Doet je besseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeftquote:
niet eens, valt me enorm mee..quote:
hm, toen ik mijn armen omhoog moest doen voor het harsen begon ik ze toch wel te voelen..quote:
Doe iets nuttigs en bel mij even terug, ik krijg je voicemail. Als je binnen nu en 5 min belt, kunnen we nog naar het NK Sprint.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:38 schreef maok het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan schaatsen, maar het was net aan het regenen, ik ga dus toch maar iets nuttigs doen denk ik. Ik ben trouwens de hele ochtend al nuttig bezig geweest met vuurwerk opruimen.
Groeten aan mijn buurman Cquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Doe iets nuttigs en bel mij even terug, ik krijg je voicemail. Als je binnen nu en 5 min belt, kunnen we nog naar het NK Sprint.
We zijn toch niet gegaan, ik kijk het wel op tvquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef LadyDanae het volgende:
* LadyDanae meldt als inwoonster van Groningen!
Ook gezellig aan het doodvriezen in de Wijert.
Lekker.. Ik heb gisteren een appeltaart met mix van Granny's gemaakt... Was zeer goed te eten, de helft staat er nog.....quote:
weer van de kerk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:46 schreef maok het volgende:
Ik heb net pasta gegegeten van gisteren, en ik ga zo wraps maken voor morgen voor een buffet
jep, we eten altijd na de internationale dienst, iedereen neemt dan wat mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef teigan het volgende:
[..]
weer van de kerk?
Wij gaan zo karbonades en aardappels uit de oven eten.... En ik ga aan de spruitjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |