Dankje,quote:
Ja..quote:
We lopen een beetje achter.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja..
Bedankt ChipsZak.
Een nineties-party met Oud & Nieuw vind ik trouwens wel een beetje gek.
Terug in te tijd gaan op de avond van de jaarwisseling.
Toen ik vanmiddag lang het Hoge der Aa fietste lag de Aa daar open, was net een schip doorheen gevaren volgens mij. Verbindingskanaal, zuiderhaven en dan richting het noorden, een duidelijk spoor. Totaan de Noorderhavenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef achterop23 het volgende:
De mist is hier in het centrum toch aardig weg getrokken.
Ik hoop niet dat het zo legendarisch mistig was als vorig jaar. Wat een lol was dat.
De grachten zijn nu echt dicht! Op een paar eendenzwemplekken na
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh! Dan ga je niet echt lekker het nieuwe jaar in.
Had Taras vader toch gelijkquote:Op woensdag 31 december 2008 18:01 schreef teigan het volgende:
[..]
nog vervelender was dat ze borstvoeding geeft, en haar ouders pasten op haar zoontje(10 weken), en ze moest dus eigenlijk op een bepaalde tijd thuiszijn... Haaris dus maar snel naar huis gegaan om het zoontje ook naar de eerste hulp te brengen, ze hadden geen flesvoeding ofzo liggen voor in geval van nood...
Dus daar was ze eigenlijk nog meer gestressed over..
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar zeg? Je hebt wel pech met die wielen van je..quote:
Wat dat betreft wel blij dat ik niet meer in vinkhuizen woonquote:Op woensdag 31 december 2008 17:13 schreef Gizmo112 het volgende:
en het is alweer dikke mik in Vinkhuizen en Paddepoel....
Wordt een gezellige nacht voorspel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |