ik hoop t ook. hou ons op de hoogte.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef Dalamar het volgende:
Vandaag 20 weken echo... man ik ben nerveus. Ik hoop dat het allemaal in orde is.
Alles goed. Een kleine cyste in het hoofdje, maar dat komt vaker voor en gaat vanzelf weer weg. Verder was alles helemaal in orde. En voor je het weet ben je al ruim een half uur bezig met de echo.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:12 schreef Asics het volgende:
[..]
ik hoop t ook. hou ons op de hoogte.
Wilde gok: je kent Veldmuis nietquote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef Pannekoekk het volgende:
Haha achjaa mij maakt het niet zoveel uit, een pannenkoek of pannekoek smaakt even lekker.![]()
Bredanaars maken zich toch niet zo druk over spelling?
Helaas, dit topic zit vol met spellingsnazi's.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef Pannekoekk het volgende:
Haha achjaa mij maakt het niet zoveel uit, een pannenkoek of pannekoek smaakt even lekker.![]()
Bredanaars maken zich toch niet zo druk over spelling?
Rond de tijd dat jij dat postte stond ik met een overheerlijk glas Palm in den kroeg.quote:
Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef bassieVL het volgende:
Gisteren ook aan de Palm gezeten en aan de LaChouffe.
Toevallig wel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toevallig in Brussel (de kroeg, niet den stad)?
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tres hip.
Dan heb je me wss gelollerspot
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er waren wel veel mensen in de Bruxelles gisteravond.
Is frats klein?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Ik let niet zozeer op kerels als ik in de kroeg sta.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het heeft altijd een hoogtepunt qua drukte rond een uur of elf, daarna word 't langzaam rustiger.
Ik stond trouwens met een kleine neger, mss dat je dan iets herkent![]()
Beetje schaamteloze reclame in het Breda-topique,quote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Mijn gedichten komen altijd uit de gedichtengeneratorquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Misstique het volgende:
[STA prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
Voor JDude en veldmuis
hebben jullie vast iets leuks in huis.
Nog geen idee, maar misschien Misstique,quote:Op zondag 16 november 2008 16:05 schreef Misstique het volgende:
Ah, ik zie dat er een waar dichter in Rossdale schuilt, dus ik kan rekenen op een paar van zijn inzendingen..
IK OOK!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef Tammeh het volgende:
Mijn pannekoeken liggen in de gootsteen. Welke gek kan er nou geen PANNEKOEKEN bakken?!
Ik dus.Nu ga ik de frietpan maar aanzetten.
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.quote:
Al die tijd moeten sparen voor een pak pannenkoekenmix, een halve liter melk en een ei?quote:Op zondag 16 november 2008 20:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
O mán, je wil niet weten hoe erg me dat frustreerde op dat moment. Ik had al weken zin in pannekoeken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |