Oeh, scheelde niet veel.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef freecell het volgende:
Ow, hij was al, dan mag de mijne dicht
Ik houd niet van oliebollen,quote:
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan die megavuurpijlen die mijn stiefvader gekocht heeft af steken. En dan naar de plaatselijk discotheek omdat dit de enige nacht is dat het net als vroeger is.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn iedereens plannen voor 00:00?
Duh. Nogal obvious. Dat laatstequote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan die megavuurpijlen die mijn stiefvader gekocht heeft af steken. En dan naar de plaatselijk discotheek omdat dit de enige nacht is dat het net als vroeger is.
En Chips? Audrey Kitching is idd
Morgen is dus wel alles dicht?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Oh en bedankt supermarkten-vraag-beantwoorders! Zit ik eens niet zonder eten als alles dicht is.
Maar nu de vraag der vragen: heb je er wat aan?quote:
Dankje,quote:
Ja..quote:
We lopen een beetje achter.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja..
Bedankt ChipsZak.
Een nineties-party met Oud & Nieuw vind ik trouwens wel een beetje gek.
Terug in te tijd gaan op de avond van de jaarwisseling.
Toen ik vanmiddag lang het Hoge der Aa fietste lag de Aa daar open, was net een schip doorheen gevaren volgens mij. Verbindingskanaal, zuiderhaven en dan richting het noorden, een duidelijk spoor. Totaan de Noorderhavenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef achterop23 het volgende:
De mist is hier in het centrum toch aardig weg getrokken.
Ik hoop niet dat het zo legendarisch mistig was als vorig jaar. Wat een lol was dat.
De grachten zijn nu echt dicht! Op een paar eendenzwemplekken na
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh! Dan ga je niet echt lekker het nieuwe jaar in.
Had Taras vader toch gelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef teigan het volgende:
[..]
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haaris dus maar snel naar huis gegaan om het zoontje ook naar de eerste hulp te brengen, ze hadden geen flesvoeding ofzo liggen voor in geval van nood...
Dus daar was ze eigenlijk nog meer gestressed over..
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar zeg? Je hebt wel pech met die wielen van je..quote:
Wat dat betreft wel blij dat ik niet meer in vinkhuizen woonquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Gizmo112 het volgende:
en het is alweer dikke mik in Vinkhuizen en Paddepoel....
Wordt een gezellige nacht voorspel ik
the first decade of the second millenium.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:10 schreef Bob. het volgende:
Oja, vraag: hoe gaan ze dit noemen? Je hebt de sixties, seventies, etc. Wat is dit?
The naughts.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:10 schreef Bob. het volgende:
Oja, vraag: hoe gaan ze dit noemen? Je hebt de sixties, seventies, etc. Wat is dit?
Als het al zo was, zit je er wel een millennium naast.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:23 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
the first decade of the second millenium.
wat een stomme naam zeg! Nothingness, nonexistence...quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, stadjers!
[..]
The naughts.
We zijn ingehaald, ondanks alle spam inspanningen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
In welke provincie woon jij?Kijk hoe we voorlopen.
Hóe slecht.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn ingehaald, ondanks alle spam inspanningen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te vroeg getreurd, we staan weer gelijk.![]()
Zie je er ook zo uit?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:48 schreef JH87 het volgende:
Jeutje. Volgens mij leef ik nog.
Eigen schuld voor hem.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:52 schreef JH87 het volgende:
Ik durf nog niet in de spiegel te kijken. Maar ik voel me fysiek naar omstandigheden puik, terwijl ik net een huisgenoot tegenkwam die de hele nacht al op de wc lag. Arme jongen.
Werk is goed,quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:59 schreef teigan het volgende:
En, had iemand hier nog een staatslot? De hoofdprijs is in Groningen gevallen lees ik net....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |