurd weren. Volgens mij is het nu gestopt. Maar omdat ik geen idee had wat er aan e hand was heb ik de foto's ook maar even via mijn Gmail account verstuurd. Hopelijk maar 1 keerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:45 schreef teigan het volgende:
Hm, correctie, ik heb het mailtje inmiddels 11 keer... Nu is het wel genoeg hoor....
Whehe, inbox-overloadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef teigan het volgende:
Ik heb hem nu 13 keer ontvangen. Maar maar 1 keer van je gmail.
En dat is weer Renesitequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik dacht juist dat hij in Hoogkerk woonde.
Jahoor,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja goed hoor!
Fijn ge oud&nieuwed? Heb je alweer een nieuwe scharrel?
Tegenwoordig woont hij geloof ik ergens anders, Sebasser dus, maar dat ben ik precies vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En ik dacht juist dat hij in Hoogkerk woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |