abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:17:25 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_64568890
Laatst zat ik bij een kennis in (was een vrouw, even voor de beeldvorming) die echt absoluut megaslecht reed. Niet zomaar slecht, nee echt zo beroerd dat je gewoon pitjes zit te schijten in de passagiersstoel
Voortdurend praten, snel optrekken, onverantwoord hard rijden, heel dicht langs geparkeerde autos, met een rotgang zo langs zebrapaden, en, nog het ergste: niet koersvast, waarbij de weg grofweg gevolgd wordt met constante snelle stuurcorrectie's, die je steeds links rechts in de stoel doet verschuiven . Echt om misselijk van te worden.

Ik stond op het punt om te roepen 'stop ik wil eruit', had het zweet over mn rug lopen.
Dat ze zelden een aanrijding heeft ligt puur aan het anticiperend vermogen van de medeweggebruikers.

Zijn er mensen bij wie jij al bij voorbaat niet instapt ook al betekent dat verder moeten treinen of moeten overnachten?
pi_64569017
pitjes schijten??
You dream it, I live it.
pi_64569069
Een vriend van me kan totaal niet inschatten wat een gepaste rijstijl is bij een bepaalde situatie. Op een lege snelweg kan hij rustig 100 gaan tuffen en bij een versmalling vanwege wegwerkzaamheden ragt hij er opeens met 200 doorheen. Echt te zot voor woorden. Geen idee waar hij z'n rijbewijs gehaald heeft, maar 't zat vast bij z'n kindermenu.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_64569153
Ik ken iemand die het asociaal vind om met 120 km/u in te voegen op de snelweg en dit daarom met 70 doet :S
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_64569170
Die zouden ze dus per direct z'n rijbewijs moeten innemen. Opzettelijk gevaarlijk en bevorderend voor files.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_64569183
even dit topic aan 2cv doorsturen
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:29:29 #7
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64569206
Ik zat vorige week bij een JONGEN in de auto die het maar niet lukte om goed te kunnen fileparkeren.
pi_64569252
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zat vorige week bij een JONGEN in de auto die het maar niet lukte om goed te kunnen fileparkeren.
Kan ik ook niet goed. Heb een eigen oprit thuis (en garage, pats pats ) en hier in Fryslân hebben we gewoon genoeg ruimte, dat je niet zo hoeft te zeiken met parkeren. Ik doe alleen aan fileparkeren in de randstad.
pi_64569379
Ik stap niet in een plastic kermisuitziende Golf met een "stoere", scheefzittende, petjesdragende bestuurder.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_64569823
tellen bus chaufeurs ook mee ?

heb namelijk bijna 3 keer in de sloot gelegen met de bus toen ik iemand op ging zoeken in verwegistan ( lees nieuwveen )
ik had toen nog geen rijbewijs dus moest wel met de trein en bus maar damn die kerel reed gewoon met 50 ( was dan wel de max snelheid ) door een al veels te smalle weg met ook nog eens tig geparkeerde auto's aan de de kanten en een sloot aan de anderekant .
en om het nog erger te maken kwamen er soms nog tegenliggers ook en hij bleed gewoon 50 rijden ,
dat we niet de sloot in zijn gereden is een wonder want het was af en toe zo close
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_64569949
Hier woont iemand die heeft al twee volvo V50's naar de klote gereden, op de domste manieren ook.

1. zat met tom tom te kloten, frontaal op iemand.
2. stond op de matrixborden een snelheid van 90->70->50 en rustig met 100 door blijven karren, even iets pakken uit het handschoenenkastje en met een snelheid van 90 km op iemand rijden.

Beide keren had hij niks, maar zulke prutsers moet je hun rijbewijs afnemen, en nooit meer teruggeven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64569955
Bij een vriendin van me.

Ze rijdt zo'n nieuwe C30 met vrij zware dieselmotor in, dus op zich kan die auto wel wat hebben, maar ze ging er gewoon over.

Een straat waar je 50 mag reed ze gewoon 90 door, deed ze het spiegeltje naar beneden om haar wimperdings (zo die zwarte borsteltjes) op te doen. in plaats van met 1 hand het stuur vast te houden en met het andere de makeup te doen, hield ze haar stuur niet eens vast (in ene hand het dekseltje, in andere hand dat borsteltje) en deed ze dan nog 1 oog dicht om beter te kunnen opbrengen.
Combineer deze niet al te ideale rijstijl nog met verkeersdrempels

Heb toen heel subtiel haar versnellingsbak in N gezet & haar gemeld dat ik ofwel reed, of dat ze anders alleen kon voortrijden. Haar antwoord; 't zou me verwonderen als jij niet met me mee naar huis wil rijden. Ben maar blijven zitten & me gesust met de gedachte dat ik minimaal 3 airbags had voor mij alleen

edit; nog eentje van mezelf en twee anderen; komen we terug bij het studentecafé en die eerste vriend wil in parkeren; rijdt achteruit in het parkeervak in maar rijdt tegen het ene paaltje, ziet dat hij er niet in kan & rijdt weg waarbij hij de voor hem staande fiat tikt. Tweede vriend probeert dat ook, rijdt tegen hetzelfde paaltje, probeert eruit te rijden & tikt de fiat voor ons & rijdt dan weg. Ik moet uiteraard bewijzen dat ik met mijn uberlete parkingsskillz daar wel in kan parkeren, maak hetzelfde maneuver (raak dus ook hetzelfde paaltje & de fiat) en rij weg.

Blijkt dat er ons een hoop volk bezig gezien heeft. . Blijkt dat die parkeerplaats in de volgende vorm is; |____\. Dat dat andere paaltje niet recht achter dat ene staat hadden we allemaal over het hoofd gezien, dus geen enkele van onze auto's paste daar zelfs maar in

[ Bericht 23% gewijzigd door Athmozz op 02-01-2009 00:06:40 ]
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_64570101
Eigenlijk zit ik gewoon bij iedereen relaxed in de auto
pi_64570273
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk zit ik gewoon bij iedereen relaxed in de auto
Ken je het filmpje van de poolse barbie met haar eerste rijles...daar wil ik later niet mee in de auto zitten
Top 5 China producten
pi_64570386
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ken je het filmpje van de poolse barbie met haar eerste rijles...daar wil ik later niet mee in de auto zitten
nee do post
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_64570496
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nee, post eens
pi_64570514
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee do post
Eerste rijles
En daar zit Irritatie100 wel relaxed mee in de auto, het zal me benieuwen
Top 5 China producten
pi_64570535
Toen een gozertje dat net een maand zijn rijbewijs had 160 reed op een smal landweggetje en achterom ging zitten om mij te vertellen dat de remmen van die auto verneukt waren... heb ik 'm wel even uitgescholden...
pi_64570551
Is wel een huillie topic dit
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 00:28:04 #20
25682 2cv
Niet subtiel
pi_64570609
Ik rijd prima. Ik heb mijn eerste auto slechts 2 keer totall-loss gereden (ben nu bezig met het repareren/restaureren van het ding) en mijn 2e auto heb ik kapot gereden op een opel. Schuld van de opel natuurlijk

Mijn grootste euvel is dat ik soms niet goed op let. Daar wijt ik al mijn ongelukken aan. Niet aan asociaal/raar weggedrag. Dat wil niet zeggen dat mijn weggedrag verder vlekkeloos is
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_64570611
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef rene90 het volgende:

[..]

Eerste rijles
Ok ok, daar niet.
Maar ik heb het dan ook alleen over mensen die al over hun rijbewijs beschikken he
pi_64570895
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 @ 00:24 schreef rene90 het volgende:

[..]

Eerste rijles
Lijkt me geacteerd. Niet dat ik ooit in polen geweest ben, maar ik neem toch aan dat ze daar ook éérst een industrie terrein opzoeken om wat voertuigbeheersing te oefenen, ipv direct het stadscentrum in te scheuren
pi_64570950
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef 2cv het volgende:
Ik rijd prima. Ik heb mijn eerste auto slechts 2 keer totall-loss gereden (ben nu bezig met het repareren/restaureren van het ding) en mijn 2e auto heb ik kapot gereden op een opel. Schuld van de opel natuurlijk

Mijn grootste euvel is dat ik soms niet goed op let. Daar wijt ik al mijn ongelukken aan. Niet aan asociaal/raar weggedrag. Dat wil niet zeggen dat mijn weggedrag verder vlekkeloos is
Weet je die meeting nog van vorige week? Dat we met 3 auto's warne? één met 4 man er in op elkaar gepropt, één met 3 man er in, en één waar jij alleen in zat?

Je rijdt als een natte krant
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2009 @ 00:39:05 #24
25682 2cv
Niet subtiel
pi_64570979
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Weet je die meeting nog van vorige week? Dat we met 3 auto's warne? één met 4 man er in op elkaar gepropt, één met 3 man er in, en één waar jij alleen in zat?

Je rijdt als een natte krant
Heb jij jezelf wel eens zien rijden dan ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_64570988
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Lijkt me geacteerd. Niet dat ik ooit in polen geweest ben, maar ik neem toch aan dat ze daar ook éérst een industrie terrein opzoeken om wat voertuigbeheersing te oefenen, ipv direct het stadscentrum in te scheuren
Ga naar polen Serieus geniaal, je lahct je dood in ene blinde bocht op een tweebaansweg met 3 auto's naast elkaar door de bocht Ik ben er eenhalve dag geweest, en heb meer idiote verkeerssituaties gezien dan in 25 jaar in Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')