quote:Op woensdag 5 november 2008 10:32 schreef Marie-P het volgende:
ja ik ook hier,
kreeg een tip dat er aardig wat over mijn prive leven werd gepost op dit forum, helaas is het ook zo,
ben er niet blij mee. ook al weten andere mensen niet wie ik ben, breda is niet groot.....
dus tip aan de andere forummers, vraag eerst aan degene of het oke is dat je het weg mag zetten!!!
ben eigenlijk gewoon te pissed om te tikken,
nog een fijne dag allemaal
Blijf je ook buiten het topic, of valt jouw pracht ook niet te beschrijven?quote:
Danku, dankuquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Het zal wel, prachtige TT. Laten we het gezellig houden hm.
* Kuukske tekent presentielijstje af.quote:
Welkomquote:Op woensdag 5 november 2008 11:20 schreef Marie-P het volgende:
geen probleem hoa:
23 jaartjes oud (voel me nu een wijf van 80) interesses......muziek en auto's.......haagpoort is het wijkkie!!!
en de foto ging idd niet zo vlot gisteren hahahaha
t is Sint, Piet EN Amerigo *lol* Ik wil ookquote:
Ze is 4 (en een half).quote:
de een noemt het zeikstralen de ander noemt het voor zichzelf opkomen en mening geven, en ik ga geen discussie uit de weg.......quote:Op woensdag 5 november 2008 11:35 schreef BossFight het volgende:
Maar die nieuwe aanwinst loopt te zeikstralen dat haar prive leven op internet is gepleurd? In deze reeks of wat?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje is ook weer scherp en oplettend geweest...
Het is nu 11 maanden geleden dat de Sint in het land is geweest. Afgelopen vrijdag zitten we wat de zappen en we komen langs De Wereld Draait Door. Wie zit daar? Marc Marie Huijbregts (voor de niet-kenners, dat is de Sorry Piet in de Club van Sinterklaas).
M'n dochtertje: "dat is zwarte piet". Dan probeer je er wat omheen te lullen dat het misschien z'n broer is of iemand anders die er veel op lijkt en dat die persoon wel in Spanje woont en wel zwart is door de schoorsteen.
"Nee hoor, dat is schmink".
Dan ben je als vader compleet uitgeluld.
Nou al vroeg er bij dan, pientere meid:) maar idd, dan sta je daar met je bek vol tanden..quote:
priceless!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
Het is nu 11 maanden geleden dat de Sint in het land is geweest. Afgelopen vrijdag zitten we wat de zappen en we komen langs De Wereld Draait Door. Wie zit daar? Marc Marie Huijbregts (voor de niet-kenners, dat is de Sorry Piet in de Club van Sinterklaas).
M'n dochtertje: "dat is zwarte piet". Dan probeer je er wat omheen te lullen dat het misschien z'n broer is of iemand anders die er veel op lijkt en dat die persoon wel in Spanje woont en wel zwart is door de schoorsteen.
Zoals?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef Marie-P het volgende:
[..]
de een noemt het zeikstralen de ander noemt het voor zichzelf opkomen en mening geven, en ik ga geen discussie uit de weg.......
maar heb meerdere dingen gezien waarvan ik zeg WTF???!!
Ze onthoudt echt alles, echt onvoorstelbaar. Je staat er bijna niet bij stil dat ze zich zo vreselijk snel ontwikkelen als ze zo jong zijn. Echt leuk om te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef Marie-P het volgende:
en met kinderen..... ik ben pedagogisch medewerker, kinderen weten zoveel meer als dat wij denken!!
ze kunnen heel goed stemmen en gezichten onthouden....
nu heb je dat zelf ervaren...
Je gaat het allemaal nog wel meemakenquote:
Ah, kijk. Dat maakt een boel duidelijker.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef Marie-P het volgende:
wil jij wel weten he???
oa de crematie van mijn moeder
vaak wel,quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ze onthoudt echt alles, echt onvoorstelbaar. Je staat er bijna niet bij stil dat ze zich zo vreselijk snel ontwikkelen als ze zo jong zijn. Echt leuk om te zien
18,5 wekenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je gaat het allemaal nog wel meemaken
Hoe oud is je zoontje nu?
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:21 schreef Marie-P het volgende:
neej maar dat wil ik ook helemaal niet......
een van de redenen waarom ik een hekel aan msn heb gehad enz, je kan er de emotie achter niet waarnemen, die zin hierboven is sarcastisch bedoelt hoa.
hij kan me niet snel genoeg gaan, dudette.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Damn de dag gaat hárd vandaag. Dudes. Dudettes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:Je was eindelijk een keer nuchter genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
- NAC Breda -
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Je was eindelijk een keer nuchter genoeg?
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:* Feelsieteert !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef Dalamar het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:48 schreef Stofje het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Niet als je ZZP-er/eigen baas bent en veel geld wil verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:34 schreef jpjedi het volgende:
lekkere werkgever... tot 12 uur per dag is in overleg met werknemer en boven 12 uur valt buiten werktijdenbesluit en mag alleen bij toestemming vooraf van overheid bij uitzondering.
nee he weer zo'n gevaar op de weg erbij.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef Stofje het volgende:
Zelfs m'n instructeur was oprecht blij, vertelde ie. Drama-gevalletje, voor mij persoonlijk een flink hogere drempel dan bijvoorbeeld m'n HBO-diploma
.
pas gepost maar er komen er binnenkort vast nog wel een paarquote:Op woensdag 5 november 2008 15:02 schreef Swiffer het volgende:
En het word alleen maar leuker volgens mij![]()
Heb je nog een foto update van mini-Asics? Of heb ik dat ergens gemist![]()
Waarde is slechts relatief Stofje .. Het gaat om het vertrouwen dat je kunt schaden, daar zou ik nog zenuwachtiger van worden (zo, ff moed ingesprokenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef Stofje het volgende:
Whehe. Ik lees nu ook het Marie-P geneuzel en snap er niks van. Ik post niet altijd in de Breda-topics, maar lees ze toch regelmatig. Ach, lesje internet: We lezen alles, maar we onthouden bar weinig. Wat in dit topic staat is leuk voor het moment, maar morgen ben ik het bij wijze van spreken alweer vergeten, hoe "schokkend" iets ook is. Maar goed, geen idee dus waar het over gaat.
M'n vader vond meteen dat ik m'n ouders zaterdag maar even naar Hilversum moet brengen in z'n vrij prijzige bolide. Idioot.
neej mag ik drie k'raaien??quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef JDude het volgende:
Over zoeen maand en nog wat dagen is de haven bevroren, ja of niet, maar er komt in ieder geval een ijsbaan!
Geen idee wat dat met korte rokjes trouwens te maken heeft, witte gij't?
IK BEN DE EERSTE DIE JE FELICITEERT !!!!!quote:
THANKS!quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:17 schreef Asics het volgende:
[..]
IK BEN DE EERSTE DIE JE FELICITEERT !!!!!![]()
fifé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe manquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik zat te denken van "hey, dat probleem had ik toch helemaal niet", maar in mijn tijd waren er nog instant-rijbewjizen
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik zat te denken van "hey, dat probleem had ik toch helemaal niet", maar in mijn tijd waren er nog instant-rijbewjizen
Ik controleerde ook nog even of er echt maar 1 'r' stond voor ik op Invoeren kliktequote:Op zondag 9 november 2008 10:34 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht van wtf heeft de achterruit ermee te maken en toen las ik het goed.
Asicsquote:Op zondag 9 november 2008 10:04 schreef Tammeh het volgende:
Thanks!![]()
Allemaal lekker geslapen? Nog wilde plannen voor deze laatste weekend-dag?
Da's zowat nog vroeger dan Kuuks.quote:Op zondag 9 november 2008 10:39 schreef Asics het volgende:
Asics
Asics HIGH !!! zondag 9 november 2008 @ 07:50 (
Ben je in het stadion blijven slapen?quote:Op zondag 9 november 2008 10:40 schreef Asics het volgende:
zo maar eens ontbijten bij de Mac.
Niet dat je daar veel aan hebt in een weekend dat NAC uit speelt.quote:
Het lijkt bijna op een kliko vanaf deze hoek, dus hij is ok bevondenquote:
Vrijdagavond NAC gekeken in het Muyseum, zaterdag verjaardag in de Pij, zondag bijgekomen thuis. Vandaag bijkomen op het werk.quote:Op maandag 10 november 2008 09:56 schreef Swiffer het volgende:
Enn wat hebben we allemaal gedaan afgelopen weekend??
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:36 schreef veldmuis het volgende:
Hoe groot is de kans dat het mis gaat, of de kans op een controle, of of ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer sta ik bekend dat ik zo anti-vrouw ben?
@Tam, nog gefeli en veel plezier met je PolootjeJe weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Sinds de Breda-topic-reeks?quote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik bekend dat ik zo anti-vrouw ben?
quote:
Ja was het ook wel maar bij deze beurs was t zo freakin irritant, je werd echt vastgeklampt door mensen om een magazine van 6 euro aan te schaffen (Die we toch niet doorlezen) we moesten r onderhand van ons af meppenquote:Op maandag 10 november 2008 18:55 schreef Marie-P het volgende:
wij zijn vorig jaar naar de love and marriage beurs geweest(zijn we jullie nog gekomen swiff)
ik vond t geweldig, mijn wederhelft niet zo.
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel info hihii
Dat overkomt iedereen. Ook als je al jaren je rijbewijs hebt. Maar dan voel je je wel even niet al te vrolijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:40 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh viel stil voor het stoplicht.![]()
Ik ben ook ooit (in 1998 ofzo) eens een keer geweest, toen was dat gelukkig niet zo. Snappen bedrijven nou echt niet dat dat alleen maar averechts werkt?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:52 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ja was het ook wel maar bij deze beurs was t zo freakin irritant, je werd echt vastgeklampt door mensen om een magazine van 6 euro aan te schaffen (Die we toch niet doorlezen) we moesten r onderhand van ons af meppenen 1 euro voor een vingerdopje proef champagne, etc etc.
Verder dus heel mooie modeshow, en wat ideetjes opgedaan qua bedankjes
Nee precies. Verder boeit het me weinig, al kan ik die bumperklevers op dat moment wel wat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen. Ook als je al jaren je rijbewijs hebt. Maar dan voel je je wel even niet al te vrolijkDan lijkt het net of iedereen weet dat je pas net je rijbewijs hebt.
Het is cliché, maar wel de waarheid: pas als je je rijbewijs hebt kan je echt gaan leren autorijden. Ik herinner me ook nog wel de eerste keer dat ik in een andere auto ging rijden dan m'n lesauto. Dramatisch, gewoon de auto niet in een andere versnelling krijgen omdat het heel anders is. Nu is het verschil tussen een Mercedes C klasse en een Ford Fiësta wel erg groot, zeker in 1993.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nee precies. Verder boeit het me weinig, al kan ik die bumperklevers op dat moment wel wat doen.![]()
Overigens reed ik met m'n moeders auto, en die werkt net even anders dan die van mezelf en de lesauto's waarin ik gereden heb.
Ja, wtf was er aan de hand?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:35 schreef JDude het volgende:
Je had net op de singels moeten rijden, dan had je 'm rustig 10 keer af kunnen laten slaan zonder dat iemand het merkte.
Lees: heel de teringbende stond stil.
Ja, dat hebben ze wel vaker als ik jarig benquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ow, de belgen hadden een feestdag.
Ah, dat mysterie ook weer opgelost.quote:
Ja precies, de lesauto en de auto van m'n moeder is dus ook echt een enorm verschil met de koppeling op laten komen enzo vanuit stilstand.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het is cliché, maar wel de waarheid: pas als je je rijbewijs hebt kan je echt gaan leren autorijden. Ik herinner me ook nog wel de eerste keer dat ik in een andere auto ging rijden dan m'n lesauto. Dramatisch, gewoon de auto niet in een andere versnelling krijgen omdat het heel anders is. Nu is het verschil tussen een Mercedes C klasse en een Ford Fiësta wel erg groot, zeker in 1993.
psvquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef psv-gomes het volgende:
hmm niet erg boeiend hier.... jammer
Het was nog half zes gewordenquote:
Nou zou ik hier een "dit topic is baas" o.i.d. kunnen posten, maar geen zin en te lui. Dus.quote:
ik hoop t ook. hou ons op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef Dalamar het volgende:
Vandaag 20 weken echo... man ik ben nerveus. Ik hoop dat het allemaal in orde is.
Alles goed. Een kleine cyste in het hoofdje, maar dat komt vaker voor en gaat vanzelf weer weg. Verder was alles helemaal in orde. En voor je het weet ben je al ruim een half uur bezig met de echo.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:12 schreef Asics het volgende:
[..]
ik hoop t ook. hou ons op de hoogte.
Wilde gok: je kent Veldmuis nietquote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef Pannekoekk het volgende:
Haha achjaa mij maakt het niet zoveel uit, een pannenkoek of pannekoek smaakt even lekker.![]()
Bredanaars maken zich toch niet zo druk over spelling?
Helaas, dit topic zit vol met spellingsnazi's.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef Pannekoekk het volgende:
Haha achjaa mij maakt het niet zoveel uit, een pannenkoek of pannekoek smaakt even lekker.![]()
Bredanaars maken zich toch niet zo druk over spelling?
Rond de tijd dat jij dat postte stond ik met een overheerlijk glas Palm in den kroeg.quote:
Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef bassieVL het volgende:
Gisteren ook aan de Palm gezeten en aan de LaChouffe.
Toevallig wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tres hip.
Dan heb je me wss gelollerspot
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.
Is frats klein?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Ik let niet zozeer op kerels als ik in de kroeg sta.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Beetje schaamteloze reclame in het Breda-topique,quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Mijn gedichten komen altijd uit de gedichtengeneratorquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Nog geen idee, maar misschien Misstique,quote:Op zondag 16 november 2008 16:05 schreef Misstique het volgende:
Ah, ik zie dat er een waar dichter in Rossdale schuilt, dus ik kan rekenen op een paar van zijn inzendingen..
IK OOK!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Tammeh het volgende:
Mijn pannekoeken liggen in de gootsteen. Welke gek kan er nou geen PANNEKOEKEN bakken?!
Ik dus.Nu ga ik de frietpan maar aanzetten.
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.quote:
Al die tijd moeten sparen voor een pak pannenkoekenmix, een halve liter melk en een ei?quote:Op zondag 16 november 2008 20:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.![]()
Dankquote:Op zondag 16 november 2008 15:50 schreef Dalamar het volgende:
Hot damn!
JDude, gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Nee, meer een situatie van 'al die tijd moeten wachten tot er een juist moment was om pannekoeken te eten' gezien het feit alleen ik die lekker vind, hier in huis.quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Al die tijd moeten sparen voor een pak pannenkoekenmix, een halve liter melk en een ei?
Veldmuis en ik zijn natuurlijk wel de koningen van deze reeksquote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje schaamteloze reclame in het Breda-topique,
Alhoewel erg slim, toch niet bepaald erg chique.
Waarom slechts Jdude en veldmuis?
De rijmelarij van de rest is vast ook nogwel pluis.
Ok, is het niet pluis dan misschien is het snor,
spreekwoorden verkrachten moet toch kunnen 'or
Eerst zien, dan geloven!quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Red Bull Knockout is tof
Toch maar eens een keertje zelf meedoen
Ongeveer 100 van de 600 deelnemers heeft de finish gehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Red Bull Knockout is tof
Toch maar eens een keertje zelf meedoen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:22 schreef Ritchie het volgende:
Sjonge jonge, zit een webapplicatie aan te passen, zodat deze op 800x600 kan draaien.. back to the 90's...
Dat is triest...quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:22 schreef Ritchie het volgende:
Sjonge jonge, zit een webapplicatie aan te passen, zodat deze op 800x600 kan draaien.. back to the 90's...
Ikzelf draai hier 1920x1200 dus het is even wennen, dat switchen. Het mooie is nog, ze werken met win2k en IE6...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dat is triest...
Mensen die nog 800x600 draaien hebben niets op internet te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[FOK!awards] Crew
*ahum*Goed lezen Ross!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hoe check ik dat eigenlijk? Ik weet dat ik geen vista heb, maar die andere specs, waar kan ik dat vinden? Ik heb geen zin om zo'n domme vraag in DIG of GAM te stellenquote:In Het grote SimCity 4 topic: deel 29 vroeg reem het volgende aan me:
Wat voor PC heb je? 2 Gig RAM is echt wel het minimum als je t spel op Vista draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |