Kan ik ook niet goed. Heb een eigen oprit thuis (en garage, pats patsquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zat vorige week bij een JONGEN in de auto die het maar niet lukte om goed te kunnen fileparkeren.
Ken je het filmpje van de poolse barbie met haar eerste rijles...daar wil ik later niet mee in de auto zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk zit ik gewoon bij iedereen relaxed in de auto
nee do postquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ken je het filmpje van de poolse barbie met haar eerste rijles...daar wil ik later niet mee in de auto zitten
Nee, post eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ken je het filmpje van de poolse barbie met haar eerste rijles...daar wil ik later niet mee in de auto zitten
Ok ok, daar niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerste rijles
En daar zit Irritatie100 wel relaxed mee in de auto, het zal me benieuwen
Lijkt me geacteerd. Niet dat ik ooit in polen geweest ben, maar ik neem toch aan dat ze daar ook éérst een industrie terrein opzoeken om wat voertuigbeheersing te oefenen, ipv direct het stadscentrum in te scheurenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 00:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerste rijles
Weet je die meeting nog van vorige week? Dat we met 3 auto's warne? één met 4 man er in op elkaar gepropt, één met 3 man er in, en één waar jij alleen in zat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef 2cv het volgende:
Ik rijd prima. Ik heb mijn eerste auto slechts 2 keer totall-loss gereden (ben nu bezig met het repareren/restaureren van het ding) en mijn 2e auto heb ik kapot gereden op een opel. Schuld van de opel natuurlijk![]()
Mijn grootste euvel is dat ik soms niet goed op let. Daar wijt ik al mijn ongelukken aan. Niet aan asociaal/raar weggedrag. Dat wil niet zeggen dat mijn weggedrag verder vlekkeloos is
Heb jij jezelf wel eens zien rijden dan ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je die meeting nog van vorige week? Dat we met 3 auto's warne? één met 4 man er in op elkaar gepropt, één met 3 man er in, en één waar jij alleen in zat?![]()
Je rijdt als een natte krant
Ga naar polenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lijkt me geacteerd. Niet dat ik ooit in polen geweest ben, maar ik neem toch aan dat ze daar ook éérst een industrie terrein opzoeken om wat voertuigbeheersing te oefenen, ipv direct het stadscentrum in te scheuren
Jazekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens zien rijden dan ?
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JazekerIk rijd ook niet altijd netjes. Maar ik kan het wel, als ik wil
ik ben in hongarije geweest maar daar rijden ze ook zooooo gevaarlijk he .quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Lijkt me geacteerd. Niet dat ik ooit in polen geweest ben, maar ik neem toch aan dat ze daar ook éérst een industrie terrein opzoeken om wat voertuigbeheersing te oefenen, ipv direct het stadscentrum in te scheuren
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerste rijles
Grappig filmpje ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerste rijles
Engquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
waarbij de weg grofweg gevolgd wordt met constante snelle stuurcorrectie's
Ben ik niet helemaal met je eens, of ik ben gewoon heel wat gewend. Ik heb 1x een flinke afstand met 2cv afgelegd en vond dat dat (op het einde na), prima ging. De hele reis heeft hij best normaal gereden. Alleen die laatste 50 meter, daar had hij even beter moeten kijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Rijbewijs direct intrekken. Komaan, je kan toch gewoon voor je kijken als je aan het rijden bent? Het is je werk en het vraagt al zowat niets van intelligentie om met een vrachtwagen te rijden, is het dan zo moeilijk om gewoon voor je te kijken en een beetje te zitten opletten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
- Met vrachtwagen op de A44 (bij Rijnsburg) op andere kant letten en dus niet file voor je in de gaten hebben. Uit pure noodzaak was ik dus dolblij dat de linker weghelft was afgezet, waardoor ik die kon bereiken door een paar pionnetjes op te offeren. Schrikmomentje, geen schade.
- Zelfde idee op de A4 met een trailer. Dit keer ook afgesloten weghelft alleen zonder pionnetjes. Dit keer had ik ook de volle ruimte wél nodig, want ik stond een meter voorbij de achterkant naast de automobilist. Met een verontschuldigende blik en hand even excuus aangeboden via gebaren. Hij was al lang blij niet opgevouwen te zijn
Tof filmpje. Die rij-instructeur zit zonder gordel naast haar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerste rijles
Bovendien lijkt het me dat er niet standaard een camarawagen achter de lesauto meerijdt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klopt ook, zeker gezien de kwaliteit van het filmwerk te goed is ervoor. Ik heb ook wel eens achter een vriendin gereden die haar eerste rijles had om de boel te filmen (levert hilarische momenten op achterafquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bovendien lijkt het me dat er niet standaard een camarawagen achter de lesauto meerijdt.
Hallo. Ook een vrachtwagenchauffeur hier. Ik vind je eerlijk gezegd een prutser, je let niet op enzo.Twee keer bijna een file indenderen is nooit grappig. En dan ook nog zeggen dat je één van de betere chauffeurs ben. Dan vraag ik me af hoe zo'n gigantische plaat je voor je kop hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
Voordat het forum plat ging had ik hier een hele lap tekst staan. Hopelijk ben ik het meeste niet vergeten
Mijn blunders:
Een heleboel.
Ik durf wel te beweren dat ik een van de betere chauffeurs ben. Ik weet wat kan en niet kan, rij over het algemeen zoals ik poker (Tight/aggressive). Ik doe rustig als het niet kan, en ik ga als ik kan. Wat ik wel merk, is dat mijn ervaringen als vrachtwagenchauffeur heel erg helpt om inzicht te krijgen in verkeerssituaties.
Normaal nodig ik je graag uit in mijn cabine. Helaas ben je volgens mij een Belg en is dat een flink stuk rijden. Vind het erg jammer dat je direct alweer mij in een hokje probeert te proppen onder het motto van chauffeur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Rijbewijs direct intrekken. Komaan, je kan toch gewoon voor je kijken als je aan het rijden bent? Het is je werk en het vraagt al zowat niets van intelligentie om met een vrachtwagen te rijden, is het dan zo moeilijk om gewoon voor je te kijken en een beetje te zitten opletten?
Onlangs ook zo'n chauffeur in de file tegen mijn koffer gehad. 6x had hij nodig om te beseffen dat er voor hem een auto stond waar hij dus tegen aan het botsen was, maar hij kon me wel een koffie aanbieden want hij had juist nieuwe koffie gezet... Normaal laat ik voor een deukje geen politie komen, maar toen heb ik toch een uitzondering gemaakt, de politie laten komen (levert hem minimaal nog een extra uur vertraging op) en verklaard dat hij me wél toevallig vlak na het ongeluk koffie kon aanbieden die hij juist gezet had, en dat hij toch een meter of 10 nodig gehad had om te beseffen dat er voor zijn vrachtwagen een andere auto stond. Ik hoop van ganser harte dat zijn rijbewijs ingetrokken is, of dat hij een paar maandjes mag gaan rijden om zijn boete terug te betalen (en BE kennende zal hij er sowieso niet voor minder dan 1000¤ vanaf gekomen zijn, en zal er een mooie vermelding op zijn strafblad staan.) Dergelijk volk moet niet op de baan zitten.
En de instructeur draagt geen eens een gordelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bovendien lijkt het me dat er niet standaard een camarawagen achter de lesauto meerijdt.
Het is 2 keer gebeurt in die 3 jaar tijd. Ik ben er niet trots op, maar kom er wel eerlijk voor uit. Ik let er nu nog meer op om niet versuft achter het stuur te zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hallo. Ook een vrachtwagenchauffeur hier. Ik vind je eerlijk gezegd een prutser, je let niet op enzo.Twee keer bijna een file indenderen is nooit grappig. En dan ook nog zeggen dat je één van de betere chauffeurs ben. Dan vraag ik me af hoe zo'n gigantische plaat je voor je kop hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |