quote:
Groningen was om 13:10 aan de beurt, dus waarschijnlijk de heliquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoorde rond 8 uur vanmorgen wel wat over ons huis komen maar daarbij dacht ik eerlijk gezegd aan de traumaheli
Ik ben vandaag nog 2 smeulende hoopjes tegengekomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:10 schreef teigan het volgende:
De brandstapel bij ons voor de deur rookt nog steeds......
wel gehoord denk ik, maar niet gezien..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef MaxMark het volgende:
Heeft iemand toevallig nog de KLM-vliegtuigen over zien komen?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:44 schreef maok het volgende:
Goedemorgen. 2cv en ik gaan straks schaatsen in het Noorderplansoen, meer mensen zin?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:00 schreef maok het volgende:
Oké, iedereen die zin heeft, vanaf een uurtje of 3 bij de vijfer bij de klimpiramide aan de zuidzijde bij het trappetje:
zie google maps
Heb ik dus wel gedaan. 2 keerquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:08 schreef maok het volgende:
Schaatsen was tof, wel wat water op het ijs, dus je moest niet vallen.
foei, dat streepje!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
arme familie brandts-buijs, met hun gezellige gezelschap
Jawel dus!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef MaxMark het volgende:
Heeft iemand toevallig nog de KLM-vliegtuigen over zien komen?
Dat is vet irritant.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:12 schreef maok het volgende:
Goedemiddag, ik heb het gevoel dat ik al 3 weken vakantie heb maar het is maar net iets meer dan een week.
Nee, juist leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Het is meer omdat ik zoveel leuke dingen heb gedaan, 3x gelogeerd, 3x leuke kerkdiensten, 2x bij de familie Brandts Buijs langs, 2x geschaatst, heel vaak lekker gegeten, verschillende kerstborrels, paar naaiprojectjes gedaan, lekker geskate enz.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je? De dagen gaan dan toch juist vet langzaam?
Vandaag, tot ik ga klimmen vananavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja oké. Wanneer neem je een dagje voor jezelf,?
Goed plan, als ik me straks nog verveel kan ik gaan schilderen (ook een sinterklaascadeau):quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef JH87 het volgende:
Ik ga uit pure verveling maar eens de uil in elkaar zetten die ik twee jaar geleden voor Sinterklaas heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Slimme keuze, je moet zo ongeveer vechten voor een plaatsjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:17 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen. Ik heb vandaag geen zin om naar de UB te gaan.
Heb j m al? PICSquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:47 schreef JH87 het volgende:
Ik ga uit pure verveling maar eens de uil in elkaar zetten die ik twee jaar geleden voor Sinterklaas heb gekregen.![]()
[ afbeelding ]
House is trouwens nog wel op tv, iig in de herhaling op rtl5: http://www.mediacourant.nl/?p=7273quote:
Grappige was dat we eerst moesten blijven zitten van de receptie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef captain.lefteye het volgende:
Chaos hier in de UB! Bomvolle trappen en niemand die de nooduitgangen gebruikte. En het bandje bleef maar roepen: "please do not use the elevators"Nu heb ik wel een beter plekje als zonet
quote:GRONINGEN - Een groot deel van de stad Groningen werd vrijdagmiddag geveld door een stroomstoring.
In de wijken Vinkhuizen, Paddepoel, Selwerd en in de Oosterparkwijk en het noorden van de binnenstad viel rond vijf uur de stroom uit.
De oorzaak was een storing in een middenspaningsstation. Essent heeft de storing na ongeveer een kwartier verholpen.
quote:Vanavond: Unox Meisje in RTL Boulevard
Ze is gevonden
Het meisje dat vandaag een ware zoektocht ontketende, is vanavond in RTL Boulevard te zien. Gister deed ze mee aan de Nieuwjaarsduik in Egmond. Vandaag stond ze op de voorpagina van de Telegraaf.
In één klap is ze beroemd. Gehuld in bikini met Unox-muts trotseerde ze gisteren de kou. Vanavond geeft ze exclusief haar reactie op de commotie die is ontstaan.
Mag ik mij als leek afvragen hoe die dingen er bij hangen zonder bh?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het meisje met de dikke tieten komt bij rtl boulevard haar reactie geven.
Mocht iemand het meegekregen hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In jou handenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik mij als leek afvragen hoe die dingen er bij hangen zonder bh?
En vooral: over een jaar of tien?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hadden inderdaad geen stroom
En dat van KLM, die vliegtuigen. Ze bestaan 90 jaar dit jaar en deden een saluut aan Nederland door op bepaalde plekken (waaronder Nederland) met toestellen laag over te vliegen
Ik ben echt brakquote:
Niks van meegekregen, maar ze heeft inderdaad niet achteraan gestaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het meisje met de dikke tieten komt bij rtl boulevard haar reactie geven.
Mocht iemand het meegekregen hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Dat , maar toch moet ik er naar kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef JH87 het volgende:
Ik vind het wel een beetje overdone.
Bij de zeeman hebben ze vaak ook van die knutselpaketjes waar ook ogen bij zitten (van die paketjes met pompoentjes en pijpenragers) dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan bij pipoos (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef JH87 het volgende:
Die uil was verrekte ingewikkeld. Geen gebruikershandleiding, alleen dat papiertje met allemaal nummertjes.
Nu nog twee rammel-oogjes bij de Pipoos halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |