Bij een vriendin van me.
Ze rijdt zo'n nieuwe C30 met vrij zware dieselmotor in, dus op zich kan die auto wel wat hebben, maar ze ging er gewoon over.
Een straat waar je 50 mag reed ze gewoon 90 door, deed ze het spiegeltje naar beneden om haar wimperdings (zo die zwarte borsteltjes) op te doen. in plaats van met 1 hand het stuur vast te houden en met het andere de makeup te doen, hield ze haar stuur niet eens vast (in ene hand het dekseltje, in andere hand dat borsteltje) en deed ze dan nog 1 oog dicht om beter te kunnen opbrengen.
Combineer deze niet al te ideale rijstijl nog met verkeersdrempels
Heb toen heel subtiel haar versnellingsbak in N gezet & haar gemeld dat ik ofwel reed, of dat ze anders alleen kon voortrijden. Haar antwoord; 't zou me verwonderen als jij niet met me mee naar huis wil rijden. Ben maar blijven zitten & me gesust met de gedachte dat ik minimaal 3 airbags had voor mij alleen
edit; nog eentje van mezelf en twee anderen; komen we terug bij het studentecafé en die eerste vriend wil in parkeren; rijdt achteruit in het parkeervak in maar rijdt tegen het ene paaltje, ziet dat hij er niet in kan & rijdt weg waarbij hij de voor hem staande fiat tikt. Tweede vriend probeert dat ook, rijdt tegen hetzelfde paaltje, probeert eruit te rijden & tikt de fiat voor ons & rijdt dan weg. Ik moet uiteraard bewijzen dat ik met mijn uberlete parkingsskillz

daar wel in kan parkeren, maak hetzelfde maneuver (raak dus ook hetzelfde paaltje & de fiat) en rij weg.
Blijkt dat er ons een hoop volk bezig gezien heeft.

. Blijkt dat die parkeerplaats in de volgende vorm is; |____\. Dat dat andere paaltje niet recht achter dat ene staat hadden we allemaal over het hoofd gezien, dus geen enkele van onze auto's paste daar zelfs maar in
[ Bericht 23% gewijzigd door Athmozz op 02-01-2009 00:06:40 ]