House is trouwens nog wel op tv, iig in de herhaling op rtl5: http://www.mediacourant.nl/?p=7273quote:
Grappige was dat we eerst moesten blijven zitten van de receptie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:26 schreef captain.lefteye het volgende:
Chaos hier in de UB! Bomvolle trappen en niemand die de nooduitgangen gebruikte. En het bandje bleef maar roepen: "please do not use the elevators"Nu heb ik wel een beter plekje als zonet
quote:GRONINGEN - Een groot deel van de stad Groningen werd vrijdagmiddag geveld door een stroomstoring.
In de wijken Vinkhuizen, Paddepoel, Selwerd en in de Oosterparkwijk en het noorden van de binnenstad viel rond vijf uur de stroom uit.
De oorzaak was een storing in een middenspaningsstation. Essent heeft de storing na ongeveer een kwartier verholpen.
quote:Vanavond: Unox Meisje in RTL Boulevard
Ze is gevonden
Het meisje dat vandaag een ware zoektocht ontketende, is vanavond in RTL Boulevard te zien. Gister deed ze mee aan de Nieuwjaarsduik in Egmond. Vandaag stond ze op de voorpagina van de Telegraaf.
In één klap is ze beroemd. Gehuld in bikini met Unox-muts trotseerde ze gisteren de kou. Vanavond geeft ze exclusief haar reactie op de commotie die is ontstaan.
Mag ik mij als leek afvragen hoe die dingen er bij hangen zonder bh?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Het meisje met de dikke tieten komt bij rtl boulevard haar reactie geven.
Mocht iemand het meegekregen hebben.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |